Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Muyters ging naar Rio voor de Olympische spelen en daarna ging hij naar de paralympic
Dit is corruptie 4 25,00%
Dit is geen corruptie 12 75,00%
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 februari 2017, 16:17   #261
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.313
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Geen zinnig mens die daar trouwens aan twijfelt. Jakko mag dus beter diezelfde therapie volgen waar ook demonen aan deelneemt.
Is demonen in therapie ?
Is dat al lang ?
(Ik heb er compassie mee)

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:38   #262
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
.

voor 40 mandaten lijkt me dat niet overdreven...
verdient een Schepen in Antwerpen dan niet meer dan dat ?? Of is die 7000 en zoveel naast zijn Schepen-wedde ?
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:45   #263
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
verdient een Schepen in Antwerpen dan niet meer dan dat ?? Of is die 7000 en zoveel naast zijn Schepen-wedde ?

Een schepen in Antwerpen heeft ongeveer 100K per jaar bruto. Waarschijnlijk dus om en bij de 4,5K netto. De rest haalt hij dus op met zijn cumuls. Hij haalt dus bijkomend zo een 35K netto op op een jaar.

Sommigen zullen dat veel vinden, anderen billijk, nog anderen weinig. Ik vraag me gewoon af hoeveel hij voor die 35K moet doen en voornamelijk of dat zijn werk als schepen niet in de weg staat...
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:49   #264
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Een schepen in Antwerpen heeft ongeveer 100K per jaar bruto. Waarschijnlijk dus om en bij de 4,5K netto. De rest haalt hij dus op met zijn cumuls. Hij haalt dus bijkomend zo een 35K netto op op een jaar.

Sommigen zullen dat veel vinden, anderen billijk, nog anderen weinig. Ik vraag me gewoon af hoeveel hij voor die 35K moet doen en voornamelijk of dat zijn werk als schepen niet in de weg staat...
er is toch niemand die hem een slecht schepen noemt ?!

anderzijds is hij op 49 al wel tegen een hartaanval aan gelopen, dus mss werkt hij wel echt te hard.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:51   #265
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Antwerps burgemeester Bart De Wever zei vanmiddag tegen VTM dat Kennis zijn belastingbrief openbaar zal maken. Volgens De Wever zal iedereen dan kunnen zien dat Kennis maandelijks 7.237 euro netto verdient, of omgerekend 86.844 euro netto per jaar.

'Hij is iemand die uit de private sector is overgekomen naar de politiek, met de weddes die men daar gewoon is, precies om dit soort dingen te kunnen doen. Hij is iemand die bedrijfsbeheer goed kent. Ik ben daar niet in beslagen en ga dan ook zelf niet in die intercommunales zitten en stuur liever hem er naartoe om de belangen van de stad en de gemeenschap te bewaken. Als mensen er echt voor werken, dan mogen ze er ook iets aan verdienen. Als men vindt dat dat te veel is, geen probleem, dan moet men dat reguleren en dan wordt het minder.'
den baas is content
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:51   #266
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Een schepen in Antwerpen heeft ongeveer 100K per jaar bruto. Waarschijnlijk dus om en bij de 4,5K netto. De rest haalt hij dus op met zijn cumuls. Hij haalt dus bijkomend zo een 35K netto op op een jaar.

Sommigen zullen dat veel vinden, anderen billijk, nog anderen weinig. Ik vraag me gewoon af hoeveel hij voor die 35K moet doen en voornamelijk of dat zijn werk als schepen niet in de weg staat...
Dat is DE vraag die idd moet gesteld worden, en desnoods aan een andere ambtenaar "gedelegeerd" worden.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:51   #267
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Die heeft ook uw leeftijd. Ongeveer 85 jaar geleden ontworpen, toch?
Het doet mij plezier dat je vandaag wakker zijt geworden. Die kans neemt met de dag af, toch!
Om het �* la demonen te zeggen:

Jij hebt daar ervaring mee?

Jij kan het weten, toch?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:51   #268
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
er is toch niemand die hem een slecht schepen noemt ?!

anderzijds is hij op 49 al wel tegen een hartaanval aan gelopen, dus mss werkt hij wel echt te hard.
Kijk, mij ga je niet horen zeggen dat 7.5K netto per maand teveel is voor iemand die opstaat en gaat slapen met zijn werk. Ik zou het er niet voor over hebben. Maar hey, het is populairder om te zeggen dat het allemaal graaiers zijn. VAN DEN EERSTEN TOT DE LAATSTEN!!!!

Ik weet alleen dat als ik 50 ben ik ook een dergelijk bedrag zal rapen en ik ga er een pak minder moeten voor doen, ik ga het niet moeten openbaar maken en ik ga alleen bij een select groepje gekend staan als graaier.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 13 februari 2017 om 16:54.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:52   #269
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dat is DE vraag die idd moet gesteld worden, en desnoods aan een andere ambtenaar "gedelegeerd" worden.
Zwijg!
Je voedert demonen!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:53   #270
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Kijk, mij ga je niet horen zeggen dat 7.5K netto per maand teveel is voor iemand die opstaat en gaat slapen met zijn werk. Ik zou het er niet voor over hebben. Maar hey, het is populairder om te zeggen dat het allemaal graaiers zijn. VAN DEN EERSTEN TOT DE LAATSTEN!!!!
²

maar ik denk ook niet dat we van andere partijen belastingbrieven gaan zien
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:59   #271
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Kijk, mij ga je niet horen zeggen dat 7.5K netto per maand teveel is voor iemand die opstaat en gaat slapen met zijn werk. Ik zou het er niet voor over hebben. Maar hey, het is populairder om te zeggen dat het allemaal graaiers zijn. VAN DEN EERSTEN TOT DE LAATSTEN!!!!

Ik weet alleen dat als ik 50 ben ik ook een dergelijk bedrag zal rapen en ik ga er een pak minder moeten voor doen, ik ga het niet moeten openbaar maken en ik ga alleen bij een select groepje gekend staan als graaier.
maar waarschijnlijk geen belastinggeld
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:59   #272
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
U bent ziek!
Als je de schoof ziek verklaart moet je ook kunnen uitleggen wat er niet klopt van deze beschrijving:

Citaat:
Toen ik jaren terug op dit forum je eerste berichten las, dan vond ik je al een zeer atypische verdediger van het nva-programma.
Na enkele tijd (maanden?) begon je van gedacht te veranderen.

Ik heb altijd het vermoeden gehad dat je een van de aangeduide pvda-ers zijt, die hier moet "de vuilzakken van rechts" in het oog houden, en desnoods verklikken. Zelfs aan het gerecht, mocht er eentje racistisch uit de hoek komen.

Jouw bijzondere opdracht was dan om "de bekeerde nva-er die zich bedrogen voelt ... bla bla ..." uit te hangen.

En inderdaad: nu "overweeg" je om communistisch te stemmen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 17:01   #273
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zwijg!
Je voedert demonen!
hoe kanda nu, hij staat op mijn negeerlijst
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 17:03   #274
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
maar waarschijnlijk geen belastinggeld
Dat is irrelevant. Als de overheid veel minder betaalt, dan de privé, dan ga je geen enkel greintje talent meer terugvinden in de politiek. Uiteraard is het ook beter om te zeggen dat er in de politiek geen talent zit, maar ook daar doe ik natuurlijk niet aan mee. Koen Kennis lijkt me te handelen met kennis van zaken en in de privé kan hij zijn talent waarschijnlijk nog meer ten gelde maken. Dat geldt trouwens niet alleen voor deze maar ook voor heel wat andere politici hoor.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 17:05   #275
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat is irrelevant. Als de overheid veel minder betaalt, dan de privé, dan ga je geen enkel greintje talent meer terugvinden in de politiek. Uiteraard is het ook beter om te zeggen dat er in de politiek geen talent zit, maar ook daar doe ik natuurlijk niet aan mee. Koen Kennis lijkt me te handelen met kennis van zaken en in de privé kan hij zijn talent waarschijnlijk nog meer ten gelde maken. Dat geldt trouwens niet alleen voor deze maar ook voor heel wat andere politici hoor.
Had Tom Balthazar dan niet moeten opstappen ??
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 17:07   #276
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.077
Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/39230/Publi...er-maand.dhtml

Koen Kennis vangt 94.081 netto jaarlijks of 7.840,- netto maandelijks volgens Bart De Wever die diens personenbelasting kon inzien.

Meer moet dat niet zijn; liefst wat minder.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 februari 2017 om 17:08.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 17:08   #277
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Had Tom Balthazar dan niet moeten opstappen ??
in feite niet neen....
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 17:12   #278
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
in feite niet neen....
Maar Bracke natuurlijk wel want dat is geen sos (meer).
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 17:12   #279
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 39.077
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Kijk, mij ga je niet horen zeggen dat 7.5K netto per maand teveel is voor iemand die opstaat en gaat slapen met zijn werk. Ik zou het er niet voor over hebben.
Voor iemand die gaat werken is 7.5K netto niet te veel als het een weerspiegeling is van zijn economische rendabiliteit. Politieke mandatarissen werken niet en hun dienstverlening heeft een negatieve impact op de economische rendabiliteit van anderen. Hiervoor kunnen ze geen uitkeringen krijgen.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 17:14   #280
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
in feite niet neen....
Ik vind het nog steeds verbazend hoe snel die opgestapt is...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be