![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn zogenaamde 'haatcampagne' is er enkel op gericht om aan te tonen dat de Nationale Unie veel beter geplaatst is om de zaak van de Belgicisten te verdedigen, ipv. het in handen van de BUB te leggen... Daarvoor moet ik die standpunten van de BUB natuurlijk wel eens aan een kritisch onderzoek onderwerpen en aantonen dat die niet echt consequent zijn... |
|
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het forum 'Over koetjes en kalfjes' bij absurde mails. |
|
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister-President
|
![]() Nog eentje van de BUB om mee te lachen / mee te huilen (Schrappen wat niet past) :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#265 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over dotaties gesproken, wat zegt uw partij daarover Rudy VN?
|
![]() |
![]() |
#266 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk ben royalist, maar voor onze partij hoeft het koningshuis niet zo noodzakelijk. |
|
![]() |
![]() |
#267 |
Burger
|
![]() Rudy, ik heb dit al eens gepost, maar het haalt blijkbaar niks uit. Uit studiemisvorming lees ik van vele teksten eerst de laatste regels, en als daarin een knoert van een fout staat, haak ik af. De term "subsidiareitsprincipe" is zo'n fout die mij doet afhaken. Jammer, want ik had anders misschien nog eens goed kunnen lachen.
#268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ons programma is nu éénmaal niet te vatten in de laatste regel. Misschien moet U toch eens de moeite doen van het helemaal te lezen, ons uiteraard eventuele spellingsfouten vergevende... Misschien kan U alsnog eens goed lachen? |
|
![]() |
![]() |
#269 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#270 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Enkel de koning, en de kroonprins krijgen een dotatie. Ingaande vanaf de generatie ná Filip enz.
![]() |
#271 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zulke mensen moeten we beschermen, zonder het gevaar dat ze binnen vijf maand terug moeten.
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor je met juridische argumenten gaat zwaaien: ik vrees dat de wet op privacy voor u niet geldt: als partijvoorzitter bent u een publiek persoon, en wordt u niet geacht veel privacy te hebben. Die wordt dus niet, tenzij in uitzonderlijke en extreme gevallen, beschermd door de wet. |
|
![]() |
![]() |
#273 |
Staatssecretaris
|
![]() Beste Rudy,
Na wat overwegingen heb ik besloten dat ik inderdaad te ver ben gegaan. Ik bied dus ook mijn excuses aan. Het gaat niemand hier op het forum aan dat jij leeft zoals ik eerder heb aangehaald, en ik zal er verder niet meer op terug komen.
#274 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
bovendien zijn er nu eenmaal zaken die we zelf niet kunnen controleren, het is niet omdat rudy nu geen hecht gezin meer heeft hij dat een ander niet kan toewensen. bovendien vind ik dergelijke zaken een beschamende manier van discussieren, je zou bijna denken dat het van flamingant komt ![]()
![]() |
#275 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar bepaalde personen hier oogsten enkel wat ze gezaaid hebben. De B.U.B. is niet begonnen met moddergooien naar de NU.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 24 mei 2005 om 11:17. |
|||
![]() |
![]() |
#276 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#277 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat me wel opvalt: ok, ik ben misschien te ver gegaan tegen Rudy, maar toen we hetzelfde deden tegen Peter De Ryck, vond Rudy het wel allemaal goed. Dus, zoals Rudy het denkt: met modder gooien mag, maar niet tegen hem. Het overpeinzen waard, zou ik zo denken...
![]() |
#278 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#279 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |