![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 30 april 2018 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor dat uw dak vervangen moet worden, die toestand bestond al voor je mekaar kende?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze mij pijpt zal ik haar huur wel betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens Pandareus wonen er op dat hele continent alleen maar schoenpoetsers, dieven en marginalen
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Mijn ervaring is dat je van tv kijken soms meer oppikt dan elke dag als een loonslaaf hetzelfde werk uit te voeren. De conversaties op 't werk gaan trouwens vaak ook over tv programma's. Je kan heel wat leren van tv, bv. over het land Paragua zonder er ooit een voet te hebben gezet. 2. Ik hoop echt dat je van die lelijke halfbloedjes krijgt. En ja, je zal ook luiers moeten verversen en wasmachines draaien. That's how it works. Oh ja, uw kinderen kunnen heel wat jaren geen huur aan u betalen. 3. Er zijn nu eenmaal veel mannen die liever hebben dat hun vrouw thuis blijft voor een baby ipv ze liefdeloos in een crèche te dumpen. Wat betreft mezelf: mijn man is bij mij komen wonen. We wonen nogal goedkoop in een appartement van m'n vader. Zo kunnen we sparen voor een huis en hopelijk zullen we dit samen, naar ons beider goesting, binnen 2 jaar kopen. Hij werkt maar ik trek uitkering (en verhoogd kindergeld). Als mijn dop ooit wordt geschrapt zal ik me wellicht werk zoeken. Sowieso, vrouwen die teveel noten op hun zang hebben scheiden vaak ook sneller. Dus maar goed dat ze niet veel over "vanalles en nog" wat meepraten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omg mss zoek ik me maar beter ook een rijke man, maar wel een die minder op de centen let
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Topic starten heeft wellicht geen rekening op de kaaiman eilanden.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 30 april 2018 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zorgen maken over huurgeld als je vriendin bij je komt wonen in een eigen woning. Ik begrijp dat je als man niet alle kosten op je neemt voor het levensonderhoud. Zeker niet als zij een eigen inkomen heeft. Maar ik zou mij meer zorgen maken over het feit of zijn schulden heeft of niet. En ik zou wel eerst eens kijken hoeveel beide aan inkomsten hebben. Het feit dat je een woning bezit die volledig is afbetaald en je huur gaat vragen aan je geliefde als die bij je komt wonen doet bi mij de vraag rijzen of je niet beter bij haar in de huurwoning kan gaan wonen en je eigen woning verhuurd, want je kan dan gewoon de volle pot vragen. Maar ja, .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik het me goed herinner ben je zelf een geïmporteerde Paki en blijkbaar zit je in BE met een uitkering. Dan ben je echt wel de allerlaatste die wat moet zeggen over andere nationaliteiten.
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder een goede afspraak. Dus ook degene die komt inwonen moet financieel bijdragen.
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als zij niets betaalt en op zijn kosten leeft, is hij zeker haar meerdere want dan is hij een souteneur en zij een maitresse. Zij zal overkomen als volledig van hem afhankelijk. Niemand met een beetje zelfrespect wil zo'n situatie.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 1 mei 2018 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#279 | |