![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet aan iedere historicus gegeven, da's dan ook weer duidelijk.
![]() |
![]() |
#262 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen zien of de chaos vermeden wordt met jouw alles behalve democratische "nieuwe regering". Hou er wél rekening mee dat de "racisten" de volgende verkiezing de volstrekte meerderheid behalen in Vlaanderen. Zeker na het fascistische vertoon van je favoriete volksgenossen van over de taalgrens. Wat de Wallingantische racisten, de VLD en de Groenen hem gelapt hebben zal een man zoals De Wever niet snel vergeten.... Citaat:
We hébben nu jouw gedroomde Vivaldi-regering. Door de N-VA van boord te kieperen zal de chaos pas goed beginnen over een jaar. Misschien minder.
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga toch elders zwanzen. Als stemmen halen irrelevant wordt en je de macht naar je toe trekt via liegen en bedriegen dan betekent dat simpelweg het einde van uw democratie. Jij mag hier nog zo vrolijk lopen wezen als je wil, maar dan ben je even kortzichtig als de rest van die minderheidsregering.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelijkaardige emoties & gedachtengangen, hier ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 maart 2020 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Ik ga lachen als straks de vivaldisten beloond worden voor het werk tijdens de crisis (zoals meestal) en de Flaminganten en racisten elkaar gaan opvreten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het luidde ongeveer: 'wie bereid is z'n vrijheid op te geven in ruil voor wat veiligheid, is geen van beide waard'. Ik kan me alleszins niet van het gevoel/de gedachte bevrijden dat ik voor een behoorlijk beslissende keuze sta.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beloond waarvoor ?? Om uit te voeren wat dokters hen opdragen ?? Overschat je het niet een beetje ??
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er in uw leefwereld en denkbeelden nog plaats voor anderen? Zo neen: waarom niet? Zo ja: waarmee mogen die hun honger stillen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel zwaar of ze electoraal beloond zullen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor, 't is nog steeds dezelfde regering vandaag als die ze zelf verlieten. Life is a bitch. Ik voel de pijn. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 maart 2020 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De christendemocraten en de liberalen gaan het graag horen. Maar inderdaad, ik loop niet hoog op met het bedienen van de massa in deze crisissituaties. Nu moet men naar artsen luisteren, en naar niemand anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, ik wist niet dat artsen het voor het zeggen hebben maar dat de politici bepalen wat de artsen moeten doen. De politiek zorgt ook voor de nodige middelen zoals mondmaskers.... en geeft het goede voorbeeld aan "de massa"....door naar de artsen te luisteren....
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noch de verkiezingen, noch de peilingen veranderen het feit dat de "Vlaamsche" handpoppetjes nooit anders dan als nuttige sukkels fungeerden voor de Franstalige minderheid.
![]() |
#280 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat de NVA echt wel goed is in oppositie voeren, zeker als de PS mee in bad zit. Dan kunnen ze een vijandbeeld scheppen en van de andere partijen collaborateurs.
![]() |