![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Vitamine D zou een wondermiddel zijn volgens onze forum viroloog. Heb het gezien in Copacabana ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 januari 2021 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan U een natuurkundige uitleg geven waarom "empathie met onbekenden" idioot is. Ik geloof (enfin, ik ben wiskundig overtuigd geraakt) van de veelwerelden theorie, waar dus TOCH alles gebeurt, in al zijn varianten. Het enige verschil tussen "mijn" wereld en de andere werelden, ben ik, en mijn persoonlijke waarneming. In die andere werelden zitten copieen van mij. Het is dus zinloos om "mee te leven" met een Chinees aan de andere kant van de wereld, en daar iets voor te doen, want met die zijn kopieen gaat toch alles gebeuren. Het enige verschil zit hem in de DOOR MIJ waargenomen branche van het multiversum. Ik zie dus niet in waarom ik met DIE versie van die Chinees zou moeten inzitten, en niet met al zijn alternatieven he, die niet door MIJ, maar door mijn copieen worden waargenomen. Enkel wat uiteindelijk invloed zal hebben op MIJN waarnemingen, heeft dus enig belang in mijn DADEN. Want alle alternatieven gebeuren toch. Op het einde van mijn leven in mijn branche, is er zelfs helemaal geen verschil meer tussen al die alternatieven. Ik ben de enige die het onderscheid maakt, via mijn eigen waarneming. Als iets dus geen directe invloed heeft op mij, heeft het geen belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier vind je een lijstje van die studies. Zoek er zelf andere, als je ze vindt mag je het hier zeggen he ! https://vdmeta.com/ Het is niet "die site" he, het zijn de links naar wetenschappelijke studies. Bekijk het zelf. Anders mag je me ook een lijstje bezorgen van die "duizenden middeltjes" waar wetenschappelijke rapporten over bestaan met vergelijkbare aangetoonde effecten. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 januari 2021 om 13:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niemand interesseert er zich in dat er misschien zoveel extra miljoenen doden bij de negerkes gaan vallen door de maatregelen, dus empathie gaat zeker niet verder als de landsgrenzen. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 14 januari 2021 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om in Afrika of zo "maatregelen" te nemen moet men zo mogelijk nog geschifter zijn dan hier, want daar gaan ze HELEMAAL NIET MERKEN dat er corona langs komt, met hun uiterst lage 75+ percentages. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat de maatschappij niet meer zou draaien, mochten al die actieven die het ziekenhuis nodig hadden in 2019, ook verdwenen zijn ? Ik wil hier argumenteren over de MAATSCHAPPELIJKE NOODZAKELIJKHEID (ttz, de maatschappij draait niet meer, er is geen eten meer, auto's rijden niet meer, mensen sterven van kou en honger in grote getallen, .... ) van ziekenzorg. Niet over het feit dat het goed is van het te hebben, zoals het goed is om op cafe te kunnen gaan en zo. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 januari 2021 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hier ook: ene die het al gehad had, en zonder dat hij er iets van snapte, positief testte toen die zijn oma wilde gaan bezoeken. Lap, gans de dienst in quarantaine. Iedereen negatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef nu eens een argument waarom de maatschappij zou ophouden te functioneren (ttz, te produceren, plezier te maken ed. ...) als er geen ziekenzorg zou zijn. Waarom ziekenzorg ESSENTIEEL is in het functioneren van de maatschappij. Leg dat eens uit.
Mijn argument is heel simpel: de fractie mensen die NIET naar het ziekenhuis moest in 2019 is meer dan groot genoeg om de maatschappij draaiende te houden. Die kunnen dus geen nood hebben aan ziekenhuis gedurende een jaar he. Haal alle mensen weg die in 2019 een ziekenhuis echt nodig hadden, en je hebt nog meer dan genoeg volk over om de maatschappij laten te functioneren. Let wel, het is een extreem gedanken experiment. Ziekenzorg is goed om te hebben, zoals cafes. Het maakt het leven aangenamer. Het is een voordeel van er te hebben. Maar een strikte noodzaak voor de maatschappij ? Nee. Ik denk dat er meer mensen gebruik maken van cafes dan van ziekenzorg. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 januari 2021 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja als jij dat nog rijden vindt mij best. Duidelijk geen betere tijden gekend
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 januari 2021 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat nog doeltreffender is, is om aan huisartsen ivermectine en HCQ laten voor te schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welnu, dat is enorm. En om alle infrastructuur draaiende te houden die dat allemaal voortbrengt, heb je al direct een flink deel van uw actieve bevolking nodig. En ziekenhuizen horen daar NIET bij. De ziekenhuizen zijn geen "essentiele activiteit" van de maatschappij, in tegenstelling tot eten, water, warmte, huizen. Maar die vallen zelfs noch achter andere minder essentiele activiteiten, als je kijkt naar wie ze nodig had, en zonder wie we zouden voortkunnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem inderdaad die basisfuncties, en ga dan na welk deel van de actieve bevolking daarvoor nodig is op termijn. Ziekenhuizen komen daar niet in voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook nog steeds niks begrepen. Niet dringende medische hulp wordt uitgesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat het punt wel duidelijk is: auto rijden is gevaarlijk, er sterven daar mensen door. Dat wordt wat gerugeleerd maar we aanvaarden dat daar doden vallen. Ik heb de indruk dat die aanvaarding bij Covid er niet is, men probeert koste wat het kost iedere Covid dode te vermijden. Dat is niet rationeel. |
|
![]() |
![]() |