Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 6 december 2013, 20:44   #261
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZION Bekijk bericht
Beste, ik tracht telkens Vlad aan (of open) te snijden.
Maar u daarentegen wil niks liever dan telkens weer met de kleurpotloodekes te spelen.
En overdag kan het blijkbaar niet, is het de nieuwste apparatuur waarmee op u, geexperimenteerd wordt?
Doet het pijn?
Poetin, Diego! P O E T I N. V L A D. D�*n bent u O N T O P I C.
Kijk Zion, Poetin is in de OP geroemd als een verstandig man, vandaar dat ik het ook een verstandig en sympathiek besluit vond , toen ie een paar Russische zionisten op hun plaats zette.
Over de geschiedenis van het zionisme in Rusland en wat ze daar zoal uit(ge)vreten (hebben), staan er hier al wat relevante links gepost.

Helaas heeft die verderfelijke sekte (goddeloos, toch?) posities in de machtigste kantoren van de wereld, van waaruit ze hun verknipte einddoel aka Groot-Israël dirigeren:
http://forum.politics.be/showthread....07&page=13#247 (Tnx, zonbron. )

Gezien de grensoverschrijdende zionistische agenda veel verder gaat dan Rusland alleen en de desastreuze gevolgen daarvan voor de hele wereld duidelijk merkbaar zijn, ben ik zo ontopic als maar zijn kan, wanneer ik relevante links en teksten plaats die Poetin buiten beschouwing laten en het zionisme in alle hoeken en kieren uitlichten.
Fair enough, dacht ik zo.

Maar allé, omdat je zo aandringt, hier nog wat nieuws over Poetin: http://www.liveleak.com/view?i=f16_1385724834
Diego Raga is offline  
Oud 6 december 2013, 21:10   #262
ZION
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Nee, zover is ‘m nog niet, eerst moet m’ zichzelf nog zien te vinden waar ie behoort in één van die zes categorieën, al maakt dat laatste niet echt veel uit, gezien ie (wsl met een niet al te hoge positie in de zion-hiërarchie) door z’n zetbazen even gemakkelijk en net als tal van andere nuttige shabbat-goys zal geslachtofferd worden, als overal de pleuris uitbreekt en er in Israël geen plaats zal blijken te zijn voor onze asielzoekende zionistenaanhanger.
Dan zullen er heel wat bittere traantjes geplengd worden, vrees ik, maar vooral uit pijn en schaamte voor het verraad door hun hoogste idolen.

Spiegeltje voorhouden, nice one. 
Dag Diego, leuk om de week af te sluiten op koshere wijze.
Categorisch ben ik alvast niet onder te brengen. Net zoals u en de collega's.
Mijn zetbazen zijn authentiek dezelfde als de uwe. Verzet is nutteloos,jongen.
Waarom zou ik in de hogere regionen van de Zion-hièrarchie moeten vertoeven?
Dan pas zou het er slecht uitzien voor jullie, de elite is altijd en overal aan-wezig.
Don't mension the Mossad, zou ik zo zeggen.
Ik kan Israèl meer van dienst zijn hier,dan ginds.
In het Avondland, zoals Europa zichzelf pleegt te noemen.
Waarom zou men me slachtofferen? Of u? D�*t is al lang geleden gebeurd,Diego.
Waarom nuttige idioten? Iets van die omvang kunnen we, met onze beperkingen als aardlingen, niet van nut zijn.
Wees er van overtuigd, dat men ons veel gunt en toestaat, wegens onze nietigheid.
Rebellie moet, tijdens de jeugd( al wordt die rebellie heel snel gefilterd en gekanaliseerd), rebelleert men op latere leeftijd nog steeds, dan heeft men niet de capaciteit gehad, om te begrijpen.
En wordt men in zijn totaliteit in idiotrie ondergedompeld.
Buenos noches, and wake me up in the morning dew.
ZION is offline  
Oud 7 december 2013, 00:20   #263
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Yep, zo is dat.

Dit wetende kan het nooit kwaad, om een en ander wat verder te belichten voor goyims, die nog wat in het duister tasten over de opgezette spinoffs van het zionisme:

Jews and Bolshevism

"Contrary to what so many good people – out of sheer terror of 'Communism' – think, Capitalism is not 'free enterprise,' an incentive for success, 'a chance for all.' Capitalism is trusts, speculation, parasitical usury. Capitalism is J. P. Morgan, Rothschild's bank, ripping apart the nations like maddened swine. Capitalism is the Jewish frying pan in which culture is rendered down to the grease of money. Following it, as the night to day, is the thrice hotter Jewish fire of 'Communism.'"

http://www.heretical.com/miscellx/bolshies.html

Citaat:
Buenos noches, and wake me up in the morning dew.
Bedankt voor de invitatie, maar die gunst sla ik liever over, verwittig de Herzl-wekdienst maar om je uit je zion-droom te halen.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 7 december 2013 om 00:26.
Diego Raga is offline  
Oud 7 december 2013, 01:23   #264
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Categorisch ben ik alvast niet onder te brengen. Net zoals u en de collega's.
Mijn zetbazen zijn authentiek dezelfde als de uwe. Verzet is nutteloos,jongen.
Waarom zou ik in de hogere regionen van de Zion-hièrarchie moeten vertoeven?
Dan pas zou het er slecht uitzien voor jullie, de elite is altijd en overal aan-wezig.
Don't mension the Mossad, zou ik zo zeggen.
Ik kan Israèl meer van dienst zijn hier,dan ginds.
De gelijkenis met sommigen van mijn (prive)-gesprekspartners is treffend.

Wat U hier vertelt heeft men mij meer dan meermaals laten weten, met nog heel wat meer info er bovenop.

Welke graad hebt U bij de metsers mijn beste?

Ondanks hun raad (deftige waarschuwingen voor mij en mijn dierbaren) sta ik nag steeds (gerust) op eigen benen.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 7 december 2013 om 01:25.
zonbron is offline  
Oud 7 december 2013, 07:41   #265
ZION
Banneling

Standaard

Blijft u (gerust) op uw eigen benen staan. Op welke andere had u gedacht?
Ik hoor niet bij de metsers, en heb aldus geen graad.
U en uw collega hebben me een plaats toegedeeld, vanuit eigen bevinding, wat heel aanstellerig is.
Israèl is en zal altijd zijn. Idem voor het Jodendom. Ik 'ben' nu, maar zal ooit vervangen worden.
Niet geslachtofferd, ik ben god/godenloos. Zodoende.
ZION is offline  
Oud 7 december 2013, 16:56   #266
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijft u (gerust) op uw eigen benen staan. Op welke andere had u gedacht?
Dank U

Citaat:
Ik hoor niet bij de metsers, en heb aldus geen graad.
U en uw collega hebben me een plaats toegedeeld, vanuit eigen bevinding, wat heel aanstellerig is.
Israèl is en zal altijd zijn. Idem voor het Jodendom. Ik 'ben' nu, maar zal ooit vervangen worden.
Van mij mag Israel blijven en vooral de echte Joden ook, twijfel daar niet aan. Zoals jullie Huize Saoed en hun volk een kans geven, geeft die dan ook aan Assad en zijn volk, alsook Iran en blijf voor de rest met de fikken van de wereld. Dan zal U mij alvast niet meer horen klagen.

Whatever...

Citaat:
Niet geslachtofferd, ik ben god/godenloos. Zodoende.
Maar toch (zoals U zelf gezegd hebt, zionisme is weldegelijk een geloof). Dus toch metser of aanverwant, (roze kruizer bent U alvast niet)?

Ik deel U niets (zomaar) toe. Ik stel U vragen. Op sommige krijg ik geen antwoord, maar dat moet dan ook niet (ontwijken is toegestaan, staat U dan ook alle speculatie aangaande toe AUB).

Bedankt ZION, we komen er nog wel uit.

Goed weekeinde mijn beste.

Tot later.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 7 december 2013 om 17:24.
zonbron is offline  
Oud 7 december 2013, 17:28   #267
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Extra :

Ongelovige... ???

VI. The Adonai Yeshua ha Mashiach ben David (the Lord Jesus the Messiah of David)

This Son of God/Son of Man/Seed of David is the Great ZIONIST Himself. For it is He that will one day restore a lasting peace to Jerusalem—then to be the “city of the great king”—after his Second Coming (Zechariah 12:10; Isaiah 2:1-3). Messiah will be the world lawgiver, ruling restored Israel and the Gentile nations from his Fourth Hebrew Temple in Jerusalem—from Zion! He is That Prophet, the Hope of Israel, the One yet to restore the Kingdom of David during which his repentant and born-again Nation of Israel will be the “Head of all Nations” (Deuteronomy 28:12-13).

Als ik dat muntstuk bekijk doet dat me onmiddelijk aan religie en communisme denken, een unieke combinatie welke elders niet mogelijk is, niet? Het blijft me allemaal (steeds opnieuw) verbazen (bakkes wide open).

Zeg ZION, is Poetin een commi?
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 7 december 2013 om 17:35.
zonbron is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be