![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je bent als een schilder die zich in de hoek heeft geschilderd en dan kwaad is op de verf....
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens: had men U een jaar geleden gezegd dat je correctioneel kon gaan omdat je met vrienden een pizza was gaan eten in land X, zou je dat een vrije democratie genoemd hebben, of een fascistisch regime ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jij vindt dat dus wel normaal. Je kan ook zeggen: fout, meneer de jood, het is de regering die zegt dat gij gas moet snuiven, ik niet, ik ben maar de wachter die U in de gaskamer moet zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Moest iedereen uw mentaliteit hebben, knijpt de overheid ons inderdaad allemaal dood. Is overduidelijk dat jij niet luistert naar Patrick, net als het overduidelijk is dat je zelf nadenken te lastig vindt. Dat is uw recht, maar dan lopen roepen dat iemand nog idioter is dan u is nogal schaamtelijk. Stellen dat niemand "daar naar" luistert toont hoe klein uw geest en leefwereld is. Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar ik ben zeer dankbaar dat er mensen zijn zoals Patrick die zonder franjes de huidige dynamieken zien, blootleggen én ertegen ingaan. Shoutout to gunter5148 en anderen ook!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan is repressie wel degelijk de juiste manier.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is corona, daar zijn sanitaire maatregelen, hou u daar aan, of laat je auto in beslag nemen. Straks een prikje, nog even tanden bijten, en dan kan je terug dicht bij mekaar zitten zweten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben geen drama queen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We mogen van de overheid geen (lach)gas meer snuiven in onze loods. We zitten precies in Auschwitz.
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben hier niet om te luisteren naar eender wie of wat noch om vrienden te maken. Ik ben hier gewoon om de reden waarom een internet forum bestaat. Uw mening toetsen aan die van anderen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 december 2020 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw leven interesseert niemand een hol hoor, wil jij in leven blijven, moet jij zélf risicos inschatten. We hebben het honderdduizenden jaren zo gedaan en zijn met 9 miljard, in de natuur heet dat Succes. Als gij die risico-inschatting wil uitbesteden aan de overheid, wat maakt u dan nog tot mens? Jarenlange tv-indoctrinatie dat iedereen speciaal is en elke minderheidsgroep uniek, belangrijk, mooi, etc, mensen gaan dat op den duur geloven hé.. En dan krijg je van die scheve redeneringen zoals deze van u.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
Geleerd van Patrickve, waarvoor dank overigens.
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
Een "veilig" verkeersdeelnemer, en eentje "die zich aan de regels" houdt is niet hetzelfde. ik weet, mss een beetje te logisch voor je verkalkt brein, maar zo is het.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 december 2020 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() de slimste van de klas heeft meer recht van spreken dan diegene die het hardste roept.
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
|
![]() nu hoor ik u klappen sè.