Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2005, 13:46   #261
de roenekes
Provinciaal Statenlid

de roenekes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
IK ben een Nederlander
Kort en bondig....klinkt veel beter.
de roenekes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2005, 14:10   #262
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
APD...Algemeen Profitariaat van Dienst.
Groetjes
Ja, waarom niet?

Citaat:
Het kan mij geen bal schelen of je moslim, hindoe, atheist, christen, jood......bent.
Deze was dan ook niet aan jou gericht
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2005, 14:58   #263
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Ik begrijp jouw redering niet...Men "zoekt geen job" en "de kinderen gaan niet naar school" omdat het in de Koran staat????
School is verplicht en als kinderen niet op school zijn dan spijbelen ze. Ik heb vroeger ook gespijbeld, maar als mijn vader erachter kwam kreeg ik een pak slaag.

Betreft een job vinden als allochtoon daag ik je uit om een werkgever te bellen en vergeet zéker niet om een allochtone naam te gebruiken!! Bij interims ( ze lusiteren alleen naar de werkgevers) hoor je vaak "dat het een rustige maand is" (elke maand) of "je staat op de lijst" (ze bedoelen waarschijnlijk de ZWARTE lijst) en bij gewone werkgevers mag je vooral één van de 3 antwoorden verwachten als ze weten dat je een allochtoon bent: 1. geen antwoord 2. allerlei excuses waarom je niet bij hen kan werken en als je op alles positief antwoordt dan klinkt er aan de andere kant van de lijn een zucht (geen grap!) en mag je eens langskomen...je komt dan op een lijst omdat ze nog andere kandidaten moeten spreken . 3. je krijgt een brief terug dat je niet geschikt bent voor de job of niet genoeg ervaring (zelfs voor de simpelste jobs). Héél uitzonderlijk geven werkgevers (kleine zelfstandigen) het eerlijk toe dat ze jou niet willen aannemen omdat ze liever een autochtoon willen hebben.
Ik baseer me op gesprekken met vrienden en familie. En onlangs heeft de VRT er een stukje over laten zien met getuigenissen van werknemers en werkgevers.
Als het hier dan allemaal zo moeilijk gaat voor jullie, waarom blijven jullie hier dan, zageventen? Waarom halen jullie dan nog steeds meer mensen uit jullie landen naar hier als het hier zo slecht is???

Dat gaat er bij mij niet in hoor.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2005, 15:01   #264
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het hier dan allemaal zo moeilijk gaat voor jullie, waarom blijven jullie hier dan, zageventen? Waarom halen jullie dan nog steeds meer mensen uit jullie landen naar hier als het hier zo slecht is???
Omdat we hier geboren en opgegroeid zijn en omdat we ons hier thuis voelen. Ook al proberen nazi-figuurtjes dat voor ons onmogelijk te maken.

Citaat:
Dat gaat er bij mij niet in hoor.
Nee bij jou niet nee. Aangezien jij voor een extreem-rechtse (=facistische) jeud bent.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=31900

Laatst gewijzigd door sinan123 : 2 april 2005 om 15:05.
Oud 2 april 2005, 15:05   #265
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Omdat we hier geboren en opgegroeid zijn en omdat we ons hier thuis voelen. Ook al proberen nazi-figuurtjes dat voor ons onmogelijk te maken.

Nee bij jou niet nee. Aangezien jij voor een extreem-rechtse (=facistisch) jeud bent.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=31900
Als ik het goed versta houden moslims ervan om gediscrimineerd te worden. Ze vinden dat zo'n leuke ervaring dat ze zoveel mogelijk medemoslims naar Europa halen om mee te komen genieten van de discriminatie en het anti-islamitisch klimaat van de Europese racisten.

Rare jongens die islamieten!?

Laatst gewijzigd door Wreker : 2 april 2005 om 15:05.
Oud 2 april 2005, 15:05   #266
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik het goed versta houden moslims ervan om gediscrimineerd te worden. Ze vinden dat zo'n leuke ervaring dat ze zoveel medemoslims naar Europa halen om mee te komen genieten van de discriminatie en het anti-islamitisch klimaat van de Europese racisten.
Moeilijk he, begrijpend lezen?
Oud 2 april 2005, 15:06   #267
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Moeilijk he, begrijpend lezen?
Draai niet rond de pot en geef toe dat jullie hier voor andere redenen zitten dan voor "the good life".
Oud 2 april 2005, 15:19   #268
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Draai niet rond de pot en geef toe dat jullie hier voor andere redenen zitten dan voor "the good life".
Na jouw begrijpend lezen cursus, moet je ook nog een studie psychologie nemen.
Eigenlijk zou een afspraak met een psycholoog of naar een inrichting gaan beter zijn, aangezien je allemaal waanideeën hebt.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 2 april 2005 om 15:22.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be