![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze kunnen ook een hoger dagtarief vragen hierdoor + kinderopvang geniet een speciaal belastingregime dacht ik (forfait per kind) waardoor ze er toch een mooie lap aan over houden. Ze verdienen meer als de mens die zijn kind komt afzetten hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() deze dan ook allemaal:
http://www.ikwordonthaalouder.be/een...louder-vertelt Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kwa efficiëntie idem ditto. Net zoals schepencolleges, hogere overheden of universiteitsbesturen, kunnen ondernemers ook twijfelen, beslissingen laten liggen of gewoonweg geen beslissing willen nemen. Dus dan blijven die bestelbonnen gewoon liggen. Evenzeer frustrerend voor het uitvoerend personeel. Het enigste verschil is dat in de private sector jouw job constant in vraag gesteld kan worden, en dat in tegenstelling tot vroeger, je daar niet voor vergoed wordt. Mijn ouders hebben inderdaad veel meer verdiend dat mensen in de openbare sector in hun tijd. Alleen die verschillen in loon zijn weggewerkt ondertussen (ik ga binnenkort in de openbare sector beginnen en ik stijg in loon, mijn vrouw heeft de stap ook ooit gemaakt, idem ditto een stijging in salaris). Men zou dus mogen beginnen denken aan een gelijktrekking van de 3 systemen: zelfstandige, werknemer en ambtenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw broek staat nu wel helemaal tot op je enkeltjes hé? Jij spreekt de waarheid en alle onthoulouders en ouders van kinderen die naar zo een onthaalouder gaan, wel die liegen dan maar. Trollen, je bent er echt niet goed in.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 30 juni 2014 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het gaat hem niet over de intensiteit van het werk (behalve, zoals ik net aangeef, dat er toch een zachte druk is om het niet te bruin te bakken in de prive, terwijl die aan de staat er niet is). Het gaat hem over de strategieen, de doelstelling (openbare, en werkelijke) van het werk. Nog eens kom ik met mijn voorbeeld van goed georganiseerd en efficient putten graven in de morgen, en goed georganiseerd en efficient putten dempen in de namiddag. Aan de staat is er geen feedback tussen de echte waarde geapprecieerd door de klant, en het product. Het kan goed zijn dat jij als werknemer daar niks van merkt, en heel content van jezelf bent met het gedane werk. Maar jij hebt geen benul van de ECHTE WAARDE hiervan IN DE OGEN VAN DE KLANT. Indien de manager in de prive zich strategisch constant vergist, dan gaat hij over kop. Indien dat aan de staat gebeurt, dan vraagt men grotere budgetten en meer personeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
ik verwacht trouwens een "het spijt me morte, dat ik je volledig onterecht uitgemaakt heb voor leugenaar, en dat daardoor je naam op dit forum heb besmeurd. Ik weet nu, mede dankzij mijn waarde forumgenoten, dat ik ongelijk had. Ik heb door mijn onwetendheid, je te snel veroordeeld. Mijn excuses"
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is het de politiek die het bruin bakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit soort zaken zijn niet eigen aan "overheid vs. prive", maar aan iedere organisatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als bedrijfsleiders en eigenaren het bruin bakken dan gaan ze failliet. De overheid (de onze toch) haalt gewoon het overheidsbeslag nog wat naar boven om het te blijven financieren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat failliet gaan valt in veel gevallen nog wel heel goed mee.Wie er uiteindelijk opdraait voor de schulden gemaakt op naam van de vennootschap weet ik ook niet ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2014 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |