Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2020, 14:00   #261
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Trump is juist de meest agressieve president in 50 jaar.
Want hoewel hij de VS overal wil uittrekken veroorzaakt hij daar juist problemen mee.
Daarnaast doet hij niets anders dan verdeeldheid zaaien binnnen de VS zelf.

Dan heb je eens een president die geen oorlogen start, de troepen terugtrekt en probeert vrede te bekomen in het midden Oosten en met Noord korea, dan is het weer niet goed.

Uw haat staat uw logisch denkvermogen in de weg.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 14:02   #262
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kom kom, Biden is volstrekt niet “dement”. Hij is een man op de leeftijd van 78 jaar, er zijn heel wat nog oudere mensen en dement zijn is niet iets dat je a.h.w. “per definitie” zou krijgen wanneer je 75 plus bent. Ik ben ruim 83 jaar en echt niet dement. O ja, sommige zaken vergeet je wat sneller (vooral namen), maar ik ken nogal wat veel jongere mensen die net zogoed vergeetachtig zijn.
Biden begint te dementeren. Ik zie niet waarom je het licht van de zon zou proberen ontkennen.
Oud 13 november 2020, 14:37   #263
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Biden begint te dementeren. Ik zie niet waarom je het licht van de zon zou proberen ontkennen.
Even een linkje naar het medisch attest ?

Sorry , maar de BS vanuit 'jullie' kamp vraagt om een bewijsje dat het deze keer NIET uit de neus gepeuterd is..

Even dacht ik ook van , tjonge die man hapert veel, totdat ik de gemanipuleerde filmpjes zag en zijn live overwinningsspeech die bijzonder lucide & smetteloos was

Laatst gewijzigd door edwinp : 13 november 2020 om 14:39.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 14:44   #264
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Even een linkje naar het medisch attest ?

Sorry , maar de BS vanuit 'jullie' kamp vraagt om een bewijsje dat het deze keer NIET uit de neus gepeuterd is..

Even dacht ik ook van , tjonge die man hapert veel, totdat ik de gemanipuleerde filmpjes zag en zijn live overwinningsspeech die bijzonder lucide & smetteloos was
ah, altijd weer dat gezever over kampen. het moet een triestig leven zijn zo enkel maar in zwart wit kunnen zien.

cognitieve dissonantie heet uw aandoening. je ziet enkel wat je wil zien en al de rest zijn bij voorbaat leugens en complotten. maar ook dat zal je natuurlijk afdoen als een leugen of een complot.
Oud 13 november 2020, 14:58   #265
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is wel een hemelsgroot verschil tussen beginnen te dementeren en dement zijn en niet meer logisch & helder kunnen nadenken.
Van dat laatste is nog helemaal geen sprake zoals ik ook al gepost had trouwens.
Oud 13 november 2020, 15:01   #266
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dan heb je eens een president die geen oorlogen start, de troepen terugtrekt en probeert vrede te bekomen in het midden Oosten en met Noord korea, dan is het weer niet goed.

Daarom dat het niet vel schol of hij had het genuked zeker ?
En troepen terugtrekken zodat de onrust nog groter wordt ?
Oud 13 november 2020, 15:05   #267
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez zeg en Trump is overtuidelijk een agent van het Kremlin, ik zie niet waarom je dat zou proberen ontkennen?

Waarom heeft anders zowat iedereen behalve Poetin Joe Biden al gefeliciteert met zijn verkiezingsoverwinning?
Haha!

Laatst gewijzigd door parcifal : 13 november 2020 om 15:05.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 15:19   #268
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Daarom dat het niet vel schol of hij had het genuked zeker ?
Enkel feiten tellen. Hij heeft ze (spijtig genoeg) niet genuked.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 15:28   #269
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
ah, altijd weer dat gezever over kampen. het moet een triestig leven zijn zo enkel maar in zwart wit kunnen zien.

cognitieve dissonantie heet zijn aandoening. hij ziet enkel wat hij wil zien en al de rest zijn bij voorbaat leugens en complotten. maar ook dat zal hij natuurlijk afdoen als een leugen of een complot.
Waarom reflecteer je altijd je eigen gemoedstoestand naar een ander? ik heb even je bewering aangepast zodat ze nu correct is..

Bewijzen graag en niet zeveren over complotten bij de tegenpartij als men zelf niks anders kan aanbrengen dan dat.
ik ben benieuwd naar volgend voorjaar, als Trump geen slagkracht meer heeft om tegenstrevers te nekken, wat voor onwaarschijnlijke getuigenissen we dan gaan horen...

Laatst gewijzigd door edwinp : 13 november 2020 om 15:29.
Oud 13 november 2020, 15:35   #270
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Biden is een kranige oude man maar bijlange nog niet OUT.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 15:36   #271
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kom kom, Biden is volstrekt niet “dement”. Hij is een man op de leeftijd van 78 jaar, er zijn heel wat nog oudere mensen en dement zijn is niet iets dat je a.h.w. “per definitie” zou krijgen wanneer je 75 plus bent. Ik ben ruim 83 jaar en echt niet dement. O ja, sommige zaken vergeet je wat sneller (vooral namen), maar ik ken nogal wat veel jongere mensen die net zogoed vergeetachtig zijn.
83 ?
Proficiat !
Eerlijk, ik veronderstelde dat je zo ongeveer 65-70 was !
Ik wil ook zo 83 worden.

Laatst gewijzigd door Boduo : 13 november 2020 om 15:39.
Oud 13 november 2020, 15:43   #272
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Allez zeg en Trump is overtuidelijk een agent van het Kremlin, ik zie niet waarom je dat zou proberen ontkennen?

Waarom heeft anders zowat iedereen behalve Poetin Joe Biden al gefeliciteert met zijn verkiezingsoverwinning?
Haha!
dat kan. misschien is trump een reptillian, misschien is biden een reptillian, misschien is harris een alien, misschien was 9/11 een groot hologram. dat zijn allemaal mogelijkheden.

misschien is biden niet dement, dat is mogelijk. misschien vergeet hij al heel zijn leven namen, datums en getallen, gebruikt hij al heel zijn leven niet bestaande woorden, zegt hij al heel zijn leven zinnen die nergens op slaan en gebruikt hij al heel zijn leven autocue's omdat hij anders geen coherente speech kan geven.
dat kan dus, maar dan zou dat willen zeggen dat hij al zijn hele leven mentaal beperkt is, en dat kan ik dan weer moeilijk geloven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Biden is een kranige oude man maar bijlange nog niet OUT.
hoeveel geld durf je er op te verwedden dat hij zijn termijn uitdoet?
Oud 13 november 2020, 15:47   #273
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Bewijzen graag en niet zeveren over complotten bij de tegenpartij als men zelf niks anders kan aanbrengen dan dat.
de beelden zijn er, maar jij kiest er voor om te geloven dat ze allemaal gemanipuleerd zijn.

tjah, dan heeft verder discussiëren niet veel zin natuurlijk. eenmaal je zo ver mee bent in de leugens dat alles wat niet in uw beeld past wel russische propaganda moet zijn dan kan ik u er ook niet meer uithalen. dan ga jij wel geloven dat ik ook betaald wordt door de russen of zoiets.
Oud 13 november 2020, 15:49   #274
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat kan. misschien is trump een reptillian, misschien is biden een reptillian, misschien is harris een alien, misschien was 9/11 een groot hologram. dat zijn allemaal mogelijkheden.

misschien is biden niet dement, dat is mogelijk. misschien vergeet hij al heel zijn leven namen, datums en getallen, gebruikt hij al heel zijn leven niet bestaande woorden, zegt hij al heel zijn leven zinnen die nergens op slaan en gebruikt hij al heel zijn leven autocue's omdat hij anders geen coherente speech kan geven.
dat kan dus, maar dan zou dat willen zeggen dat hij al zijn hele leven mentaal beperkt is, en dat kan ik dan weer moeilijk geloven.

hoeveel geld durf je er op te verwedden dat hij zijn termijn uitdoet?
Als hij z'n termijn niet zou uitdoen, is er de mooie, slimme Harris.
Oud 13 november 2020, 16:01   #275
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Als hij z'n termijn niet zou uitdoen, is er de mooie, slimme Harris.
dat kan, maar dat was de vraag niet natuurlijk.
Oud 13 november 2020, 16:02   #276
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Sinds 1900 zijn slechts enkel door de reps oorlogen begonnen.
En Trump was en is een binnenlandse oorlog aan het uitlokken in de VS.
Trump is trouwens geen vrede aan het bewerken in het Midden-Oosten of met Noord-Korea, hij wil enkel besparen op militaire uigaven en Amerikaanse mensenlevens.
Want net zoals met de Vietnam oorlog krijgt men de dodentol van de Amerikaanse soldaten en de militaire uitgaven niet meer verkocht in de VS.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 16:04   #277
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
de beelden zijn er, maar jij kiest er voor om te geloven dat ze allemaal gemanipuleerd zijn.

tjah, dan heeft verder discussiëren niet veel zin natuurlijk. eenmaal je zo ver mee bent in de leugens dat alles wat niet in uw beeld past wel russische propaganda moet zijn dan kan ik u er ook niet meer uithalen. dan ga jij wel geloven dat ik ook betaald wordt door de russen of zoiets.
Ik heb de Russen niet in deze discussie betrokken, je probeert alweer woorden in de mond van iemand anders te leggen..Ik maak gebruik van bewijzen, zoals reps die beweren dat er (in hun staat) geen fraude is gepleegd bij het stemmen
Oud 13 november 2020, 16:06   #278
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
hoeveel geld zet jij in op de bewering van uw President dat hij door fraude is genekt en dus aan zijn 2de termijn zal beginnen ?
Oud 13 november 2020, 16:09   #279
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als die niet ziek word of sterft, dan doet die zijn termijn volledig uit.
De gemiddelde levensverwacht in de VS = +80 jaar en die hebben nogal wat jongeren die sterven.
Anders zouden die zelfs een gemiddelde levensverwachting hebben van +90 jaar.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2020, 16:10   #280
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dement inderdaad niet denk ik. Denkelijk wel het slachtoffer geweest van een AVC.
Veel symptomen aanwezig. Dat maakt hem daarom niet ongeschikt als beleidspersoon maar wel niet de ideale leider van de tot heden meest belangrijke politieagent in de wereld.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be