![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de Anderlechtse markt na de schietpartijen: ‘Schrik? Ze richten vooral op elkaar hé Het lijkt de mindset zondag zo’n beetje samen te vatten. Schietpartijen of niet: marktdag is marktdag en de Brusselaar, die shopt rustig door https://www.bruzz.be/actua/veilighei...oral-op-elkaar Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 februari 2025 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge weet als uw uur en dag zijn gekomen...... ![]() Zelfs in een idyllisch stadje in Oostenrijk kan je pech hebben https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/02...in-oostenrijk/ Ik denk daarbij altijd aan M Schumacher....gans uw leven scheuren aan 300 per uur en je dan lam vallen op een onnozele steen op de skipiste Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 februari 2025 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/brussel/opnieuw-s...nden~aaa5ab67/ Een flik zetten met een mitrailleur op iedere hoek van de straat .....weet niet of dat veel gaat oplossen en sowieso niet realiseerbaar. In veel Zuid Amerikaanse landen proberen ze dat nu ondertussen ook al bijna een halve eeuw..... Maar bon zolang men ons wil blijven doen geloven dat de war on drugs De oplossing is zie ik niet veel veranderen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 februari 2025 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als al niet gans de meute "jongeren" op straat komt om de boel kort en klein te slaan al roepend Police assassins! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er is nu al in veel sectoren volk te kort. Denk niet een horeca baas zal lachen als zijn uitstekende en hard werkende (jonge) kok niet meer mag komen opdagen opdat hij drie keer een maandag ochtend positief test op XTC. In de zorgsector van hetzelfde laken een broek. Trouwens wat kan iemand schelen of de schoonmaaksters aldaar af en toe een lijntje Coke snuivenals ze op boemel gaan. Ik verlang dat het in het WEZ van mijn tante proper is en de mensen goed verzorgd worden. Wat die mensen drinken smoren slikken of snuiven is hun zaak en gaat me niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hem over de bijhorende criminaliteit die in stand wordt gehouden door gebruikers. Geen gebruikers=>geen dealers=>geen producenten=>geen drugsgerelateerde criminaliteit.
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed ik zou zeggen succes om dat miljard gebruikers en de miljarden auto's weg te zetten. Toch raar we die criminaliteit een pak minder zien rond de drugs die legaal zijn ? Dat was ook ooit anders. Is maar een bedenking ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 februari 2025 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb eerder de indruk men dat de mensen maar al te graag wijsmaakt. De massa gelooft toch alles ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 februari 2025 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allee dan gaan we veel advocaten, juristen, beurspipo's en politiekers moeten buitenpieren en of opsluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vandaag of morgen loopt daar iemand die met heel dien drugszever niks te maken heeft en geraakt die afgeknald. Vandaar dat ze dat krapuul moeten aanpakken en desnoods afknallen. Ze weten trouwens heel goed wie dat zijn, wie de chefs zijn waar die wonen etc... Ge maakt mij dat niet wijs dat ze dat niet weten. en als ze een adres moeten hebben pikken ze zo een paar knullekes op, martelen ze die desnoods een paar dagen en dan zullen ze het ook wel weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oef, nu zijn we gerustgesteld.
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kan niet, door dat ook bij de politie de lat steeds lager gelegd werd, tot we nu woke/LGBTQ gesponsorde sjoemelpoedelaardige flikken hebben. Verwonderlijk dan dat "de politie" de job niet uitvoert.
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik woon er en eerlijk gezegd zie ik geen mensen beven van de schrik. Het is echt business as usual ...zelfs veel oude mensen op de metro. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 februari 2025 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het geteisem - Albanees maar vooral Frans-Algerijns van oorsprong blijkbaar - lacht de flikken en de Belgische regering in hun gezicht uit:
Citaat:
Maar ach, de N-VA blijft toch maar lekker uit de Brusselse "regering". ![]() PS: De oplossing van elk Brussels probleem begint bij de afbraak van de gewestmuur en de herintegratie van de stad in haar hinterland.
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ligt het aan het groene Good Move of zijn de verdiensten in het drugsmilieu zodanig ingestort dat criminelen tegenwoordig van het openbaar vervoer gebruik moeten maken vraag ik me bij al die schietpartijen aan metrostations ondertussen af ?
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de futiele jacht op gebruikers in bv Antwerpen lost niets op. |
|
![]() |
![]() |