![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister-President
|
![]() Eigendomsrecht is u vreemd blijkbaar.
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daar is die groteske onzin weer. Solidariteit, een gevoel van samenhorigheid (zoek maar gerust op hoor), is per definitie vrijwillig, of ze is niet.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Depardieu heeft de laatste 45 jaar 145 miljoen euro afgedragen aan de Franse schatkist en u durft dat te definieren als diefstal van de kant van Depardieu. Verder heeft diezelfde franse staat handen vol geld verdiend aan de BTW op ticktjes in de cinema, op DVD's, op drank in de cinemazalen enz enz door films met Depardieu en jij noemt hem dan een dief. Tjah.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 20 december 2012 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen misdaad om minder belastingen te betalen. Er is een verschil tussen fraude enerzijds en de financiële wetgeving tot het uiterste toepassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Fransen hebben er zelf voor gezorgd dat hij een ster werd. Hij is in Frankrijk populair geworden en werd door de Fransen als een steracteur op handen gedragen. Zij hebben hem rijk gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Minister-President
|
![]() En is hij nog maar 6 keer gevallen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Minister-President
|
![]() Tuurlijk wel maar zeg nooit dat je verhuist owv fiscale redenen want dan krijg je een emmer drek over je kop.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Burger
|
![]() Een Fransman in Nederland is als een koe in een varkensstal...hopeloos verloren. Walonië is een "light" versie van Frankrijk, dus op zich al veel toegankelijker.
![]() |
#274 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 december 2012 om 09:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan versterkt U mij in mijn beweringen dat de uitvoerings en wroedklasse, beknopt uitgedrukt: het 'werkvee' !!! Allemaal deel uitmaakt van 'DE MODERNE SLAVERNIJ'. Dit verklaart dan ook ruimschoots, waarom er zoveel armen stelselmatig bijkomen. Daar iedereen slechts oog heeft voor zijn eigen 'level' (op de kapitalistenschaal), denkt er niemand aan naar beneden te kijken om de behoeftigen te steunen. Ik dus wel, als : enkeling? - Grapjas wel, maar, zeker niet hypocriet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Het ziet er echter naar uit dat de wet daartegen slechts word toegepast in het voordeel van Allochtonen en in het bijzonder Moslims. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Als het toch allemaal zo gemakkelijk is, wat houdt mensen dan tegen om het zelf te doen? 3. Wie zegt dat al die rijken niks doen voor de armen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben ik het eens met die superbonussen en obscene verloningen? Helemaal niet! Maar moet je daarom iemand door het slijk halen en negeren dat aan de andere kant van het rijkdomsspectrum mensen net hetzelfde doen? Het is niet omdat het op een ander financieel niveau is, dat het daarom minder erg is. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat moest bijv. JL Dehaene vertrekken uit B owv fiscale redenen ik razend zou zijn; moest Kim Clijsters dit gedaan hebben, zou ik er geen problemen mee hebben. Correct? Niet correct? Voor mij is Dehaene een ordinaire dief, Kim niet dus moest zij willen gebruik gemaakt hebben van de weinige voordelen dat een verenigd Europa biedt, dan had ik daar geen graten in gezien. Idem voor Depardieu; die rijkste man van Europa (die fransman, zijn naam ontsnapt me), wel, die behoort ook tot de categorie van 'ordinaire dieven'. Ik blijf erbij dat moest een overheid het belastinggeld op een deftige manier gebruiken en niet verspillen aan mensen die enkel willen parasiteren, er minder mensen tegen het concept van belastingen zijn. We zullen er altijd wat tegen zijn maar als je het misbruik van de overheid bekijkt, wil je ook direct vertrekken. En wees gerust: het helpen van banken met ons belastinggeld is voor mij even erg als miljoenen hangmatters onderhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() Obama wil een rijkentaks boven de 400.000$
Dan is Hollande nog vriendelijk met Depardieu met zijn 1.300.000€ |
![]() |
![]() |