Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 31 mei 2005, 12:40   #261
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Kdenk dat je argumenten al op zijn, je begint een beetje nonsens te verkopen. Voorpost is helemaal geen sattelietorganisatie van het Vlaams Belang. Net zomin ALS een sattelietorganisatie is van de SP-A
Het is maar wat je verstaat onder 'satellietorganisatie'. Hoe je het (lelijke) kind ook noemt, feit is dat VB'ers als Francis Vanden Eynde, Rob Verreycken, Wim Van Dijck, An Michiels, Ortwin Depoortere... allemaal uit Voorpost komen.

Citaat:
En er staat ook een kraker op de LSP lijst. Moet ik daarom besluiten dat LSP & krakers één & hetzelfde zijn? Geert Cool moest dit es horen...
Niemand beweert dan ook dat het VB en Voorpost één & hetzelfde zijn. Wél zitten er proportioneel heel veel van die neo-nazi's bij het Blok, sorry, Belang.
En ik vrees dat uw vergelijking van krakers (al bij al onschuldig) met Voorposters (neo-nazi's) eerder TEGEN uw zaak pleit8)
Yossarian is offline  
Oud 31 mei 2005, 12:54   #262
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Ik ben VB-er Tanguy Veys nog vergeten, een ex-Voorpostertje dat werd veroordeeld wegens het in elkaar slaan van een student
Yossarian is offline  
Oud 31 mei 2005, 14:13   #263
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Niemand beweert dan ook dat het VB en Voorpost één & hetzelfde zijn. Wél zitten er proportioneel heel veel van die neo-nazi's bij het Blok, sorry, Belang.
En ik vrees dat uw vergelijking van krakers (al bij al onschuldig) met Voorposters (neo-nazi's) eerder TEGEN uw zaak pleit8)
Zeg eens, linkse flurk, met welk recht en met welke kennis van zaken noem jij leden van Voorpost neo-nazi's? Als lid van Voorpost meen ik wel geplaatst te zijn om uw loze verzinsels naar de prullenmand te verwijzen. Ik heb 3 jaar een neger uit Centraal-Afrika als binome gehad. 3 Jaar heb ik samen met die man geleden, gegeten, geslapen, gescheten en gevochten. Een kerel waar ik veel respect voor had en waar ik veel van geleerd heb. En dan durf jij mij onrechtstreeks een racist te noemen. Staan ze nog verstomd dat ze op betogingen al eens een pak rammel krijgen ook.
Oud 31 mei 2005, 14:20   #264
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ragnarok
Dat zeg jij, ik vind het juist goed dat mijn kinderen zullen opgroeien tot sterke en gezonde blanke nationaal-revolutionairen.
Vooral uw zoon, die ongetwijfeld ook zijn vriendje zal meesleuren voor het gedachtengoed.
Oud 31 mei 2005, 14:30   #265
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Je scoort als vb-er wel beter (lekker al de feiten vd "vlaemssche helden" blijven ontkennen) dan als "nep-moslim" 8)
De kern van je betoog?
Oud 31 mei 2005, 14:44   #267
Riksken
Parlementslid

Standaard

Citaat:
De kern van je betoog?
Verloren moeite. Als je rooie piet zijn posts eens bekijkt merk je dat hij zelden meer dan 2 regels volkrijgt met zijn geblaat.
Oud 31 mei 2005, 14:47   #268
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Leer begrijpend lezen

Respect getoont voor Staf de clerck op yzerwake. Yzerwake is politiek onafhankelijk, maar neeeeen, niet voor pietje, Yzerwake is van voorpost.

Voorpost is onafhankelijk van het Vlaams Belang, maar neeeen, ook niet voor pietje, voor pietje is Voorpost een sattelietorganisatie (lees: hetzelfde als) Vlaams Belang.

Zelfs al zou je hier nog in meegaan, dan zie ik nog niet wat het Vlaams Belang als partij te maken heeft met het respect voor De Clerk op Yzerwake... maar neeeen, pietje (denkt dat ie) ziet een Vlaams-Belang verering van DeClerck.

Om uiteindelijk tot de conclusie te komen, dat het Vlaams Belang Nazistisch is..

Zelfs dit een indianen-verhaal noemen beledigt de geloofwaardigheid van talloze uit de lucht gegrepen indianen verhalen over UFO-ontvoeringen.
Oud 31 mei 2005, 14:48   #269
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken
Verloren moeite. Als je rooie piet zijn posts eens bekijkt merk je dat hij zelden meer dan 2 regels volkrijgt met zijn geblaat.
Ik zal mij straks eens buigen over jouw "zeer diepzinnige" postings
Pietje is offline  
Oud 31 mei 2005, 14:52   #270
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Respect getoond voor Staf de clercq op yzerwake. Yzerwake is politiek onafhankelijk, maar neeeeen, niet voor pietje, Yzerwake is van voorpost.
en voorpost van vb.....de cirkel is snel rond

Citaat:
Voorpost is onafhankelijk van het Vlaams Belang
. Nog zo één en t'is nieuwjaar

Citaat:
Om uiteindelijk tot de conclusie te komen, dat het Vlaams Belang Nazistisch is..
UITERAARD !!!
Pietje is offline  
Oud 31 mei 2005, 15:04   #271
Riksken
Parlementslid

Standaard

Voorpost is niet partijgebonden. Iedereen die tegen de belgische onstaat is en bereid ertegen te strijden is welkom bij voorpost. Het Vlaams Belang is wel de partij die het dichts bij onze ideologie staat. Nu tevreden?
Oud 31 mei 2005, 16:38   #272
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ragnarok
Vreemdelingen brengen gevaarlijke ziektes in onze samenleving, één van de redenen waarom mijn kinderen nooit met kleurlingen mogen omgaan. Stuur deze ziekteverspreiders terug voor ze onze samenleving nog meer verzieken.
Mosasaurus is offline  
Oud 31 mei 2005, 18:23   #273
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Zeg eens, linkse flurk, met welk recht en met welke kennis van zaken noem jij leden van Voorpost neo-nazi's? Als lid van Voorpost meen ik wel geplaatst te zijn om uw loze verzinsels naar de prullenmand te verwijzen. Ik heb 3 jaar een neger uit Centraal-Afrika als binome gehad. 3 Jaar heb ik samen met die man geleden, gegeten, geslapen, gescheten en gevochten. Een kerel waar ik veel respect voor had en waar ik veel van geleerd heb. En dan durf jij mij onrechtstreeks een racist te noemen. Staan ze nog verstomd dat ze op betogingen al eens een pak rammel krijgen ook.
Een grote bek, maar te laf om om voor zijn overtuiging uit te komen. Een closet nazi, m.a.w.

(Overigens nog nooit een pak rammel gekregen op een betoging)
Yossarian is offline  
Oud 31 mei 2005, 18:26   #274
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Voorpost is niet partijgebonden. Iedereen die tegen de belgische onstaat is en bereid ertegen te strijden is welkom bij voorpost. Het Vlaams Belang is wel de partij die het dichts bij onze ideologie staat. Nu tevreden?
Een zeer klein voorbeeldje van die 'ongebondenheid' (bron: http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=33&id=244):

De activiteiten van onze partij.

25.06.2005 om 20.00u
RADICALE SPORENHERDENKING: '175 JAAR BELGIë? - BELGIë BARST!'
met Rita De Bont (voorzitter VVB) en Johan Van Slambrouck

Organisatie: Voorpost Met afvaardiging van het tijdschrift 'Gorik'
Muzikale omlijsting door volkskunstgroep 'Aroendel' en Goedel
Samenzang met Jan Jansens
VNJ-muziekkapel Plaats:
zaal Harmonie
Mechelsesteenweg 210
Antwerpen Contact:
Voorpost Vlaanderen
voorpost(at)voorpost.org[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Yossarian on 31-05-2005 at 19:26
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Een zeer klein voorbeeldje van die 'ongebondenheid' (bron: http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=33&id=244):

25.06.2005 om 20.00u

VNJ-muziekkapel Plaats:
zaal Harmonie
Mechelsesteenweg 210
Antwerpen Contact:
Voorpost Vlaanderen
voorpost(at)voorpost.org[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

25.06.2005 om 20.00u

VNJ-muziekkapel Plaats:
zaal Harmonie
Mechelsesteenweg 210
Antwerpen Contact:
Voorpost Vlaanderen
voorpost(at)voorpost.org[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Yossarian : 31 mei 2005 om 18:26.
Yossarian is offline  
Oud 31 mei 2005, 18:29   #275
Yossarian
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Respect getoont voor Staf de clerck op yzerwake. Yzerwake is politiek onafhankelijk, maar neeeeen, niet voor pietje, Yzerwake is van voorpost.
Voorpost-voorzitter en IJzerwake-voorzitter zijn één en dezelfde persoon: Johan Vanslambrouck.

...en wie zetelt er voor het VB in de cultuurpactcommissie? Johan Vanslambrouck![edit]
[size=1]After edit by Yossarian on 31-05-2005 at 19:39
Reason:

Citaat:
Voorpost-voorzitter en IJzerwake-voorzitter zijn één en dezelfde persoon: Johan Vanslambrouck.

...en wie zetelt er voor het VB in de cultuurpactcommissie? Johan Vanslambrouck![/size]

Citaat:
Voorpost-voorzitter en IJzerwake-voorzitter zijn één en dezelfde persoon: Johan Vanslambrouck.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Yossarian : 31 mei 2005 om 18:39.
Yossarian is offline  
Oud 31 mei 2005, 18:33   #276
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hallelulja voor de debiele raven...
Oud 31 mei 2005, 19:09   #277
Cartoons
Banneling

Cartoons's schermafbeelding

Standaard

De multikul is een ramp. Het wordt tijd dat we alle bruinen terugsturen.

God schiep immers een blanke Adam en Eva.
Cartoons is offline  
Oud 31 mei 2005, 21:29   #278
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cartoons
De multikul is een ramp. Het wordt tijd dat we alle bruinen terugsturen.

God schiep immers een blanke Adam en Eva.
jammer dat hij voor u niet al te veel hersens geschapen heeft.
la_Principessa is offline  
Oud 1 juni 2005, 05:56   #279
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er mag dan al niks onwettigs zijn aan zulke walgelijke posts, maar het feit dat die smeerlapperij hier gewoon blijft staan, toont wel aan dat de moderatoren van deze site niet helemaal naar behoren zijn opgevoed.
hoe walgelijk een mening ook is, er dient absolute vrije meningsuiting te zijn en dit hanteren ze dan ook. Hij overtreed geen wet door dit te zeggen hoor.[edit]
[size=1]After edit by separatist on 01-06-2005 at 07:05
Reason:

Citaat:
Er mag dan al niks onwettigs zijn aan zulke walgelijke posts, maar het feit dat die smeerlapperij hier gewoon blijft staan, toont wel aan dat de moderatoren van deze site niet helemaal naar behoren zijn opgevoed.
hoe walgelijk een mening ook is, er dient absolute vrije meningsuiting te zijn en dit hanteren ze dan ook. Hij overtreed geen wet door dit te zeggen hoor.[/size]

[size=1]After edit by separatist on 01-06-2005 at 06:56
Reason:

[/size]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joskewiet
Het VB is oa. voorstander om problemen binnen de vreemdelingenpopulatie aan te pakken, net zoals de andere partijen dat zeggen. Het verschil is alleen dat het VB dat ook daadwerkelijk zal doen omdat het geen stemmen nodig heeft van een bepaalde bevolkingsgroep, die nochtans heel wat problemen levert...
Het VB is er ook voorstander van dat alle allochtonen gelijk behandeld worden, iets wat nu niet gebeurt. Oosteuropeanen bijvoorbeeld worden veel harder aangepakt dan Marokkanen, omdat eerstgenoemden nu eenmaal politiek niks voorstellen en meestal echte sukkelaars zijn. Voorbeeldje: aktieplan 'Marokkaanse straatcriminaliteit' afgeblazen door Stad Antwerpen, vanwege... juist ja; anderzijds allerlei akties (bijv. codenaam 'Tirana') om de Oosteuropese dievenbendes aan te pakken. Dit laatste is natuulijk terecht en goed, maar waarom kan dit dan niet tegenover Marokkaanse drugsbendes, autodieven en overlastjongeren?
Verder in het nieuwe veiligheidsplan van Antwerpen: de expliciete vermelding van 'Balkankinderen', maar geen woord over Marokkanen...
Nochtans hebben wij hier meer last van Marokkanen dan van 'Balkankinderen'.
Er is natuurlijk nog iets dat meespeelt: Oosteuropeanen gaan meestal in de rijkere buurten en gemeenten stelen; rijkelui hebben nu eenmaal meer invloed op de politiek via via, dan burgers die in een achterbuurt wonen.
Het VB is er dan ook voorstander van (als ik hun teksten goed begrepen heb), dat iedere crimineel van waar hij ook komt (dus ook autochtonen) even hard achter de kladden wordt gezeten.
Geen voorkeursbehandeling voor groepen die politiek goed liggen, of voor slachtoffers van rijken huize...
Hoe kunt ge daar nu tegen zijn...
joske zit weer aan de wiet [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door separatist : 1 juni 2005 om 06:05.
Internaut is offline  
Oud 1 juni 2005, 06:18   #280
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Van marginaliteit gesproken...

amai dat zijn duidelijk mensen die aan de rand van de maatschappij leven. Low lifers, crapul, marginalen. Mensen als hem behoren duidelijk tot de lagere sociale klasse. Hoe groter het strafblad, hoe meer respect ze afdwingen bij hun makkers. Want soort gaat om met soort. Een bende kale barbaarse getatoeëerde relschoppers, die primiteif handelen zonder normen of waarden.
Een beetje zoals dienen Bruggeling Thierry van BigBrother
Internaut is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be