![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huidige federalisering is geen goed werkende constructie en is er al evenmin gekomen om Vlaanderen daadwerkelijk tegemoet te komen. Eerder was het een poging een reeds eerder aangevoeld probleem van België's dualiteit te ondervangen (aangestipt al in het rapport van de Commissie-Harmel) en de Belgische staat verder te consolideren. De VU heeft zich daarbij laten rollen, wat kort na de goedkeuring ook zorgde voor enorme spanningen binnen de partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen ik bedoel dat men de Vlaamse belangen ook kan dienen wanneer men in de regering zit. Dat is wat ik bedoel.Indien Dewever wat meer politieke moed had getoond en niet was gaan lopen, dan stonden we nu al veel verder. Soms heb ik zo de indruk dat Dewever dezelfde weg opgaat als het VB. Gewoon wegvluchten en weigeren verantwoordelijkheid te nemen is blijkbaar ook zijn motief. Natuurlijk krijgt een partij soms klappen. Wanneer men in een regering heeft gezeten, gebeurt het maar zelden dat één van de regerende partijen (en vaak beiden) geen klappen krijgt. Dat hoort bij het politieke spel. Als men schrik heeft om klappen te krijgen, dan moet men gaan vissen en niet aan politiek doen. Laatst gewijzigd door system : 2 november 2008 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mandela vond het geweldig dat hij dertig jaar op Robbeneiland is vastgezet want het leverde hem toch een pak stemmen op...zeker jongen.....leve het apartheidsregime... Soljenitzin vond het geweldig dat hij naar de Goelag is gevlogen want het heeft hem toch een hoop boeken doen verkopen...zeker jongen, zeker...leve de comintern van de Sowjets... De Daila Lama is supergelukkig dat hij verbannen is uit zijn land want het brengt hem een hoop goodwill op...jazeker dadde...leve de Chinese communistische roodfascistenpartaai... Salman Rushdie is toch zo blij dat hij dag en nacht moet worden beschermd want hij is wereldberoemd geworden...leve de moslimfundi's.. Spijtig dat we het niet meer kunnen gaan vragen aan de miljoenen gesneuvelde dissidenten overal ter wereld hoe blij dat ze waren om door het establishment gekneveld te worden... Mijn misprijzen gaat echter uit naar diegenen die zich veilig achter de macht van dat establishment scharen om van daaruit gluiperig en laffelijk het beste regimeslaafje van de klas proberen te worden ten koste van hun eigen volk...
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En 'laf' noem ik diegenen die de mensen bedriegen. Ze zeggen: "Stem voor ons!" Maar onder mekaar zeggen de leiders van deze partij: "dat ze maar op ons stemmen, maar deelnemen aan de macht om hun stem te verzilveren zullen we nooit doen. We zullen ons zo gedragen en de lat zo hoog leggen dat ze ons niet willen. En dan kunnen we altijd zeggen: zie nu, ze willen ons niet, ze discrimineren ons, maar we hebben ons best gedaan. En stemmen winnen ze dus altijd wanneer ze aan de kant blijven staan. Maar dat liedje gaat wel een tijdje op. Vele malcontenten kan men daar mee paaien. En voor een bepaalde tijd, maar niet voor altijd. Laatst gewijzigd door system : 2 november 2008 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat apartheidsregime werd alleszins altijd door jouw partij, het veebee, onvoorwaardelijk gesteund.
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook door niet deel te nemen/mogen deelnemen aan de macht kan men dingen veranderen. Laatst gewijzigd door daiwa : 2 november 2008 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wil je eens iets weten beste kerel,... zelfs mijn vader en moeder, als ex weerstanders, stemden aan het eind van hun leven op het VB, en mijn vader zegde daaromtrent," Daar heb ik destijds mijn leven niet voor geriskeerd om het nu allemaal zo naar de verdommenis te zien helpen en het te zien cadeau geven aan gespuis. En dan had hij het over het belijd door de politieke partijen die gans zijn leven mee door hem verkozen zijn geweest. En geloof me bazeke, zoals mijn vader, zo zijn er nog zeer veel hoor want ik ben er van overtuigd dat het VB het meeste stemmen behaalt bij mensen op leeftijd zoals ik nu, in tegenstelling tot van de jeugd die ook gehersensoeld wordt in de scholen met anti Vlaams Belang theorieën en pro koningsgezindheid. Dat start al van in de peutertuin met vlaggetjes zwaaien en briefjes schrijven naar de koning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Parlementslid
|
![]() Voelen wij ons een beetje alsof we boven de anderen staan?
![]()
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 3 november 2008 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Het overgrote deel van de colaborateurs waren geen vlaams nationalisten maar zijn dezelfde gluiperds die vandaag de dag op een machtsconsoliderend regime parasiteren. Het zijn zeker en vast geen kerels die in een vreemd land gaan kreperen in de overtuiging dat ze hun eigen volk beschermen. Citaat:
Neen: erger nog: iedere partij mag zeggen "stem voor ons" behalve het VB: die worden geweigerd om flyers rond te bedelen door de post, die mogen niet op TV, die worden gebroodroofd enz...welnu mijn beste: dat is niet alleen laf maar fascisme pure sang Citaat:
En kom weeral niet af met: Pietje is er zeker van, hij heeft het op café gehoord, De Morgen schrijft het,... Citaat:
En zoals op elke verkiezingsavond gebruikelijk de afgelopen tien jaar steken de kopstukken van het VB voor de camera's hun hand uit om deel te nemen aan de macht, om compromissen te sluiten waarop voor de camera's de machtspartijen dat openlijk weigeren en aldus keer op keer het Cordon sanitair bezegelen voor het aanschijn van Vlaanderen en de ganse wereld.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 3 november 2008 om 00:35. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;3781772]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
|
![]() Het beste reclame foldertje voor VB is eigelijk toch wel het eindeloos geklungel en dat opgehevn vingertje van links.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals gewoonlijk zekers? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 november 2008 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dan nog durven zeggen dat ze langs de zijlijn blijven staan... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 3 november 2008 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het VB wordt gesubsidieerd door betalende leden, verkoop van producten en donaties ![]() EDIT: Ik begin wat aan m'n post te twijfelen, dus zoek ik het even op. EDIT II: Vind het niet direct, heb een mailtje verzonden ![]()
Laatst gewijzigd door bentje : 3 november 2008 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prijs je gelukkig dat het VB een vredelievende partij is die tot op heden rustig is gebleven onder al het haar aangedane onrecht, want met hoe er hier in dit land anti VB gehandeld wordt zouden ze met recht en rede een opstand uitlokken en eerlijk gezegd, denk ik dat dat vroeg of laat zal onvermijdelijk gebeuren. Zoals het er hieraantoe gaat staat ons dat onherroepelijk te wachten. Het voordien hier slechts schaars aanwezige democratische karakter is sinds geruime tijd volstrekt zoek. Geloof me, de lont brand al enige tijd en ik denk dat ze intussen al verdomt kort aan het worden is. Laatst gewijzigd door Garry : 3 november 2008 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |