![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb gehoord dat in zijn glorieërende toestand hij Van Beirendonck al gevraagd heeft
nieŭwe uniformen te ontwikkelen voor het Vlaams Leger, De L.L. (LeeuwenLegioen), Vlaamse Politie, Vlaamse Kruis, Vlaamse Internaten, Vlaamse Scouts en alle mogelijke uniformgevoelige organisaties (Bond van de Vlaamse Vrouwen ..) Na zijn verpletterende verkiezingsoverwinning in Antwerpen over 2 jaar krijgen we een mooie fakkeloptocht langs Synagogen en Moskeeën..
#262 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Laat haat en geweld u niet verslinden......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 12 november 2004 om 15:41. |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#264 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees dat het Vlaams Blok toch dringend wat moet doen aan zichzelf eer ik als flamingant er bij ga... Verzet? Mijn botten ja!
#265 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, het Zwart Belang heeft een "oorlogskas"........ vol zwart geld van sympathisanten......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#266 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vlamingen kom in het verzet....
Kom in het " Wit Belang " Wit is de kleur van vrede ....... voor eigen volk ! ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() Wat betreft de volksraadpleging van 1950, werd de wil van het volk niet geerbiedigd i Daarom ook eisen-woj dat een referendum wordt georganiseerd waarvan de bindende kracht zal worden toegepast. In 1950, werden zowel de democratie als de Grondwet door de linkse politiekers verkracht ! Dat zullen-wij geen tweede keer toelaten !
EN TOCH KRIJGEN WIJ ZE WEL ... DE MOFFEN VAN HET VLAAMS B ....... ! |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
![]() Kwestie van het lijk van Leo 3 terug op te graven
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() IN 1940-44, spraken zij van collaboratie met de vijand, nu spreken zij van verzet tegen hun eigen land : dat is landverraad ! NO PASSERAN ! Het Vlaams B ... moet verdwijnen nu en voor altijd !
|
![]() |
![]() |
#270 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar het geen we denken,krijg je er nooit uit. Leer er toch maar mee leven.
Helden en getal zijn woorden die niet paren. Leeuwen lopen in geen benden.Veel kan zo weinig zijn.Macht van getal is zo vaak waan van macht.... Wie zijn getal niet kent, kent zijn moed, en één kan dan een leger zijn. |
|
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Groen! van nijd op wie het land leidt. Geen Rommel Op Edele Natuur Laatst gewijzigd door eno2 : 12 november 2004 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
#272 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 12 november 2004 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
#273 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Rommel zou U wel van pas komen heden ... maar ja hij werd vermoord door uw vriend, Adolf Hitler !
Dankbaarheid een ... kwaliteit van uw vrienden ! Laatst gewijzigd door carlos : 12 november 2004 om 17:32. |
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Verzet? Ge wordt buitengezet !!!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mensen vermoorden om een andere mening of mensen de keel oversnijden is daarvan het beste voorbeeld !! ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |