![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben absoluut een leek in heel die materie, maar wat me wel al jaren opvalt is de manier waarop zionistische lobbies de Holocaust blijven uitmelken en het patent opeisen op het "ultieme slachtofferschap "van de "ergste" wandaden uit de mensheid ...louter en alleen om druk uit te oefenen met een opgeklopt en durend schuldgevoel en dit uiteindelijk om ongestoord hun eigen willetje te kunnen opleggen waar het hen goed uitkomt. Ik denk maar aan de manier waarop Israel dankzij de joodse neo-con-havikken die zowat de ganse Amerikaanse administratie bezetten, ongestraft de ene na de andere VN-resolutie aan haar laars kan lappen. Geen kat die daar wat durft over te zeggen want het zou de emotionele teentjes van de Holocaus-nabestaanden kunnen raken en dat doet men niet, n'est-ce pas? En intussen zijn ze zelf hun holocaust in slow motion aan't voltrekken in Palestina. En geen Pianootje die daarover kraait. Die hypocrisie stoort mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer duidelijk wordt dat men niet inhoudelijk kan debateren of daartoe de kennis mist, grijpen dan vele mensen naar de stok van de wet. "Dat is een ongeoorloofde mening!" Straf! Verbod! Boete! Dit is een typische reactie van een brein dat mensen de wil wil ontnemen nog kritisch te denken. Nu, dat doet me denken aan de Stasi-methodes (zopas was er op de Duitse tv een heel interessante reportage over hoe de Stasi zich had genesteld in de Oost-Duitse samenleving). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#264 |
|
![]() Zo te zien antwoord Jan alleen aan zijn onderdanige mestkevers. Het laagje vernis bij onze Jan heeft ook nu weer niet lang stand gehouden.
![]() |
#265 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik zie graag uw vindplaats uit de Wannsee-documenten tegemoet. Om uw zoektocht alvast wat gemakkelijker te maken: *knip* Negationisme en revisionisme zijn strafbaar en bijgevolg niet toegestaan op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groot nadeel natuurlijk voor de "holocaustaanhangers": Finkelstein kunnen ze niet van antisemitisme of neo-nazisme beschuldigen. Hij is immers een jood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
In de fragmentaire verslagen van de Einsatzgruppen (voornamelijk Einsatzgruppe A, actief in de Baltische zone) wordt wel expliciet over doden gesproken. Daar gaat het uiteraard over massa-executies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb je zo'n zwakke persoonlijkheid dat je zelf door de knieën bent gegaan voor dat collectief schuldgevoel waarvan je je business hebt gemaakt (maar blijkbaar niet voldoende naar goeddunken verkocht krijgt). Jouw allergie voor lastige vragen lijkt daarop te wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
Voorts werd er nog wat gepalaverd over de mishlingen (falf- en kwartjoden enz.). Eichmann zal later getuigen in Nurenberg dat er wel degelijk gesproken werd -in detail- over massavernietiging. Maar daarvan is inderdaad niks terug te vinden in de notulen, wat ook uiteraard de bedoeling was dat er niks op papier mocht staan!
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 29 november 2004 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het Liberaal Appel profileert zich als een rechts-liberale partij voor mensen die genoeg hebben van een te links beleid en het Vlaams Belang een stap te ver vinden. Meer info op www.liberaalappel.org of [email protected] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
|
![]() Citaat:
[font=Nadianne]Heinrich Himmler over Aktion Reinhard[/font] Een memorabel document dat ons is overgeleverd, is de beruchte toespraak op 6 oktober 1943 van Reichsführer van de SS, Heinrich Himmler die hij in de Gouden Zaal van het Gemeentehuis van Posen hield tegenover de Reichsleiter en Gauleiter. Waren eveneens aanwezig: Arthur Axmann, de leider van de Hitler Jugend, admiraal Dönitz, veldmaarschalk Milch, chef-staf van de SA Schepmann en ook enkele ministers o.m. Albert Speer en Alfred Rosenberg. Adolf Hitler had Heinrich Himmler opgedragen ervoor te zorgen dat de partijtop op de hoogte werd gebracht van de verschrikkelijke gebeurtenissen in de concentratiekampen. De bedoeling van Hitler was duidelijk. Al in oktober 1942 hadden de geallieerden bekendgemaakt dat ze na afloop van de oorlog degenen die verdacht werden van oorlogsmisdaden voor een internationaal tribunaal zouden brengen (wat ook gebeurde in Nurenberg anno 1946). In december 1942 noemden ze de beestachtige politiek van het uitroeien van de joden voor het eerst als een oorlogsmisdaad. De orders die Himmler van Hitler kreeg, hielden in dat alle hooggeplaatste nazi's erbij moesten betrokken worden, zodat niemand nog de dans kon ontspringen door een beroep te doen op zijn onwetendheid of onschuld. Op 4 oktober 1943 kreeg al een eerste groep, een aantal SS-commandanten en officieren, in Posen de waarheid te horen, een tweede groep van Reichsleiter en Gauleiter twee dagen later en in januari 1944 werd een groep hooggeplaatste Wehrmacht-officieren op de hoogte gebracht. In oktober 1943 was Aktion Reinhard bijna achter de rug, de vier vernietigingskampen hadden ongeveer 2 tot 2,5 miljoen vermoorde mensen geproduceerd, en waren alweer opgedoekt. Andere industriële moordfabrieken zoals bvb Auschwitz-Birkenau zouden nog tot aan de laatste dagen van de oorlog lijken blijven produceren. [size=3]Zie hier de volledige toespraak in het Duits en het Nederlands:[/size] [size=3]http://users.pandora.be/amarcord/selys/holoca02.html[/size]
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, ik geef u de verwijzingen naar de tekst. Waar staat dat dan wel? Inderdaad, zoals u tussen uw tanden al moet toegeven: nergens. Er is geen sprake van uitroeien, doden, vergassen, enz. En mocht er op de Wannsee Conferentie dan nog over andere dingen gesproken zijn en dus belangrijke beslissingen werden genomen, waarom vinden we daar dan geen neerslag van? Zo stilaan komt u dicht bij de duistere zone van wat sommige historici schrijven over het mondeling doorgeven van dit bevel. In een aantal boeken heb ik zelfs gelezen dat men denkt dat de nazi's het bevel via telepathie zouden doorgegeven hebben. Bij gebrek aan bewijs gaat de fantasie aan het koken... |
|
![]() |
![]() |