![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister-President
|
![]() Wist ik niet! Ik dacht Schots.
![]() |
#262 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge ziet, ook aan Gunters reactie, die hard fans laten zich door niets uit het lood slaan. Die doen gewoon mee. Maar bon, voor de verkiezingen is die groep eigenlijk niet zo belangrijk. De swing voters zijn wel belangrijk en ik denk niet dat Trump met een paar uitspraken de laatste dagen daar goede punten heeft gescoord
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch overduidelijk dat het Westblok de oorlog tot een wereldoorlog aan het verder stoken is? Hoeveel 1000 en 500 kg domme ik volg gewoon de zwaartekracht bommen leverde het VS eerder dit jaar aan hun Israelische kompaan? Zulke bommen zijn niet voor gerichte aanvallen he, die dienen om collateral damage te maximaliseren, maximaal te stoken. Die Absoluutheid van jou, kon misschien vorig jaar nog ietwat beweerd geweest zijn, maar nu, lol, die is absoluut de grond ingepletst. Waarom wereldoorlog, welke baat heeft het Westblok daar bij? Vorige week: https://www.youtube.com/watch?v=z7lOcJqZEl4 0:05 / 41:55 'We Did It—Congratulations': David Schweikert Decries US Reaching $35 Trillion In National Debt Ge moet enig inzicht hebben in monetaire planning, om te kunnen volgen, maar kijk, de vent eeft schone grafiekskes en taartdiagrams meegebracht. Merk het taartdiagrem dat het productieve deel van de bevolking afzet tegen het niet productieve deel, en de af te betalen som. Merk de trends tijdgrafiek die hetzelfde oppervlak begint te accumuleren van een eerdere Grote Bazar. Krijgt ge door dat de komende 5 jaar daar in de VS, en eigenlijk in heel het Westblok, er afleiding galore gaat moeten zijn, om het boze productieve deel nog in het gareel te blijven houden. Het is daar 5 voor twaalf, en zo ne 4 jaar Trump Ik Doe Mijn Niet Jullie Goesting, da kunnen ze daarbij natuurlijk missen als de Pest. En daarom dat ze het zover dreven om hem uit de wereld te knallen. Dat was eind vorig jaar, toen het Israel Gaza gestook escaleerde elders in de regio, al perfect voorspelbaar. Ze doen nu alle moeite om hun pion Kameel Harris zo 5 voor 12 langs de kassa gepaseerd te krijgen, maar tja kijk, winkels pogen dat ook, en eigenlijk ziet ge maar weinig klanten pakken in die dure dingskes daar geetaleerd. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Trump campagne, die de vorige maanden redelijk efficiënt leek, heeft nog geen goed antwoord bedacht op de wissel Biden->Harris. Dat kan natuurlijk nog komen, maar voorlopig zitten ze op "Kameel Harris" niveau, en dat zal niet werken.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 1 augustus 2024 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer TDS'ers gewoon te confronteren met de realiteit. Kent ge dat nog, "realiteit?" De aarde draait ROND de zon. DAT is een voorbeeld van "realiteit." https://hotair.com/tree-hugging-sist...black-n3792531 Trump gaat naar het hol van de leeuw, op uitnodiging van de vereniging van "zwarte journalisten" (hoe ongelooflijk racistisch van die journalisten, om te trachten aan te tonen dat er méérdere categorieën van journalisten zijn, je hebt zwarte (hun woorden, niet de mijne) journalisten, en ANDERE journalisten, blijkbaar), bovendien onder het valse voorwendsel dat zijn tegenstander daar OOK zal zijn (wat niet was, het was een ordinaire LEUGEN) om daar dan behoorlijk vijandig aangepakt te worden. Wat mag uiteraard, journalisten moeten moeilijke vragen stellen. Uiteraard verdedigt Trump zich op zijn gekende, nogal "boertige" manier, maar alle filmpjes BEWIJZEN (realiteit, weet u nog) dat hij daar erg goed zijn mannetje heeft gestaan, in het hol van de leeuw. (dadee kwam weer spontaan klaar in zijn broek, toen trumps tegenstanders moesten lachen, dat is voor hem het bewijs dat trump de verkiezingen gaat verliezen...) Geef me nu eens een voorbeeld van Harris, die in haar "hol van de leeuw" hetzelfde doet? Bijvoorbeeld een vraaggesprek door de NRA? Dus de uitspraak, geheel voor UW rekening, dat "swingvoters" dat OOK niet gezien hebben, en dat Trump daar dus geen punten heeft gescoord, is gewoon hopen dat de regen die uit de lucht valt, niet tot op de grond geraakt.
![]() |
![]() |
#267 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trump lag ruim voor op Biden maar Harris heeft die voorsprong intussen bijna helemaal weggeveegd. Allez, Harris heeft dat niet gedaan; Trump heeft dat vooral zelf gedaan met zijn “foutjes”. Daarom ook wsk dat de entourage van Trump hem al na 35’ van het geplande uur van het podium haalde, on te vermijden dat em helemaal kamikaze zou gaan.
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de race os nog lang niet gedaan. Ik zie Trump nog zottere dingen doen als hij verder onder druk komt in de peilingen en dan in colere nog wat domme dingen zegt die zijn overtuigde base wel tof zal vinden maar die twijfelende kiezers nog meer zal wegduwen. Let’s see!
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
Dus ik herhaal; waar is het interview van Harris "in het hol van de leeuw?" Waar zijn de moeilijke vragen die men aan haar kan stellen? Waar zijn de vijandige journalisten die haar het vuur aan de schenen leggen?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 1 augustus 2024 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Minister-President
|
![]() Idd
![]() |
#272 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oooooops! ![]() Het is op zich geen slechte strategie van Harris om Trump zichzelf gewoon in de vernieling te laten rijden. Overigens, er is een zekere contradictie in het gegeven dat dat “het hol van de leeuw” zou zijn en tegelijk uitpakken dat hij het meest heeft gedaan voor de zwarte bevolking. Ziet ge ze?… ![]()
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 1 augustus 2024 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Het was een trump-vijandige setting. Het feit dat hij meldt dat hij héél veel (met de hyperbool "het meeste") voor de zwarte bevolking heeft gedaan, doet daar geen afbreuk aan. Als Uw vijand fouten aan het maken is, laat hem dan zeker gerust. Daarmee ben ik het eens, maar uw psychologische en mss zelf fysieke weerzin voor de man staan in de weg van een objectieve beoordeling.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 1 augustus 2024 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Realiteit is dat hij zo ijdel en vol van zichzelf is dat hij dacht dat hij voor een normaal publiek en normale journalisten weg zou komen met zijn onzinnige, onsamenhangende woordkramerij.
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zitten ze zelf met een ouwe zak die wartaal praat.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 augustus 2024 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() Huidige stand van zaken: Harris blijft het heel goed doen in de polls, en ze is maar amper bezig.
Ondertussen blijft Trump wartaal verkondigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() Er zijn twee soorten verkiezingspolls. Die wat partijen gebruiken om hun PR campagnes mee af te stellen en die wat publiek gemaakt worden om het stemgedrag te beïnvloeden of de populatie voor te bereiden op een al dan niet gewenste uitslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() Ja ja het is een complot, ik dacht het al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |