![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu we weten dat enquetes over kiesintenties niks voorstellen, is het heel interessant meer te weten over jouw glazen bol hé ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel Anna; ik heb geen glazen bol en ik geloof er ook niet in. Ge moet mij dan ook niks vragen daarover. Maar in de bol die op mijn body staat zitten er geen zemelen. Denk ik toch. Maar ik krijg er de "sijskens" van als er steeds op dit forum oude koeien uit de gracht worden gesleurd om iemand aan te kunnen vallen. Ge kunt mij niet verdenken van enige partij-politieke voorkeur. Maar steeds die persoonlijke confrontatie opzoeken maakt het voor de lezer van dit gezelschapsspel minder aangenaam. Ik haat die haat producerende bedieners van one-liners en daarom had/heb ik besloten mijn activiteiten hier te minderen. Maar soms gelukt mij dat dus niet. Zal ik nu ook moeten beginnen met hier niks meer te lezen? Een mens kan altijd bijleren. Maar....meestal is hier niks op te scharrelen. En om hooligans aan het werk te zien kan ik beter misschien een abonnement bij een voetbalploeg aanschaffen? ![]() Maar kom. Overdag is het hier nog draaglijk en een beetje rustiger. Maar straks zit het hier er weer bovenarms op. Je hebt er hier zelfs die vragen aan zichzelf stellen om in het oerwoud te kunnen sukkelen. Vooral de Jan is daar een kei in. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar haalde je dit dan : ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tarot kaarten.
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze woont trouwens nog geen 30 jaar in Wallonië. Toen ze nog in Vlaanderen woonde, werkte zoals iedere vrouw. Tot daar uw broodje aap verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Bied me gewoon je excuses aan en zand er over !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is het grond.
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand niet handelt in strijd met de gelijkheid van man en vrouw, is er niets om tegen te ageren. Citaat:
Beetje doorzichtig, niet ? Ofwel is het vrijwillig, ofwel met dwang. Als het met dwang is, neigt het naar fascisme. Wat de bakermat van het vlaams blok is trouwens. Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Wie gaat daar toezicht op houden ? Hoe ga je meten wie slaagt en wie niet aan (welke ?) norm voldoet ? En wat gaat de sanctie zijn bij falen ? Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En nu zou ik mijn excuses moeten geven omdat ik zeg dat : 1. Merkel niks met deze topic te maken heeft en 2. je er Merkel dus bij sleurt omdat er door geviseerde anderhalf jaar terug zou beweert zijn dat Merkel zou moeten aftreden. Dus feitelijk wil je aantonen dat betrokkene wartaal zou gebruikt hebben en dus "gaga" kan zijn. Dat is dus wel een persoonlijke aanval hoor. Ik weet niet wat er tussen jullie beiden gebeurd is en het zijn mijn zaken niet. Maar ik vind; en dat is mijn interpretatie; dat een debat voeren op een forum op zulkdanige manier niks met debatcultuur te maken heeft. Steeds maar persoonlijke aanvallen getuigen van zwakheid. En als Anna nu denkt dat ik mijn mening nu verkregen heb via een glazen bol dan geef ik als advies dat ze best zou kennis nemen van de inhoud van een draad waaraan zij deelneemt. Dan had ze haar vraag over mijn glazen bol niet hoeven te stellen. ![]() Maar mijn excuses kun je uiteraard op uw rug schrijven. Geen haar op mijn hoofd denkt er aan en bovendien geef ik wel een advies en dat is dat je; eveneens als vele anderen; best stopt met die persoonlijke en of kleinerende opmerkingen. Maak het hier een beetje draaglijker voor iedereen; u inbegrepen uiteraard; en bespreek hier echte politiek en uw opmerkingen of aanvullingen. Daarvoor dient dit forum toch? Sommigen denken daar misschien anders over maar kinderen debatteren toch anders dan volwassenen. En hooligans debatteren zelfs niet. De lange armen van de homo-erectus volstaan om met projectielen te gooien. Laatst gewijzigd door werkman : 16 januari 2017 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Europees Commissaris
|
![]() Graag gedaan. Dat is al wat vriendelijker. Maar een paster ben ik hoegenaamd niet. Ik ben er zelfs heel erg tegen. Ze hoeven er voor mij niet te zijn. Maar ik wil je wel plezier doen. Ik heb bijna een kletskop. Ook een hanglip. En mijn oren staan 10 cm van mijne kop. En in mijn neusgaten kun je met een "fulltrack" binnen rijden zonder de wanden te raken. Zit er iets bruikbaars tussen? Over mijne piemel zal ik dan nog maar zwijgen. Die zit verborgen en is dus niet aantoonbaar bruikbaar. Jongens toch! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/cnt/aid610615/dewe...alse-uitkering
Lees hieronder, de dertig jaar wordt al ontkracht. Moest ze nu nog werkloos zijn, dan ging het om 10 jaar. 25/09/2007 om 07:26 door ssimons Dewever reageert geprikkeld over zus met Waalse uitkering Dat Bart De Wever een grote voorstander is van een staatshervorming is geen geheim. Om die wens kracht bij te zetten, refereert het N-VA-kopstuk graag naar de vele werklozen beneden de taalgrens. Maar wat blijkt nu? Karina De Wever, zijn zus, is zelf een van die Waalse steuntrekkers. BR> Veel Walen hebben een probleem met de ’stereotiepe beeldvorming’ van De Wever, die de Waalse werklozen wel eens als luieriken durft omschrijven. Het nieuws dat De Wevers bloedeigen zus een werkloosheidsuitkering opstrijkt in Wallonië, zien ze dan ook als de ultieme vorm van hypocrisie. Een uitkering trekt Karina De Wever al sinds januari van dit jaar. Ze is immers gedomicilieerd in Poncelle, een klein dorpje niet ver van Tintigny, in de provincie Luxemburg. Ze woont daar in een soort commune, Lorién genaamd, waar men op een vreedzame manier wil samenwonen, met als onderliggende gedachte ’terug naar de natuur’. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarvoor was zij als dopster ingeschreven bij de VDAB. Laatst gewijzigd door demonen : 16 januari 2017 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anna; oppassen! Lees eens grondig na! Mogelijk ben ik gaga maar bij mijn weten heb ik nooit beweert dat ik een glazen bol heb en evenmin heb ik ooit verkiezingsuitslagen voorspeld. Ik ben wel verduldiger tegenover vrouwen met mooie borsten maar dat er mij woorden of beweringen worden in de mond gelegd die ik nooit heb gedaan overschrijden wel mijn graad van toegeeflijkheid. Dus let op. Zorg dat je de drempel niet overschrijdt of uw mooie borsten gaan U niet meer kunnen redden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eén bemerking bij het rood gearceerde gedeelte Panda. Zeus is schijnbaar nog wat jong. Als hij mijn gezegende leeftijd zou hebben dan zou hij zeker Mevrouw Coolen gekend hebben. De Jan kent ze ook. Die was destijds heiliger dan de Maagd Maria. Al degenen die durfden abortus laten plegen waren smerige zondaars en wie de pil nam was verdoemd. Ze was dus heiliger dan de paus. Ik ken het huidige programma van het blok niet. Ook niet van andere partijen. Maar schijnbaar is het programma van VB dan toch duchtig veranderd sinds Mevrouw Coolen er amok maakte. Als Zeus dit geweten had dan had hij met meer schroom wel gesproken over hetgeen er moet gebeuren in het onderwijs voor wat betreft de religie-aanpak. Maar kom, dat zijn vervlogen tijden. Erg wordt het wel als men in politiek ook niet meer over zijn voorvaderen noch voormoederen ( ![]() ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 16 januari 2017 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Subsidies stoppen en religie uit de scholen halen. Via de school voorstellen aan onze normen en waarden, waarin vrijheid van het individu centraal staat. Ze een uitweg aanreiken. Citaat:
Ik ga ook niet op reis naar saudi Arabïë om dan te klagen dat er enkel halal te krijgen is he. Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |