![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, maar vergeet niet dat de gemiddelde inbreker volgens Daelemans van links naar rechts spurt terwijl hij koprollend en salto's makend naar u komt en u doodsteekt.
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat hij gaat koprollen en salto's maken denk ik nu ook niet. Waar heb je dat eigenlijk vandaan? Films? |
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Komende van diegene die denkt dat als een veiligheidspal op staat een wapen kan afgaan maakt het niet veel indruk.
|
|
|
|
|
#264 | |
|
|
Citaat:
Voor de echte film liefhebbers... auto's ontploffen ook niet als je ze raakt met een kogel. |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#266 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#267 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hij is dus niet betrokken in deze discussie, want inbrekers zullen daar nooit komen, in zijn kot... Ik zou die mens trouwens liever niet met vuurwapens willen zien ... |
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maak je je zorgen dat ik een gat in de muur schiet of teveel lawaai maak ? Het MOET lawaai maken, en de metser zal dat gat wel komen toemetsen ! Wees maar zeker dat je met een Baïkal tweeloopsgeweer MP-27M een inbreker ogenblikkelijk tot stoppen brengt. Schiet daarmee in zijn benen, en die man beleeft een nachtmerrie. Als hij ooit hersteld geraakt zoekt die met 100 zekerheid ander werk. http://www.essai-armes.fr/2013/10/17...erpose-mp-27m/ |
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En je kan er ook voor het plezier mee schieten, op doelwitten natuurlijk... |
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus dat hangt allemaal van hem af. Als hij 20 meter verder staat, en ik roep : " Stap het af ! Binnen 2 seconden schiet ik ". Bvb als ik bij ons boven aan de trap sta, en hij heeft net de voordeur geforceerd en staat in de gang. Als die dan wegloopt zal hij amper wat hagelslag in zijn billen voelen. Maar als hij bliksemsnel naar mij toe begint te lopen krijgt hij de volle lading. En iemand die d�*t doet, daar moet je op schieten, en raak, want dat is een razende. Trouwens, iemand die zo ver geraakt is bij mij heeft onze twee honden al uit de weg geruimd, dus dat is echt wel een gevaarlijk persoon. |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#279 | |
|
|
Citaat:
Films zijn geen goede bron om u een idee te vormen wat er zich allemaal kan afspelen. Informeer u grondig voor u zich een vuurwapen aanschaft. Een gesprek met mensen die al wat 'actie' hebben meegemaakt is een goede remedie tegen heel wat fantasie. Hoe iemand zijn huis wil beveiligen is zijn zaak. |
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Met mij is het gewoonlijk zo dat ik in geval van groot gevaar altijd schrik heb...Vooral achteraf, als alles gedaan is. Dan boenkt mijn hart dat de stukken deraf vliegen . Tijdens het weerwerk heb ik geen tijd om te beseffen dat ik schrik heb. Te druk bezig met reageren. Natuurlijk, als je versteend bent door de paniek, dan is er niets aan te doen. Ook al had je honderd geweren. |
|
|
|
|