![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat erover hoe die derde rijkers een crisis uitmelken zich verder te verrijken en uithoereren. Edit: meer gaat het erover dat de experten moedwillig liegen en hun lobbybelangen bij de fabrikanten voor volksgezondheid plaatste.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 15 februari 2022 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoogmoed komt voor de val Babylonische lobbyhoeren.
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() !!! Waarschuwing vanwege de moderatie!!! Onderstaand bericht bevat een niet onderbouwde scheldpartij aan het adres van een politicus, politieke groepering(en), een publieke figuur, een ideologische strekking(en) en/of haar aanhang(ers), of er worden bijnamen, geuzennamen of scheldnamen gebruikt, zonder verdere argumentatie. Om de vrijheid van mening op dit forum zoveel mogelijk intact te laten, verwijderen we dit bericht niet. We raden de auteur echter aan om dergelijke berichten niet te flooden, en ze in het vervolg argumentatief te onderbouwen, dit in het belang van een volwassen discussieklimaat. Advies aan gevoelige lezers: lees onderstaand bericht niet!!! De moderatie Citaat:
Dien Dweil is nog stommer dan het achterste van een varken. Ik vrees dat al zijn adviseurs met een medisch-biologische achtergrond, en de meeste andere adviseurs ook, maagkrampen kregen bij het aanhoren van zo'n flater.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door Pontifex : 15 februari 2022 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge gaat toch niet alleen den Dweil en den Geldverbrander met alle zonden van Israël beladen, zekers? Ge vergeet de tsjeven !
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 15 februari 2022 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik verwacht niet dat hij de volgende verkiezing overleeft.. Maar zulke figuren hebben een verzekering eh.. met wat geluk krijgt die dus een promotie-postje in Europa.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 15 februari 2022 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar re hopen voor u dat u een degelijke glazen bol heeft bij u thuis. En dat is allesbehalve zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar wat De Croo betreft ben ik er vrij zeker van dat hij & zijn partij gaan verdwijnen onder de 10%. En dat zou niet meer dan terecht zijn. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 15 februari 2022 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
Old-boys netwerk in volle glorie. Op de een of de andere manier komen we toch altijd weer bij lantaarnpalen, want ik zie geen enkele andere manier om die, wat zal het zijn, ne man of 5000, da netwerk, met wortel en al uit te trekken, en er finaal komaf mee te maken.
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is al vervuld. Want er is een pandemiewet.
Die Charels lullen zich overal en altijd uit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
|
![]() Omdat wij dat “uitgelul” toelaten.
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
Die mannen zijn veeeeel te loemp om totalitarisme te bedenken en te implementeren. Die volgen gewoon het verhaal waarin ze “geloven.” Just zoals alle andere covidzeloten.
![]() |
![]() |
#276 |
Minister
|
![]() Deze quote van De Croo bewijst 2 zaken:
1) De Croo heeft het medische IQ van een puber. Je kan dit virus op geen enkele manier uitroeien, net zoals men de reguliere griep niet kan uitroeien. Zo lang men blijft vaccineren zal er nooit groepsimmuniteit zijn. Het virus zal namelijk blijven muteren. 2) De Croo hunkert naar een totalitaire samenleving met vrijheidsberoving. Je voelt aan alles wat De Croo zegt dat hij helemaal niet wil dat deze situatie tot een einde komt. Talloze andere landen hervatten het normale leven. Maar wij komen met een barometer die men te pas en te onpas kan keren hoe men het wil, om de vrijheidsberovingen weer in te voeren. De disproportionele maatregelen maken heel duidelijk dat dit niets met gezondheid te maken heeft. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat te beseffen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 16 februari 2022 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
Decroo is een marionet. En aan zijn italiaans lief te zien, nog een chanteerbare marionet ook. Louter uit staatsbelang zou die al een jaar geleden moeten verwijderd geworden zijn, het feit dat dat niet gebeurde zegt veel over de soevereiniteit van dit land.
![]() |
![]() |
#278 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat wordt dan gewoon een wilde gok !! Hoeveel geluk heb je als je de lotto wint ?? Met eender welke (nieuwe) ziekte , als men niets onderneemt .... Of ook , mocht penicilline destijds niet ontdekt zijn , de wereld zou er nu geheel anders uitzien !! Citaat:
Ik geloof niet in zowel de officiële cijfers & die van de anti-vaxxers !! Ze proberen beide hun gelijk te halen !! Citaat:
ik ben werkelijk benieuwd naar uw reactie !! Ik denk dat gij dringend een psychiater nodig hebt !! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oktober 2021 Nederland: https://www.nporadio1.nl/nieuws/binn...rg-door-corona
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 februari 2022 om 00:40. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat men geneesmiddelen uitvindt, en aan de man brengt, is een commerce zoals een andere, en is uiteraard positief he. Dat heeft niks te maken met de dwingelandij en de zotte maatregelen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die fascisten aka derde rijkers mogen dus een trage pijnlijke dood sterven, ALLEMAAL. Geen hol respect nog voor coronafoben, hun ondedanen die blind orders volgen en iedere fascist die zich als politieker identificeert. Iedere vorm van verzet daartegen is zelfverdediging. Zie waar we komen met meelopen in verhaallijen van globalisten/derde rijkers. STERF.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 16 februari 2022 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |