Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2016, 17:51   #261
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Bye bye onafhankelijk Vlaanderen!
Het VB wil bij het 'WildersReich' aansluiten...
Hopelijk gaan er niet te veel traantjes vloeien in Vlaams-nationalistische middens.

Serieus nu, voor mijn part pleit het VB voor het oprichten van een zeehondenkorps....
Geen één voorstel komt er ooit door....

En zo is het goed.
Kijk , het Vlaams Belang in de grond boren doe velen al lange jaren ... waarom ja waarom ? is het de betaalde elite of maffia die dit wilt boycotten of politieke tegenstanders ? ik weet het niet , daaraan ziet men hoe dat hier tewerk gaat in een land en hoe erg verdeelt het er aan toe gaat , zie uw post ? ik kom nu zojuist van de Pediga betoging in Zeebrugge toevallig was ik verzeild geraakt in de tegenbetoging ,omdat ik DE EERSTE KEER ! in mijn leven naar een betoging ging ... maar als u dat normaal vindt dat tegenbetogers constant WEG MET DE VLAMINGEN !! ROEPEN DOOR EEN MICRO OP EEN bewoond plein in onze eigen regio !! t'is nu aan U om te antwoorden ? ik heb goed gehoord ik ben geen dove mens. Ik wilde eens weten hoe dit alles werkt en wie en wat er daar naartoe gaat ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 17:53   #262
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja? Zeg het maar, laat me raden, het wereldberoemde en ons door iedereen benijdde Atomium?
Onder meer maar Brussel is vooral een toffe stad en helemaal niet de stereotypes die bekrompen Vlamingen zoals u daarover hebben.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 17:54   #263
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Momenteel is dat enkel Molenbeek, maar Anderlecht, Vorst, Koekelberg en St.Gillis zijn aan een serieuze inhaalbeweging bezig.
Neen, zelfs niet Molenbeek is Gazastrook.
Oud 6 maart 2016, 18:00   #264
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Onder meer maar Brussel is vooral een toffe stad en helemaal niet de stereotypes die bekrompen Vlamingen zoals u daarover hebben.
Kom zeg. Brussel is niets. Bekrompen rijke franstaligen die neerkijken op Vlamingen, geïslamiseerde gemeentes als Molenbeek, Schaarbeek, Anderlecht, corrupt tot op het bot, onaantrekkelijke voetbalclub, zo versleten als wat, bijna de helft van de kinderen groeit er op in armoede en het huisvest dan ook nog eens de EU waar zowat elke Europeaan van walgt.

Héél vieze, stinkende, armoedige stad dat Brussel.

Laatst gewijzigd door Drukazz : 6 maart 2016 om 18:03.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 18:05   #265
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Kom zeg. Brussel is niets. Bekrompen rijke franstaligen die neerkijken op Vlamingen, geïslamiseerde gemeentes als Molenbeek, Schaarbeek, Anderlecht, corrupt tot op het bod, onaantrekkelijke voetbalclub, zo versleten als wat, bijna de helft van de kinderen groeit er op in armoede en het huisvest dan ook nog eens de EU waar zowat elke Europeaan van walgt.

Héél vieze, stinkende, armoedige stad dat Brussel.
U kent dus helemaal niets van Brussel en de Brusselaars. U baseert uw onzin over wat u gehoord hebt maar dat klopt helemaal niet met de realiteit.
Oud 6 maart 2016, 18:06   #266
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Kijk , het Vlaams Belang in de grond boren doe velen al lange jaren ... waarom ja waarom ? is het de betaalde elite of maffia die dit wilt boycotten of politieke tegenstanders ? ik weet het niet , daaraan ziet men hoe dat hier tewerk gaat in een land en hoe erg verdeelt het er aan toe gaat , zie uw post ? ik kom nu zojuist van de Pediga betoging in Zeebrugge toevallig was ik verzeild geraakt in de tegenbetoging ,omdat ik DE EERSTE KEER ! in mijn leven naar een betoging ging ... maar als u dat normaal vindt dat tegenbetogers constant WEG MET DE VLAMINGEN !! ROEPEN DOOR EEN MICRO OP EEN bewoond plein in onze eigen regio !! t'is nu aan U om te antwoorden ? ik heb goed gehoord ik ben geen dove mens. Ik wilde eens weten hoe dit alles werkt en wie en wat er daar naartoe gaat ...
was jij dat, die kerel van pegida met een vlaams blok vlag rond zijn lijf en een roze varken op zijn hoofd ? Je staat in de gazet !!!

bron : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...betoging.dhtml
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 18:09   #267
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

200 mensen...................Een flop in andere woorden.
Oud 6 maart 2016, 18:11   #268
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
200 mensen...................Een flop in andere woorden.
de zoveelste op rij...
altijd hetzelfde voorpost kliekje + enkele fanaten van het vlaams blok
Oud 6 maart 2016, 18:12   #269
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
was jij dat, die kerel van pegida met een vlaams blok vlag rond zijn lijf en een roze varken op zijn hoofd ? Je staat in de gazet !!!

Lach niet want je lacht uw eigen waarden uit , het gaat over uw eigen regio uw eigen land uw eigen toekomst hebt u kinderen en kleinkinderen ? ( ik ben een vrouw trouwens.) en weer genoeg gehoord van een ouder dame die op de zeedijk woonde al jaren , en wat er daar zo allemaal gebeurd hedendaags ja sommige mensen durven er al over praten hoor tot mijn verbazing doen ze zelf hun verhaal ...
Oud 6 maart 2016, 18:15   #270
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lach niet want je lacht uw eigen waarden uit , het gaat over uw eigen regio uw eigen land uw eigen toekomst hebt u kinderen en kleinkinderen ? ( ik ben een vrouw trouwens.) en weer genoeg gehoord van een ouder dame die op de zeedijk woonde al jaren , en wat er daar zo allemaal gebeurd hedendaags ja sommige mensen durven er al over praten hoor tot mijn verbazing doen ze zelf hun verhaal ...
Mijn eigen waarden ? Ik braak van dat uitvaagsel van pegida...
Oud 6 maart 2016, 18:17   #271
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Jah wat grapjassen met die gekke muts ... mag toch ? of is dat ook al verboden soms ?
Oud 6 maart 2016, 18:18   #272
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn eigen waarden ? Ik braak van dat uitvaagsel van pegida...
Roep dan maar" WEG MET DE VLAMINGEN " zoals de tegenbetogers... deze slogan past u misschien beter.
Oud 6 maart 2016, 18:22   #273
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is niet met uw 200 mensen dat u de meerderheid indruk zal maken.

Laatst gewijzigd door Everytime : 6 maart 2016 om 18:25.
Oud 6 maart 2016, 18:34   #274
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welneen... dit is een niet bestaand probleem waar jij over praat.
Bestaat er vanuit het grote publiek een breed gedragen vraag naar ? Neen dacht ik...
Bestaat er vanuit de politiek een vraag naar, zelfs maar een kleintje ? nul komma nul...
Zelden zijn de kiezer en hun verkozenen het zo eens over het niet bestaan van iets. Enkel wat frustraten zitten over dit onbestaande probleem te praten om uiting te geven aan hun ontevredenheid met de bestaande politieke ordening.
Aangezien die niet overeenstemt met hun eigen grote gelijk, vinden die frustraten een niet bestaand probleem uit : "we hebben geen referendum, dus er is geen democratie..."
Dat is het soort destructieve retoriek waar volksmenners en populisten zich de populariteitsscores mee proberen in te lullen.
Wat is jou oplossing dan voor gettovorming? En de vluchtelingenproblematiek want dan blijft het altijd angstaanjagend stil.

Of die problemen bestaan niet net zoals dat netwerk daar in Molenbeek dat die aanslagen in Parijs heeft beraamt.

Net zoals die documentaire in Molenbeek van een oudere vrouw die al een maand niet naar de winkel was geweest uit angst, dat is wel de realiteit en niet fictie uit de boekskes.

Er moet een Europese aanpak van de vluchtelingencrisis komen; ja dat gezeik horen we al 1 jaar lang.

Als de EU en de gewone politiek korter op de bal had gespeeld bestond PEGIDA niet eens; ze hebben die fenomenen zelf gecreëerd.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 18:37   #275
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet met uw 200 mensen dat u de meerderheid indruk zal maken.
Ik ben een vrije mens uit mijn eigen regio , ik mag kiezen voor wat ik sta , trouwens ik betaal hier 65% belastingen om hier te mogen wonen ? u ook trouwens ... oh ja laat maar zitten we zien wel binnen een paar jaar hoe alles verder gaat verlopen ...in dit landje .. ik maak mij niet meer dik voor u soorte
Oud 6 maart 2016, 18:39   #276
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Roep dan maar" WEG MET DE VLAMINGEN " zoals de tegenbetogers... deze slogan past u misschien beter.
ik vraag me eigenlijk wel af waarom jij een flutbetoging van 200 racisten probeert te linken aan vlaamse toestanden ? Is het omdat je daar met je vlaams blok vlag rondliep en dat roze varken op je hoofd ?
Oud 6 maart 2016, 18:41   #277
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk , het Vlaams Belang in de grond boren doen velen al lange jaren ... waarom ja waarom ? is het de betaalde elite of maffia die dit wilt boycotten of politieke tegenstanders ? ik weet het niet , daaraan ziet men hoe dat hier tewerk gaat in een land en hoe erg verdeelt het er aan toe gaat , zie uw post ? ik kom nu zojuist van de Pediga betoging in Zeebrugge toevallig was ik verzeild geraakt in de tegenbetoging ,omdat ik DE EERSTE KEER ! in mijn leven naar een betoging ging ... maar als u dat normaal vindt dat tegenbetogers constant WEG MET DE VLAMINGEN !! ROEPEN DOOR EEN MICRO OP EEN bewoond plein in onze eigen regio !! t'is nu aan U om te antwoorden ? ik heb goed gehoord ik ben geen dove mens. Ik wilde eens weten hoe dit alles werkt en wie en wat er daar naartoe gaat ...
Oud 6 maart 2016, 18:42   #278
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
ik vraag me eigenlijk wel af waarom jij een flutbetoging van 200 racisten probeert te linken aan vlaamse toestanden ? Is het omdat je daar met je vlaams blok vlag rondliep en dat roze varken op je hoofd ?
u bent laag bij de grond bezig of hebt u dat niet door ...
Oud 6 maart 2016, 18:43   #279
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben jij eigenlijk ooit al in Molenbeek geweest?

Of gaan we het oplossen zoals in de VS, daar waren van die begeleide toeren door de Bronx om de armen in de getto's een beetje uit te lachen.

Dan moet elke Vlaming zich er maar bij neerleggen dat er getto's zijn waar we liever ons gezicht nooit meer laten zien of je wordt daar doodgeschoten op klaarlichte dag.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 18:48   #280
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Wat is jou oplossing dan voor gettovorming? En de vluchtelingenproblematiek want dan blijft het altijd angstaanjagend stil.

Of die problemen bestaan niet net zoals dat netwerk daar in Molenbeek dat die aanslagen in Parijs heeft beraamt.

Net zoals die documentaire in Molenbeek van een oudere vrouw die al een maand niet naar de winkel was geweest uit angst, dat is wel de realiteit en niet fictie uit de boekskes.

Er moet een Europese aanpak van de vluchtelingencrisis komen; ja dat gezeik horen we al 1 jaar lang.

Als de EU en de gewone politiek korter op de bal had gespeeld bestond PEGIDA niet eens; ze hebben die fenomenen zelf gecreëerd.

Topic Starter opende dit draadje over het vlaams blok dat op aangeven van zijne geföhndheid Geert Wilders akkoord gaat om vlaanderen een Anschluss te laten doen bij nederland. Een majeure politieke evolutie dus.
Zipper heeft al een verdienstelijke poging gedaan om de discussie te ontsporen richting referenda, ga jij het overnemen van hem ? Lekker wat lullen over vluchtelingencrisis, de EU enz ?

Of gaan we het terug hebben over tommeke zijn eruptie van orangisme ?

Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 maart 2016 om 18:48.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be