![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je komt er echter al snel achter waarom daar zo'n groot verloop is en die gamestesters aan de lopende band ontslag nemen. Kom het ons vertellen hé, want ik zou het echt niet weten terwijl het toch zo schijnt te zijn.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() (ik kan er niet meer aan uit, dus "na ideale job")
Je wordt gamestester voor een tijdschrift (wie wil dat nu niet?). Je komt er echter al snel achter waarom daar zo'n groot verloop is en die gamestesters aan de lopende band ontslag nemen. Kom het ons vertellen hé, want ik zou het echt niet weten terwijl het toch zo schijnt te zijn. Ik wil de job die alle kerken en cabarets controleert |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Minister
|
![]() (inderdaad, 'k was m'n eigen wens vergeten... shame on me)
Citaat:
Ik wens dat Neckermann stopt met liegen en rechtmatige schadevergoedingen betaalt. (reden : http://poepicano.tk/ , mijn ouders zijn daar geweest. Vooral de foto's zijn verhelderend)
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 18 november 2004 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Ik wil piloot worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ik een kamer alleen heb in 't hospitaal deze dagen zodat ik met mijn bezoek feestjes kan bouwen ![]()
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wens een nieuwe wens voor dit spelletje.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Burgemeester
|
![]() Die komt eraan, maar je computer crasht, het internet valt plat en op de koop toe wordt het kabelkastje door een stelletje vandalen in de fik gestoken.
ik wens meer fruit op de baan
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil eens een maanwandeling maken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
Ik wou eens een komeet zien om een echte wens te maken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
|
![]() De komeet stort op de aarde die vernietigd wordt.
Ik wens dat uitlaatgassen milieuvriendelijk waren.
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil een star wars tegen vallende kometen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Burgemeester
|
![]() De kometen winnen.
Ik wil een succesvol programma presenteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil een dictator zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() U wordt dictator ... Zelfs over uw eigen rijk ... Helaas woont er in dit rijk slechts één persoon: jijzelf!
Ik wil da hier de stilte doorbroken wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
Ik wens dat ik de moed had om de Mount Everest te beklimmen Laatst gewijzigd door Geertje : 18 november 2004 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() Je krijgt van mij die moed ... Helaas heb je hoogtevrees en geraak je er niet meer af ...
Ik wens een videotheek in de buurt die open is tot elf uur ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wens een spanking te ontvangen van Inge Vervotte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Minister-President
|
![]() Inge Vervotte brengt meteen haar vriendje mee, die voor een nog veel grotere 'spanking' zorgt.
Ik zou eindelijk eens zo verstandig willen zijn op tijd te gaan slapen, zodat ik eens op tijd in de les ben. ![]()
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
Ik wens terug 14 jaar te zijn met de levenservaring (kennis) van een 50-jarige |
|
![]() |
![]() |