![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik blijf er echter bij dat mijn stelling geen dogma is voor mij, het tij kan keren, misschien zelfs bij het VB, maar dan met een van de volgende generaties, en dan kan mijn stelling bijgestuurd worden. Er is niets mis mee om je mening te herzien in functie van de wetenschap die je over het onderwep in kwestie hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mijn conclusie is getrokken voor het moment, bij eventuele wijzigingen van de doelstellingen, de woorden en de daden van het VB en zijn acolieten kan ik natuurlijk een nieuwe, licht of zwaar gewijzigde conclusie trekken. Maar op dat laatste zal ik nog lang mogen wachten, vrees ik.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Teerke : 3 augustus 2005 om 19:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 3 augustus 2005 om 19:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus u wilt alle beslissingen en onderdelen van beslissingen onderwerpen aan het referendum of een volksvergadering? Dan zal er nog weinig beslist worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In uw plaats had ik gewoon toegegeven eigenlijk niets over de eta of ira te weten en dat ik wat uit mijn nek lulde. Het zou een stuk minder erg zijn geweest voor uw geloofwaardigheid.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 4 augustus 2005 om 12:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dank u voor deze verhelderende boodschap ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet. Nu ja, ik ben dan ook geen "linkie", zou dat het zijn ? Of ja, ik word er wel voor aanzien, ondanks het feit dat ik ook voor een onafhankelijk Vlaanderen ben. Mja, VB logica heeft altijd zo'n dualiteit, t'is moeilijk ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
onze democratie is daarmee inderdaag volledig uitgelegd. Was alles maar zo simpel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als geborene uit Sint-Niklaas wens ik ook erop te staan dat dit het centrum van de wereld is, sinds de ruimtevaart trouwens van het heelal! Vergeet niet dat wij vroeg of laat de wereld zullen beërven. Aanhoort het Waeslantliet ende beeft, gij gespuis: "Land in een gordel van stromen geprangd, Vlakten der zee waarin polders zich spreiden Meren van lover en vlakten van heide land waar de zo-on taferelen in brandt. Land onzer vaaadren uit 't Wase geboren, Land van ons Vlaandren gewonnen door strijd! Jonge geslachten betreden uw voren: sta met de hakken en strijdbijl bereidt! Ik wens er op te wijzen dat de zin "Jonge geslachten betreden uw voren" met luider stemmen door den knapen wordt gezongen om hunne groote vruchtbaarheid te manifesteren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en hoe deze worden ingevuld, a.u.b. eens nader toelichten, met uiteraard bijzondere aandacht hoe iemand in de verschillende bestuursfuncties terechtkomt, volgens de huidige wetgeving ? Alvast bedankt, ik weet zeker dat u ons waardevolle informatie kan verschaffen. U heeft in het verleden al onderscheiden om zuiver informatieve posts te plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Vreemdeling
|
![]() vlaams belang , jullie gaan kloppen krijgen en harde kloppen jullie gaan jullie leventje in een rolstoel mogen doorbrengen als jullie zo doordoen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
cooptatie, kartelvorming, cordon, coalitiegesprekken, partijprogramma's, geen stemgeheim in het parlement, partijslaafjes, onverkozen ministers, de kiesdrempel, partijen niet kunnen wegstemmen, onpopulaire maatregelen, de monarchie, stoelendans, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wil daarom niet zeggen dat WETTEN altijd gerechtvaardig zijn. Dat is een andere discussie. Een wet die de vrije mening aan banden legt is geen goede wet, zij beschermd dan niet de democratie, maar de dictatuur.
![]() |
![]() |
#276 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
Maar dit gezegd zijnde stel je je nu bloot aan de verschrikkelijk SuperStaaf die hier op onnavolgbaar fanatieke wijze van nu af aan het leven absoluut zal terrorizeren. Ik wens je sterkte, vooral veel tolerantie, oneindig veel geduld en dank je op beide kniën om het lijden van mij te hebben overgenomen. Merci |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
|
![]() aan DOFFER
Citaat:
|
|
![]() |