![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor mij is 12 weken wel echt het maximum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De notie van "erg vinden" is er niet bij een kleine van nog geen 2 jaar he, toch niet meer dan bij een volwassen varken. Ik zal U een andere vraag stellen: "denk je dat mijn broer het erg vindt dat hij niet bestaat ?" Laatst gewijzigd door patrickve : 5 december 2019 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() Dwingen en druk is hetzelfde... Dus het ene toelaten zogezegd omdat je het andere wil voorkomen is larie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de meeste mensen die chocolade eten, dat tegen hun goesting maar onder druk doen ? Als we U bezig horen, dan mag men voor niks keuze laten. En is het dus bijvoorbeeld NORMAAL dat Vlamingen gedwongen worden door La Belgique om de Franstaligen te financieren. Want anders zouden ze wel eens voor de druk kunnen bezwichten, als ze daar de vrije keuze toe zouden hebben, om dat niet te doen, terwijl ze daar dan gewetensproblemen gaan over krijgen, he. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 december 2019 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() Omdat het hier niet alleen om de welvaart en het welzijn van de vrouw gaat, punt... Het zo voorstellen is de realiteit verdraaien om te bekomen wat je zelf wilt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() Waarom denk je dat ze de publiciteit hebben uitgevonden???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij vindt dus dat er geen publlciteit moet zijn, maar dat alles wat de publiciteit U aanraadt, nu door de wet moet opgelegd zijn ? Of omgekeerd, dat alles waar reclame over gemaakt wordt, bij wet verboden moet worden om te verkopen ? Want men zou wel eens kunnen zwichten voor de druk van de publiciteit, dus beter voorkomen, en mensen verbieden van dat te kopen ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 5 december 2019 om 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dat nu voor een rare vraag ? Denk je dat ik al bestond als Napoleon misschien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier zit de druk en de dwang in het absoluut willen veranderen van de bestaande reglementering over abortus op DIT OGENBLIK... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Of Napoleon al bestond daar twijfel ik aan; want die man heeft toch zichzelf uitgevonden... Maar jij, wees daar maar zeker van...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrije keuze is altijd blootgesteld aan druk. Dat maakt er deel van uit. Als druk een argument is om te dwingen, dan is dat toch wel eigenaardig, want aan druk kan je ontsnappen, aan dwang niet. Dus ja, het is een goed idee om de dwang van abortus te verminderen, en ja, daardoor automatisch de mogelijkheid tot druk wat open te stellen, want meer vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar uw dwaas idee dat totaal ongegrond en religieus is, gaat zelfs in tegen uw eigen statements. Als ik dan toch al bestond zonder lichaam, dan is er geen enkel probleem dat men dat lichaam niet laat uitgroeien he. Dus herhaal ik mijn vraag: denk jij dat mijn broer het erg vindt dat hij niet bestaat ? Laatst gewijzigd door patrickve : 5 december 2019 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() Patrick in de kern gaat, op dit ogenblik, het hele verhaal zelfs niet om abortus, dus waarom zou het dan om het heil van de vrouw gaan...
Het hele verhaal gaat, op dit ogenblik, om te proberen een schoemelregering tegen de belangen van Vlaanderen op poten te zetten... Daar en over niets anders gaat, op dit ogenblik, de kwestie... |
![]() |
![]() |