![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Over de geschiedenis van het zionisme in Rusland en wat ze daar zoal uit(ge)vreten (hebben), staan er hier al wat relevante links gepost. Helaas heeft die verderfelijke sekte (goddeloos, toch?) posities in de machtigste kantoren van de wereld, van waaruit ze hun verknipte einddoel aka Groot-Israël dirigeren: http://forum.politics.be/showthread....07&page=13#247 (Tnx, zonbron. ![]() Gezien de grensoverschrijdende zionistische agenda veel verder gaat dan Rusland alleen en de desastreuze gevolgen daarvan voor de hele wereld duidelijk merkbaar zijn, ben ik zo ontopic als maar zijn kan, wanneer ik relevante links en teksten plaats die Poetin buiten beschouwing laten en het zionisme in alle hoeken en kieren uitlichten. Fair enough, dacht ik zo. Maar allé, omdat je zo aandringt, hier nog wat nieuws over Poetin: http://www.liveleak.com/view?i=f16_1385724834 |
|
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Categorisch ben ik alvast niet onder te brengen. Net zoals u en de collega's. Mijn zetbazen zijn authentiek dezelfde als de uwe. Verzet is nutteloos,jongen. Waarom zou ik in de hogere regionen van de Zion-hièrarchie moeten vertoeven? Dan pas zou het er slecht uitzien voor jullie, de elite is altijd en overal aan-wezig. Don't mension the Mossad, zou ik zo zeggen. Ik kan Israèl meer van dienst zijn hier,dan ginds. In het Avondland, zoals Europa zichzelf pleegt te noemen. Waarom zou men me slachtofferen? Of u? D�*t is al lang geleden gebeurd,Diego. Waarom nuttige idioten? Iets van die omvang kunnen we, met onze beperkingen als aardlingen, niet van nut zijn. Wees er van overtuigd, dat men ons veel gunt en toestaat, wegens onze nietigheid. Rebellie moet, tijdens de jeugd( al wordt die rebellie heel snel gefilterd en gekanaliseerd), rebelleert men op latere leeftijd nog steeds, dan heeft men niet de capaciteit gehad, om te begrijpen. En wordt men in zijn totaliteit in idiotrie ondergedompeld. Buenos noches, and wake me up in the morning dew. |
|
![]() |
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yep, zo is dat.
Dit wetende kan het nooit kwaad, om een en ander wat verder te belichten voor goyims, die nog wat in het duister tasten over de opgezette spinoffs van het zionisme: Jews and Bolshevism "Contrary to what so many good people – out of sheer terror of 'Communism' – think, Capitalism is not 'free enterprise,' an incentive for success, 'a chance for all.' Capitalism is trusts, speculation, parasitical usury. Capitalism is J. P. Morgan, Rothschild's bank, ripping apart the nations like maddened swine. Capitalism is the Jewish frying pan in which culture is rendered down to the grease of money. Following it, as the night to day, is the thrice hotter Jewish fire of 'Communism.'" http://www.heretical.com/miscellx/bolshies.html Citaat:
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 7 december 2013 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat U hier vertelt heeft men mij meer dan meermaals laten weten, met nog heel wat meer info er bovenop. Welke graad hebt U bij de metsers mijn beste? Ondanks hun raad (deftige waarschuwingen voor mij en mijn dierbaren) sta ik nag steeds (gerust) op eigen benen. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 7 december 2013 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Blijft u (gerust) op uw eigen benen staan. Op welke andere had u gedacht?
Ik hoor niet bij de metsers, en heb aldus geen graad. U en uw collega hebben me een plaats toegedeeld, vanuit eigen bevinding, wat heel aanstellerig is. Israèl is en zal altijd zijn. Idem voor het Jodendom. Ik 'ben' nu, maar zal ooit vervangen worden. Niet geslachtofferd, ik ben god/godenloos. Zodoende. |
![]() |
![]() |
#266 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Whatever... ![]() ![]() ![]() Citaat:
Ik deel U niets (zomaar) toe. Ik stel U vragen. Op sommige krijg ik geen antwoord, maar dat moet dan ook niet (ontwijken is toegestaan, staat U dan ook alle speculatie aangaande toe AUB). Bedankt ZION, we komen er nog wel uit. Goed weekeinde mijn beste. ![]() Tot later. Laatst gewijzigd door zonbron : 7 december 2013 om 17:24. |
|||
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extra :
![]() Ongelovige... ??? ![]() VI. The Adonai Yeshua ha Mashiach ben David (the Lord Jesus the Messiah of David) Als ik dat muntstuk bekijk doet dat me onmiddelijk aan religie en communisme denken, een unieke combinatie welke elders niet mogelijk is, niet? Het blijft me allemaal (steeds opnieuw) verbazen (bakkes wide open). Zeg ZION, is Poetin een commi? Laatst gewijzigd door zonbron : 7 december 2013 om 17:35. |
![]() |