![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dan heb je eens een president die geen oorlogen start, de troepen terugtrekt en probeert vrede te bekomen in het midden Oosten en met Noord korea, dan is het weer niet goed. Uw haat staat uw logisch denkvermogen in de weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry , maar de BS vanuit 'jullie' kamp vraagt om een bewijsje dat het deze keer NIET uit de neus gepeuterd is.. ![]() Even dacht ik ook van , tjonge die man hapert veel, totdat ik de gemanipuleerde filmpjes zag en zijn live overwinningsspeech die bijzonder lucide & smetteloos was Laatst gewijzigd door edwinp : 13 november 2020 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
cognitieve dissonantie heet uw aandoening. je ziet enkel wat je wil zien en al de rest zijn bij voorbaat leugens en complotten. maar ook dat zal je natuurlijk afdoen als een leugen of een complot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van dat laatste is nog helemaal geen sprake zoals ik ook al gepost had trouwens.
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En troepen terugtrekken zodat de onrust nog groter wordt ?
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waarom heeft anders zowat iedereen behalve Poetin Joe Biden al gefeliciteert met zijn verkiezingsoverwinning? Haha! Laatst gewijzigd door parcifal : 13 november 2020 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewijzen graag en niet zeveren over complotten bij de tegenpartij als men zelf niks anders kan aanbrengen dan dat. ik ben benieuwd naar volgend voorjaar, als Trump geen slagkracht meer heeft om tegenstrevers te nekken, wat voor onwaarschijnlijke getuigenissen we dan gaan horen... Laatst gewijzigd door edwinp : 13 november 2020 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat ! Eerlijk, ik veronderstelde dat je zo ongeveer 65-70 was ! Ik wil ook zo 83 worden. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 13 november 2020 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien is biden niet dement, dat is mogelijk. misschien vergeet hij al heel zijn leven namen, datums en getallen, gebruikt hij al heel zijn leven niet bestaande woorden, zegt hij al heel zijn leven zinnen die nergens op slaan en gebruikt hij al heel zijn leven autocue's omdat hij anders geen coherente speech kan geven. dat kan dus, maar dan zou dat willen zeggen dat hij al zijn hele leven mentaal beperkt is, en dat kan ik dan weer moeilijk geloven. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tjah, dan heeft verder discussiëren niet veel zin natuurlijk. eenmaal je zo ver mee bent in de leugens dat alles wat niet in uw beeld past wel russische propaganda moet zijn dan kan ik u er ook niet meer uithalen. dan ga jij wel geloven dat ik ook betaald wordt door de russen of zoiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Trump was en is een binnenlandse oorlog aan het uitlokken in de VS. Trump is trouwens geen vrede aan het bewerken in het Midden-Oosten of met Noord-Korea, hij wil enkel besparen op militaire uigaven en Amerikaanse mensenlevens. Want net zoals met de Vietnam oorlog krijgt men de dodentol van de Amerikaanse soldaten en de militaire uitgaven niet meer verkocht in de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die niet ziek word of sterft, dan doet die zijn termijn volledig uit.
De gemiddelde levensverwacht in de VS = +80 jaar en die hebben nogal wat jongeren die sterven. Anders zouden die zelfs een gemiddelde levensverwachting hebben van +90 jaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel symptomen aanwezig. Dat maakt hem daarom niet ongeschikt als beleidspersoon maar wel niet de ideale leider van de tot heden meest belangrijke politieagent in de wereld.
![]() |