![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een benzine-auto wil ombouwen naar gas gaat een stuk kofferruimte verloren. Doe je het toch dan zou je best CNG nemen. Met CNG mag je gewoon parkeren in overdekte parkings, wat niet het geval is voor LPG. Ik heb een VW Golf op CNG besteld ter vervanging van mijn oude diesel (15 jaar). De gastank zit ingebouwd in het chassis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Banneling
|
![]() de eisen van de gele hesjes :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/11...en-en-publice/ Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 27 november 2018 om 09:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://autofans.be/nieuws/vraag/368...el-jouw-koffer Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 27 november 2018 om 09:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Gele Hesjes worden een nachtmerrie voor onze politiekers. Ze hebben er geen greep op...Het protest gaat eigenlijk over de levensduurte. Voor de volgende verkiezingen wordt de koopkracht één v.d. hoofdthema's.
In Wallonie is er een "leider" voor de Gelen": Gary Ducran. Benieuwd of er in Brussel & Vlaanderen ook een "leider" rechtstaat ! + In Wallonie beginnen hier & daar politiemannen te sympathiseren met de Gele Hesjes... Laatst gewijzigd door Boduo : 27 november 2018 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut-tut-tut...flink betalen zullen we allemaal blijven doen en de dieselrijders gegarandeerd. De Europese landen hebben zich geëngageerd met de klimaatakkoorden. Daar valt niet aan te ontkomen. De gele hesjes zullen doodeenvoudig hun consumptiepatroon moeten aanpassen. Reizen eens een jaartje overslaan, daar sterft niemand van. Vergeet het maar dat er per jaar twee of zelfs drie toeristische buitenland reizen zonodig op het programma zouden staan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het verleggen van taxen om consumptie te beinvloeden is een politiek geoorloofd middel, maar dan moeten er vooreerst wel alternatieven zijn, en moeten de middelen die daardoor vrijkomen wel geïnvesteerd worden in de infrastructuur en de alternatieven. dat gebeurt in BE NIET, die extra's gaan mee de grote put in en er worden geen alternatieven geboden en/of investeringen gedaan. of mag ik afleiden dat jij het maar normaal vindt dat je je elektriciteit 50% meer betaalt dan in onze onmiddellijke buurlanden en dat je daar geen probleem mee hebt? Laatst gewijzigd door Anna List : 27 november 2018 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men kan minder electriciteit verbruiken door wat op te letten. Veel van de electriciteitskosten zijn trouwens een verkapte belasting. Indien deze prijs omlaag gaat zullen andere belastingen omhoog gaan. Pas op, ik ben tegen belastingen, maar ik ben niet zo zeker dat die gele hesjes tegen belastingen zijn, mss zitten er netto ontvangers tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Duitsers die, onder een nogal lichtzinnige impuls van Mütterchen Angela (Fukushima!), ineens ook geen kerncentrales meer wilden waren natuurlijk weer een heel stuk snuggerder en hebben wel onmiddellijk en gecoördineerd aan stabiele alternatieven gedacht. Ze hebben zelfs besloten om, naast gas, steenkoolcentrales en zelfs hun bruinkoolreserves verder aan te spreken. |
|
![]() |
![]() |