![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na analyse van de gepubliceerde data per begin maart 2021 kan men dit vaststellen aangaande de 953.531 inentingen:
65,9 % van de inentingen werden verstrekt aan de actieve bevolking ( 18 - 64 jaar); 33,8 % van de inentingen werden verstrekt aan de passieve bevolking ( 65 - 85+ jaar); In tegenstelling tot wat door velen beweerd is geworden, doet de regio Vlaanderen het redelijk goed i.v.m. de inentingen: Vlaanderen (57,7 % van de bevolking) gaat voor 64,7 % van de inentingen: Wallonië (31,7 % van de bevolking) gaat voor 28,6 % van de inentingen: BHG (10,6 % van de bevolking) gaat voor 5,7 % van de inentingen. De cijfers spreken!
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() En toch daalt het aantal ziekenhuisopnames niet en daalt de ernst van de gehospitaliseerde gevallen ook niet. In tegendeel, ze stijgen beide zelfs lichtjes de afgelopen weken.
Maar het aantal sterfgevallen daalt wel drastisch. Wat natuurlijk eerder vreemd is als er meer mensen ziek worden en dat ook ernstiger is. Ik denk dat ik toch eens de algemene sterftecijfers ga zoeken als ik thuis ben, want ofwel zie ik iets over het hoofd ofwel klopt er iets niet aan de officiële cijfers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, welk rusthuis is ondertussen nog niet besmet geweest, natuurlijk dalen de doden uiteindelijk.
De besmettingen stijgen sinds ze gestart zijn met vaccineren en dat is ondertussen terug afgevlakt. We zitten op een goed niveau want terugdringen naar 0 verschuift het probleem alleen maar. Zolang we niet in een extreme piek zitten moet alles open. Zelfs in een piek moeten we niet in lockdown, het komt er gewoon op aan de bedden capaciteit omhoog te krijgen voor covid patienten. Mensen thuis behandelen lijkt me dan de meest logische oplossing, het is geen schande om thuis te sterven onder familie en met intubatie dalen je overlevingskansen alleen maar. Dus zorg deze zomer dat iedereen thuis kan behandeld worden met de juiste medicatie (oa bloedverdunners en bepaalde cortisonen), zuurstofmeterkes en flessen lucht of zo'n lucht pomp. Dat moet het werk zijn van die politiekers en zorgverstrekkers, niet de nazi gaan uithangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan die nazi maatregelen eigenlijk het beste vergelijken met, in het beste geval, en lening met heel hoge interest. De interest is het kapot maken van de maatschappij, en de lening is: het aantal doden en zieken naar de toekomst uitstellen. Ja, er kunnen omstandigheden zijn waarbij "een lening aangaan" nuttig kan zijn, namelijk als je een oplossing hebt, maar je hebt wat tijd nodig. Dure leningen zijn een manier om een momentaan cashflow probleem op te lossen, niet om een slechte financiele situatie op te lossen, dat maakt het enkel maar erger. Maar, zoals trouwens met de staatsfinancien, hebben onze overheden dus roekeloos "geleend" zonder plan, gewoon om een financieel probleem nu op te lossen en morgen erger te maken, en dan "geleend om de lening terug te betalen (tweede piek)" en nu nog altijd aan het lenen. En de interest loopt ondertussen 20 keer hoger op dan wat er te redden viel zogezegd. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 maart 2021 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft alle kenmerken van een massa hysterie, eentje op wereldniveau. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#270 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier zijn we al een jaar aan het sukkelen om het nog maar uitgerold te krijgen, dankzij incompetente ambtenaren en politiekers en voogdijministers
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GAVI expert Vanden Bossche waarschuwt, het vaccin is een superverspreider (video)
https://www.artsenvoorvrijheid.be/bl...ntstaan-video/
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja , de Zweden zijn mss gewoon intelligenter dan de rest.
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat die de vorige jaren reeds andere corona virussen over zich heen hebben gekregen die Europa niet hebben bereikt, waardoor ze een gedeeltelijke kruisimmuniteit hebben verkregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er zouden vele redenen kunnen zijn waarom het hier in Thailand niet is doorgebroken. Maar 1 ding weet ik zeker: die lockdowns zullen het niet geweest zijn.
Laatst gewijzigd door Erra555 : 10 maart 2021 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat het juist is. Maar de officiele bullshit is even verkeerd. En ja, die horen ook in de gevangenis te zitten hoewel ik dat onvoldoende vind en ik meer voor een Spartacus achtige aanpak ben met lantaarnpalen en zo. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 maart 2021 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De website lijkt offline gehaald te zijn.
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bewijst alleen maar -bij mij persoonlijk- dat ze gelijk hadden en dit beleid niet zonder censuur verkocht kan worden. De waarheid behoeft geen censuur noch verdediging. Je laat deze los en ze verdedigt zichzelf. Ik weet hoe laat het is. Liberalen die zoveel mogelijk mensen proberen te overtuigen te vaccineren, terwijl ze nog geen 15% van de bevolking vertegenwoordigen. En zij die ons wel “zouden” vertegenwoordigen spelen het spel gewoon mee. En ALS ik fout geïnformeerd ben door deze alternatieve bronnen, gaat dat er NOOIT toe leiden dat ik die lobbysletten in de msm ga geloven. Geen waarheid is in hen.
![]() |