![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al heeft Urbanus daar nooit een liedje over gemaakt. Dit laatste alleen maar om bij de draad te blijven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Je vergeet voor het gemak dat je dezelfde voorspelling deed in 2010 en 2014. De N-VA ging toen holderdebolder...de berg op. Voor wie begrijpend kan lezen: zelfs de grootste blaaskaak slaagt er in om één keer op drie raak te schieten. Je vergeet voor het gemak dat ALLE traditionele partijen drie verkiezingen op rij holderdebolder de berg afgingen en nog nauwelijks de helft van de stemmen behalen die jouw aarsvijanden behaalde. Rarara, aan welke partij verloren zij hun stemmen??? En hoe zou DAT komen? Je hoeft niet te antwoorden, hoor. Niet te veel aandacht aan besteden. Is tijdverlies. Op het FEIT dat het jouw grote rode God was die een referendum voorstelde over het voortbestaan van België, en dat de N-VA en het BLOK de enige partijen waren het referendum van Di Rupo NIET vreesden, reageren jij en je illustere pandamaatje ook nooit. Maar dat zal toeval zijn. Jullie lullen liever over De Wever die niet referendaminded is, maar dat geen énkele échte loosers partij referendaminded is, DAAR horen we de tinnen soldaatjes NOOIT over memmen, zwijg stil op reageren. Niet te veel aandacht aan besteden. Is tijdverlies. Jullie zijn toch niet vergeten wie die blauwe zeikerd was die zijn kiezers, JULLIE DUS, beloofde dat hij het bindend referendum in de grondwet zou laten inschrijven als de VLD aan de macht kwam? De VLD KWAM aan de macht. Meer nog, Verhofstadt verraadde zijn kiezers ongegeneerd voor het premierschap. Het referendum kwam NIET in de grondwet. Het stemrecht voor buiten-Europese vreemdelingen kwam er wél. Er kwam een destareuze financieringswet die door Di Rupo, medeverantwoordelijke voor die wet, werd "aangepast". De blauwe stekkertrekker wil vandaag met alle geweld van de onderpaars gevormde staatsstructuur af. Jullie weten toch waarom??? Grand Bouche, de voorzitter van de partij die 7.5% van de stemmen behaalde, en de BUBbeltjes, een "partij" die 0,0 van de stemmen behaalde, zullen content zijn. De VLD haalde 1% meer dan de MR. En welke partijen spelen al sinds 2914 vér boven hun DEMOCRATISCH gewicht? Met de steun en goedkeuring van hun gewichtsarme tinnen soldaatjes? Jullie hoeven niet de te reageren, hoor. Geniet rustig verder van de Belgen die dit flagrant ondemocratische bijeenraapsel uit 1830 denken te kunnen redden. De drie "grote" traditionele partijen slaagden daar toch al bijna twee eeuwen in? Vandaag halen deze" Vlaamsche" reuzen, zelfs met de groenen erbij, niet eens de helft van de stemmen. In fascistische regimes vormt dat geen probleem. Hoeveel "Belgen" vonden destijds de spitsing niet wenselijk? Werd het hen gevraagd? Het antwoord uit onverdachte bron lees je hier: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=ER1C5VHH En hier: https://nl.wikipedia.org/wiki/Jules_Destr%C3%A9e
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand betaald graag belastingen en als je daarover '' zaagt' ben je een gierigaard volgens dalibor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar baseer jij deze ongerijmde bewering op ? Of bedoel je het net als hij enkel als een kluchtje ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat bij jou het geval ? Waarom dan deze opmerking ? Moet jij dan niet leven van die belastingen die (de anderen...) betalen ? Je noemt het feit van akkoord te gaan met stijgende belastingen 'links'. Maar als je daar zelf van leeft, dan ben je toch ook 'links' binnen jouw theorie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na mijn huwelijk en toen ik zag dat ik niet meer wilde buitenhuis gaan werken heb ik mij uitgeschreven uit de werkeloosheid... In Namen vielen ze om van verbazing en verklaarden ze mij gek... Terwijl ik het als Vlaming normaal vond dat als ik niet meer wou werken dat ik dan ook niet langer werkeloosheidsvergoeding zou trekken... Maar hier in de Walen is levenslang werken schering en inslag en verdomme ze bouwen zelfs zo pensioenrechten op en krijgen later een pensioen waar menig werkvolk maar naar kan dromen... Maar hou je riedeltje maar voor jezelf... Als ik alles wat jij zegt moet afwegen tegenover de leugens die jij over mij rondbazuint dan is het in ieder geval enorm erg gesteld met jouw geloofwaardigheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga jij misschien de Waalse nationaliteit "weigeren" daar in jouw gemeente die actueel nog taalfaciliteiten heeft?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat Panda en co betreft,hebt u nog niet door dat ze u uit verschillende hoeken graag viseren omdat u voor uw mening uitkomt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er hier nog die daar hun hobby van maken. (Ofwel is het domheid) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een evidentie, aangezien het grondgebied Vlaanderen betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kies voor een nationaliteit die binnen de EU blijft
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoals die uitspraak uit de regio Vlaanderen van destijds. Let wel: (en val niet van je stoel) MOCHT ik ervan overtuigd zijn dat jouw geliefde regio het echt beter zou doen na haar 'onafhankelijkheid' te verkrijgen zou ik de laatste zijn dat belachelijk te vinden en je er van harte succes mee wensen. Om het cru te stellen: waar gaat het eindigen? Bij onafhankelijke stadstaten wanneer ik je logica doortrek! Ik blijf de aangehaalde redenen gewoon larie vinden die uiteindelijk slechts MEER gaat kosten i.p.v. minder. Die 'transferten' in eigen zak houden? Laat me niet lachen. Zo werkt het niet in de echte wereld. (Is een beetje zoals de Britten en hun wekelijkse miljoenen die ze uit Europa terugnemen en zelf direct gaan gebruiken voor hun NHS). Is flagrante 'Oren-aan-naai-erij' en de politici weten dat en gebruiken dat. Gij weet dat ook, maar voor een of andere reden is er een weigering van je systeem om die data te onderkennen. Los daarvan is er wel iets fundamenteels verkeerd gelopen tussen het N. & het Z. van de taalregio's. En dat moet verholpen worden op een of andere manier. Het land opdelen is echter naar mijn overtuiging gewoon de bevolking met nog meer kosten opzadelen.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 april 2020 om 02:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee regio's die verantwoordelijk zijn voor het eigen spendeer-en ander gedrag kosten gegarandeerd minder dan zes regeringen, mét elk een minister-president, ministers, kabinetten, een eigen parlement, chauffeurs en hopen medewerkers, en daarbovenop een federale regering met een premier en alles erop en eraan. Om van het volmaakt nutteloze en nooit verkozen koningshuis te zwijgen.
Een terugkeer naar het unitaire Belgique is bullshit. Er zou niet vanaf gestapt zijn als het werkte. Het waren trouwens de Franstaligen die niet wilden gedomineerd worden door de Vlaamse meerderheid. Ze wilen baas blijven in HUN Belgischekot maar niet hun Vlaamse miljardenschijtende ezels kwijtspelen. Vandaar de grendels, pariteitswetten, vetorechten en andere fascistische ingrepen om de greep op HUN land en HUN Vlaamse ezels niet te verliezen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 april 2020 om 07:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad een grote fout, lol... Weet ik dat ze het daarom doen; maar spijtig genoeg denk ik dat vele goedgelovigen het voor waarheid nemen... Ik had inderdaad gezegd dat ik niet meer werkte en zij maakten er dan maar van dat ik lui op de dop stond en profiteerde zoals alle goede Belgen, vooral Walen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een kolonie die zich vrijmaakt krijgt altijd keihard de rekening gepresenteerd en dat zal wat Vlaanderen betreft niet anders zijn en dat onderschat ik dan ook niet... en zeker nu de EU zelf alles behalve een goed werkende democratische instelling blijkt te zijn, waar de Fransen veel en veel te veel hun totaal gecorrumpeerde macht kunnen uitspelen; vooral nog met de Britten eruit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |