![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De untermenschen nemen dit topic over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal voor Demper...
Beste wensen in't West-Vlaams Oymo leutet Oymo tietet Oymo goestet Oymo sanset Oymo gin ambraset Oymo gin dustet Oymo gin moeitet Oymo gezoendziet Otmo goedes in 2014! |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen idee van wat ge zit te broebelen maar 't zal wel plezant zijn... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mmmm , Grappige uitdrukkingen:
Kop dicht Oewe Smikkel dicht haawe Teut toe Bakkes dicht Kop toe Oewe frijter haawe Tei-twa
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 januari 2014 om 01:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() (speciaal voor onze West-Vlaams-chanson-liefhebbers : http://www.youtube.com/watch?v=xHvSa2hRPYg
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 3 januari 2014 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() We kunnen maar vaststellen dat Demper met een minderwaardigheidscomplex zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak u niet druk mensen, het West-Vlaams zal verdwijnen als ik dat zo zie als ik eens bij vrienden aan de kust kom.
Meer en meer allochtonen zakken af naar West-Vlaanderen, ga je mij niet vertellen dat die het West-Vlaams allemaal onder de knie hebben of vergis ik mij weeral. ![]() De klasjes in het schooltje kleuren ook al meer en meer ... Met de regelmaat van de klok kom ik in West-Vlaanderen en ja daar is zo iets van, ze nemen u aan of ze doen het niet. Laat dat op zich raar wezen maar ja, ik ga er geen studie over maken. ![]() Jet aje rekker ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 januari 2014 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
(allemalle tegoare)
![]() |
![]() |
#271 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Best raar dat het woord 'tetn' het wijdstverspreide West-Vlaamse woord is in het Nederlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In West-Vlaanderen kan je best lekker eten , en hebben ze ook mooie vrouwen
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() http://nieuws.vtm.be/x-tra/74783-bru...en-de-huid-vol
Wat een kutvolk zijn die West-Vlamingen toch... Laatst gewijzigd door Calvinist : 10 januari 2014 om 02:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() In Brugge zitten geen West-Vlamingen in de horeca. Net als aan de kust.
Trouwens in Brussel en Antwerpen zijn wel meerdere taferelen te filmen met onbeschoft personeel. Laatst gewijzigd door giserke : 10 januari 2014 om 02:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140110_00921200 """Aan een bushalte in Gent is een 14-jarige autistische jongen in mekaar geslagen voor zijn dure koptelefoon. Vijftien jongeren belaagden hem. Hij kreeg stampen, slagen en een kopstoot toen hij weigerde het kleinnood af te geven."""
![]() |
![]() |
#277 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oed je kleppe moa toe. Bjeitte toe e vintje. Laatst gewijzigd door Rahowa : 10 januari 2014 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al eens Piv Huvluv of Ygor van Poperinge aan het werk gezien ???
Om je krom te lachen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |