![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Shauvliege is trouwens van haar eerste leugentje nog niet gestorven. Straks komt ze weer af met de staatsveiligheid en een of ander complot van milieuactivisten. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 juni 2021 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf alleen met vragen zitten rond de rol van Demir. 1° Waarom keurt ze op 20/11/2020 de omgevingsvergunning voor de Ooserweelverbinding goed ? Laat dat nu HET punt zijn in het proces om met de vervuiling boven water te komen https://www.n-va.be/nieuws/demir-zet...weelverbinding 2° Wist ze toen van niets ? Of speelde ze het doofpotspelletje mee ? Beide vragen hebben een antwoord dat zeer vernietigend is voor de N-VA 3° Waarom net nu dit aan de grote klok hangen ? 4° Was dit echt niet doorgesproken ? Ook op deze vragen zijn alle mogelijke antwoorden zeer negatief voor de N-VA. Wat een leuk jaar 2021
![]() |
![]() |
#263 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder vind ik het nogal straf dat u Goorden eerst als een betrouwbaar iemand naar voren haalt, omdat u daar brood in ziet om via een omweg N-VA te viseren, maar enkele regels later schiet u de man compleet af omdat hij BDW niet compromiteert. Het is zo te zien de gewoonte van de anti-Vlaams-nationalisten om doelbewust aan cherry picking te doen en enkel in te zetten op wat N-VA (of VB) kan schaden. De rest interesseert hen blijkbaar geen zier en leugens en halve waarheden en zelfs onwaarheden en hineininterpretierungen (sorry, voor het Duitse woord. Ben ik nu een nazi?) zijn hen daarbij niet vreemd. Het zegt veel over die mensen en hun mindset ( sorry voor het Engels woord. Ben ik nu terug nazi af?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ze heeft al 2 kleffers van dossiers op haar bureau liggen met vuiligheid van andere partijen. - Het zonnepaneel debacle van Tommelein - Dit milieu schandaal Ik vind dat ze haar werk meer dan naar behoren doet en de pers is die opvatting klaarblijkelijk ook toegedaan. Alles is nog niet uitgespit maar voorlopig kan men haar nog niet veel verwijten buiten dan misschien oncollegiaal te zijn. Maar zoals ze terecht opmerkte 'voortvarend, na 20 jaar ?' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De commissie zal moeten proberen boven water te halen wat er wel -en wat net niet- in het dossier zit dat Demir toeliet die omgevingsvergunning af te leveren. Wat wist zij ? Wat heeft ze eventueel toegedekt ? Wist haar administratie écht niet af van de befaamde mail van Lantis ? Wist haar administratie écht niet af van de communicatie van Ovam die ten elfder ure door haar voorgangster is tegengehouden ? Waren dat dan van A tot Z andere ambtenaren die hierop werkten ? Uiterst onwaarschijnlijk lijkt me dat... Of heeft er 'iemand' aan haar gevraagd om niet moeilijk te doen en haar stempel te zetten omdat Oosterweel nu eenmaal primeert boven alles ? Heeft zij gekozen voor de vlucht vooruit, omdat zij vreesde dat de tijdbom in HAAR gezicht ging ontploffen, nadat Weyts en Schauvliege erin gelukt waren in 2017 om onder de radar te blijven ? De passiviteit die de hele Vlaamse regering Jambon kenmerkte toen het woord 'onderzoekscommissie' viel is in elk geval een mooie indicator dat die heeel goed wisten dat die niet in hun belang was. Ik denk dat zowel Jambon als nog veel meer De Wever een 'jaw dropping moment' gehad hebben toen ze hoorden dat Zuhalleke toch cavalier seule besliste te spelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
|
![]() De Wever in de zevende dag : Wij hebben in A'pen niets gedaan want er is geen enkele gevaar voor de volksgezondheid.
MAAR Groen is wel schuldig ! Het was weer draaien en keren bij die man, en voor de kijker lachen gieren brullen, mocht het niet zo triestig zijn. Trouwens het viel op, dat naast het compulsieve groentje meppe, De Wever ongeveer hetzelfde zegt als Somers gisteren op de radio. De Vlaamse politiek zit allemaal in hetzelfde bad, en is in de self-protect modus gegaan. Ik hoop dat de pers haar rol als "vierde macht" blijft spelen.
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
Mogelijk. Dan verdient zij nu al een eervole vermelding in het log-boek van de N-VA ontmaskering. In het ander geval, wordt ze met veel genoegen ingeschreven in de ondertussen veeldelige N-VA blunderencyclopedie. Misschien heel begrijpelijk dat ze geen tweede keer wou opdraaien voor de blunders van anderen, nadat het zonnenpanelenschandaal, in tegenstelling tot wat de fanbase op een forum schreef, weldegelijk in haar gezicht is ontploft.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 20 juni 2021 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/de-wev...ling~a659d448/ Uit het artikel De Wever vindt naar eigen zeggen wel dat de Vlaamse regering best wat steviger mag communiceren over de vervuiling rond de fabriek van 3M in Zwijndrecht. Dading of niet. "Natuurlijk clasht dat met het rechtvaardigheidsgevoel", zegt hij daarover. "Voor mij ook. Als je als overheid een dading moet sluiten, dan zit je in de shit. Maar om het algemeen belang te dienen, moet je die shit soms pakken. Doe je het niet, dan kost het je nog meer en is het nog schadelijker. Dat is mijn advies aan elke verantwoordelijke politicus. Own your shit." Ook daarnet in de Zevende Dag kwam De Wever zelfverzekerd over. Hij was blijkbaar de enige politicus die de confrontatie aandurfde. De rest is nog bezig met achterkamertjespolitiek om elkaar als goede Vivaldisten zo goed mogelijk in te dekken. De telefoons tussen de hoofdkwartieren van de Vivaldi-club staan naar het schijnt roodgloeiend. Ze hadden in ieder geval geen tijd om hun visie al te geven in de Zevende Dag. De violen waren zo te zien nog niet op elkaar afgestemd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar voor u was het beter geweest dat de doofpotpolitiek ?* la belge volop bleef floreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waw, de nagel op de kop, ik hoop dat ze dat eens goed lezen en er over nadenken daar in Brussel.
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet moeilijk om te begrijpen dat ze geen zin had om scapegoat te spelen voor al de miskleunen van haar partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de liberalen moeten niet weglopen van hun verantwoordelijkheid : ze waren erbij in de Bourgeois regering die de Omerta instelde, en zijn er opnieuw bij in de Jambon regering die nu de gevolgen op hun bord krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als burger vorm je uw mening op basis van de informatie die je krijgt. Maar iemand als u die heeft een mening, nva haat, en die neemt enkel die informatie tot zich die gebruikt kan worden om de nva te beschadigen of als het moet de gehele vlaamse regering om u blijkbaar tegen alles bent dat ook maar vlaams is. Het sumum van zelfhaat dus eigenlijk. Het gevolg van dit alles is dat u nogal snel wordt ingehaald door de feiten en jezelf belachelijk maakt omdat uiteindelijk blijkt dat je jezelf sneller tegenspreekt dan lucky luke zijn wapen kan trekken. En dat is sterk, want die kerel is al sneller dan zijn schaduw. Een iet of wat bedachtzamer houding in plaats van wild te schieten op al wat vlaams is, zou uw geloofwaardigheid ten goede komen. Maar daar maal jij niet om is het niet. In feite is uw rol hier enkel maar om wat te trollen en de facto links te beschadigen. Oprechte linkse forummers zouden beter afstand van u nemen zoals ik dat ook deed met marie daenen die in mijn ogen de vlaamse zaak helemaal niet diende met haar complot theorieën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger mij bijna met de minuut meer over het eenvoudige feit dat "De Vlaamse Overheid",op alle niveau's maar niet lijkt te functioneren als een groot bedrijf,waar ongetwijfeld onefficienties opduiken,waarop dan " bedrijven methodeologie" toegepast wordt(ik ben zelf al ongelukkige ontvanger geweest van zoiets in mijn cariere),maar met een groot doel voor ogen,in dit geval "De Vlaming besturen met een organisatie van wereldklasse"
De ter beschikking gestelde financiele middelen zouden daartoe RUIMSCHOOTS moeten volstaan. Neen,we zien een koterie van departementen die elk wat hun eigen ding doen en linkerhanden die niet goed weten wat rechterhanden doen.... Ja,zo wordt de Vlaamse burger een "foefelaar".......om nog iets over te houden van zijn soms zuur verdiende centen,en omdat hij een beetje DIY MOET worden gezien niemand,inclusief die overheid,de wetten nog begrijpt of KAN toepassen. Het is ERG... DIT dossier,kan mischien eens de aanleiding vormen om het beter te doen: 1) Een eerlijke en snelle communicatie of- en hoe ,men deze zaak gaat oplossen of inperken 2) Met een voorhamer de "inter departementele muren" slopen. Wat we in werkelijkheid zien is dat "de overheid" onder mekaar ruzie zal maken in plaats van de "onderzoekscommissie" gebruiken om koeltjes en bekwaam de reden bloot te leggen waarom levensbelangrijke informatie ,aanwezig BINNEN de overheid,niet goed doorstroomt waardoor er jaren later geen finaliteit mee bereikt wordt....tenzij,maken we ons geen illusies,voor een rechter.... ![]() De kracht van verandering......vort met de geit verdomme! Laatst gewijzigd door kelt : 20 juni 2021 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oncollegiaal ben je niet als je collega's "ver buiten de schreef gaan" zoals spelen met de gezondheid van de burgers. Plichtsbewust ben je dan wel en juist daar betalen we voor.
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tweede keer gebutfucked worden had ze wellicht geen zin in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen Weyts dading. U zegt het zelf overigens : En het is het tommeleyn debacle zoals iedereen weet die ook maar minstens één hersencel heeft en de actualiteit een beetje volgt. open vld is waar de klappen vallen. Zo hebben ze ook al het kaoukibi debacle. open vld maakt het VB groot met hun anti politiek. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 juni 2021 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |