![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht was het goed genoeg geweten dat de betrokken mannelijke BV's zoveel mogelijk in het rond neukten en zij dus gemakkelijke slachtoffers waren om zoiets op te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je zulke filmpjes niet maakt wel dan zijn er geen filmpjes. Als je zulke filmpjes niet doorstuurt wel dan zijn er geen filmpjes. Als je nog steeds zoekt wie schuldig is aan het veelvuldig verspreiden van deze filmpjes, lees 2 bovenstaande zinnen dan nog eens. PS. Je zal van mij zulke filmpjes niet vinden op het WWW en weet je waarom? Juist ja.
![]() |
![]() |
#263 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() Stom zijn is 1 ding. Nadien huilie doen is een ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ik de media mag geloven doet zowat iedereen aan sexting tegenwoordig, niet dan?
Bovendien zat die mevrouw van Child Focus een paar dagen terug op Canvas jongeren net niet aan te moedigen om vooral aan sexting te doen. Lijkt haar dat nu echt de aangewezen methode voor pubers om hun seksualiteit te verkennen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Werkelijk? Wow, dat is geflipt. Ik zou me dan toch vragen stellen ivm die mevrouw haar hobby's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#268 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik heb ook nog nooit een dickpick verstuurd
ik heb nl. geen breedbeeldcamera ![]()
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zo lang Maggy deBlock niet bloot is, heeft niemand wat te klagen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat spel over die filmpjes niet gevolgd; wat interesseert mij een naaktfoto van een bekende Vlaming die ik niet of amper ken ....
maar als ik nu toch een artikel las, dan vraag ik me toch af of mijn gedacht nu klopt: hebben die gasten zich laten verleiden door een schoon madam, om voor de webcam zich te masturberen terwijl ze dus naar die madam aan het kijken waren? Klopt dat, beste forumgenoten? En nog iets: ik heb dus geen filmpje binnen gekregen van mijn internet-contacten, alhoewel er daar een pak bij zijn die amateur zijn van straffe beelden. Iemand van jullie wel?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]() Heu, die mannekes op die filmpjes zitten zich ook maar een tenniselleboog te rukken hoor.
![]()
![]() |
#277 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De andere is die nieuwslezer bij de sport, Aster. Heb ook gehoord dat Victor Verhulst erin zit, maar niks van gezien.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 13 september 2020 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() Heb er zo een gehad, een Bordeaux dog, geweldig beest maar slechts 1 probleem hij kreeg zijn drinkbak niet leeg gedronken, dit is geen zever hij kwijlde die gewoon terug vol terwijl hij dronk.
Je leert als baasje die beesten zelf kwijlen door ze lekkers toe te stoppen, bij mij waren dat de kinderen van mijn vriendin die dat lapte. Als die kerel zo is met zijn kop schudde hing de zever tot tegen de plafond.
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |