![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ah, ik snap het. Jouw graad van humor is recht evenredig met de gradatie aan NVA-bashing voor jou. Jouw fetisj en dus ook jouw ruraal gevoel voor humor is voor de meeste mensen eerder triviaal. Helaas kunnen enkel mensen met een minimum aan empathie tot dat besef komen. De rest blijft voor eeuwig denken dat de wereld door hun navel loopt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geef eens een paar namen. Dat mag niet zo moeilijk zijn. Ik zal uw hypothese met plezier toetsen aan de werkelijkheid. U moet weten dat als er hier discussies worden gevoerd over zoiets serieus als het nazisme, ik het nooit kan laten om me in die discussie te mengen. Vandaar dat ik durf te stellen dat diegenen die het nazisme in al hun naïeviteit of simpelweg vanuit een misdadige inborst menen te moeten verdedigen, zonder uitzondering bij het VB zweren. Dus, kom maar op met die namen, we gaan uw boude beweringen eens onder de loep nemen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe je het draait of keert, de N-VA behoort inmiddels tot het establishment. Aalst Carnaval draait o.a. om het drijven van de spot met het establishment, waaronder dus de N-VA, net als een heleboel andere partijen. De N-VA moet er maar tegen kunnen, de burgemeester van Aalst had er alvast geen problemen mee, want die is slim genoeg om de context ervan in te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oei... Zoals onze hedendaagse linkse rakkers verantwoordelijk zullen zijn voor alles wat reeds gebeurt en zal gebeuren wanneer bvb hun ingevoerde muilticulverrijkers het hier straks voor het zeggen zullen hebben? Ik zou alvast niet meer voor een "rode linkse" willen doorgaan! Dat ziet er niet goed uit naar de toekomst toe, en weldegelijk door hun schuld! Wat zouden onze kinderen en kleinkinderen straks "op dit forum" zoal te vertellen hebben? Maar dan zal de "vrije meningsuiting" zelf als "racistisch" doorgaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als de lastercampagnes en de vuilspuiterij niet helpt dan maken ze hem kapot, letterlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al was er maar één Vlaming die toendertijd tegen de racistisch ingestelde Belgische staat was en collaboreerde, dan nog zouden we vandaag de dag moeten aanhoren dat het Vlaamsnationalisme besmet is door de collaboratie. Voor sommige exceptionele misdaden blijft de erfzonde voor eeuwig van kracht, van vader op zoon, van moeder op dochter. Ik ken zo drie van die categorieën die voor altijd verdacht zijn: De joden omdat ze Christus vermoord hebben. De Vlaamsnationalisten omdat ze tegen het huidige Belgische staatsbestel zijn. En de... Verhip, het zijn er maar twee, my mistake...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wiens brood men spreekt, wiens woord men spreekt. De initiatiefnemer van het groepje die het kwam uitleggen in de pers, had het twee alinea's over het "lachen met...", om de rest van zijn indrukwekkend betoog nog eens duidelijk te maken dat de vergelijking toch écht niet vergezocht was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De grap zie ik hoegenaamd niet, aangezien de voorbije maanden er wel wekelijks één of andere politieke moraalridder de link legde tussen NVA en het nazisme. Dat was hoegenaamd niet om te lachen. NVA behoort absoluut niet tot het establishment. Het establishment doet het in zijn broek voor de NVA. Het is niet omdat ze op Vlaams en lokaal niveau mee regeren, dat ze opeens tot dat specifieke establishment behoren waar ik op doel. Er zijn de voorbije maanden weken geweest dat er iedere dag wel een kopstuk van CD&V, O-VLD, SPa of één van hun Franstalige akolieten hun duit in het zakje kwam doen. Maar da's waarschijnlijk overal ter wereld zo, dat werkelijk iedere meerderheidspartij dagelijks oppositie voert, dikwijls tot in het absurde toe, (en dan heb ik het niet alleen over hun voortdurende verwijzingen naar de nazi's) tegen de partij die geen deel uitmaakt van die regering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook, typische Berlusconi-achtige humor. Niet mijn ding, maar er zijn er die daarvan houden.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 14 februari 2013 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat linken aan getuigt van weing wijsheid. Het zou wel eens kunnen gebeuren, maar dat moet dan ernstig gestaafd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij komt dat we eigenlijk we niet eens namen hoeven te noemen. Vermits er zovele VB-ers overgelopen zijn naar de NVA (gaat u dat ook ontkennen misschien?), is het maar normaal dat men de NVA gaat associëren met NV-SS. Gesnopen nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |