![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Intussen stel ik verder vast dat u geen zinnige duiding weet te geven omtrent uw beweegredenen om destijds te "protesteren aan het bisschoppelijk paleis". Laatst gewijzigd door Gwylan : 10 april 2016 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan hebt u waarschijnlijk wel al een berichtje gevonden waarin u dat specifieke element hebt vastgesteld. Daarna zal ik met veel plezier tekst en uitleg bij de rest geven. Dat lijkt mij een heel fair voorstel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij eigenlijk ook, daar ik nu eenmaal weinig belang hecht aan anonieme "bronnen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed, maar nu laat ik u alle tijd om de draad rustig door te nemen. Het worden spannende dagen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef onze Gwylan rustig alle tijd om zijn bericht nr. 235 te illustreren met een "vaststelling" uit de reeks berichten voor die post.
Ik wel hem zeker niet opjagen. U begrijpt dat ook wel, nietwaar?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb noch hier noch elders ooit de bedoeling om iemand "volledig KO te slaan", mijnheer : daarvoor ben ik véél te zachtaardig. Nu, ik heb begrepen dat van u geen duiding moet verwacht worden inzake uw beweegredenen om destijds te protesteren voor het bisschoppelijk paleis, dus ga ik geen tijd meer verliezen met het daarop wachten. Nog een rustige nacht gewenst, en dank voor het helpen bij wat voor mij een "live" oefeningetje Nederlands is, overigens met mijn excuses voor de gemaakte taalfouten. PS. Ter uwer informatie, mijnheer : "onze Gwylan" is geen "hij" maar een "zij". Laatst gewijzigd door Gwylan : 10 april 2016 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet echt veel moeite gevraagd, als u toch zo gebrand bent te weten wat mijn motieven waren om destijds te protesteren voor het bisschoppelijk paleis. Op mij wachten is dus zoveel als wachten op uzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind het heeeeeeel erg. Niks geloven en alles verifiëren en toch geloven in iets wat niet zichtbaar is of was. Ze zijn nog steeds op zoek achter de vermenselijkte God. Ik weet waar hij zit hoor. Hij is destijds toen de aarde nog plat was met het zeewater van de aarde gestroomd. En nu vinden ze dus niks meer. En de eerste die durfde beweren dat deze veronderstelling niet kon omdat de aarde een bol was hebben ze maar op de brandstapel gezet. Denk ik toch want ik ben niet zo thuis in perkamenten uit de tijd toen de mens nog een homo erectus was. Maar hij kon toch toen al schrijven. Die kinderschriftjes hebben ze samen gebundeld en er een bijbel van gemaakt. En nu weer niet op dat driehoekje drukken hoor Jan. Je hebt me dat destijds al gelapt en ik ben er niet mee gediend. Trouwens dat betogen van destijds was onder leiding van mevrouw Alexandra. Die heeft het ook altijd beter geweten dan de paus zelf. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ditmaal slaag je de nagel op zijn kop en niet op je vingers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Europees Commissaris
|
![]() Lees mijn reactie in de topic "N-VA daalt redelijk fors in nieuwe peiling"
![]() 127 gram is toch zo dik niet. Ik denk dat Subocaj het dus over iemand anders heeft. Opgepast; het vermeld gewicht is inhoud inbegrepen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 10 april 2016 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit hebben we het in een draad daarover gehad. Als ik mij niet vergis, was u in die draad ook actief. Ik heb toen aangegeven dat geloof een overgave is, maar de rede helemaal niet uitschakelt. Als gelovige is het dan ook normaal rede te koppelen aan het geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |