![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#262 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit moet ik inkaderen, hoor! Wat prachtig geschreven, zeg!
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die tekst krijgt iedereen gegarandeerd de tranen in de ogen. Waarschijnlijk niet om dezelfde reden. ![]()
![]() |
![]() |
#265 |
|
![]() En dan nu graag on topic. Geen argumenten meer om HVT's racitische motief te ontkennen zeker?
|
![]() |
![]() |
#266 |
Minister-President
|
![]() Het motief voor deze moordpartij zal boven water komen op het Assisenproces. Niet eerder en ook niet later. Er moet vandaag niks bevestigd of ontkend worden, tenzij men "andere motieven" heeft natuurlijk.
#267 |
|
![]() Komaan zeg, HVT heeft zelf al gezegd doelbewust op allochtonen geschoten te hebben en zijn advocaat heeft dat ook herhaald. Moeten we misschien ook wachten op het proces vooraleer we mogen zeggen dat hij verschillende moorden heeft gepleegd?
|
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
1. Met de metafoor in gedachte hebben de voorgangers weldegelijk mest gecreëerd. 2. hetgeen gevolgd wordt door het ontstaan van mestkevers. Op zich is het bestaan van mestkevers dus een natuurlijk en zelfs noodzakelijk gevolg. De conclusie blijft echter dezelfde: 1. Alhoewel het ontstaan van mestkevers en zelfs sympathisanten noodzakelijk kan zijn, blijven het mestkevers en heb ik het recht om mezelf niet als mestkever te zien. 2. Sympathisanten van mestkevers zijn daarom geen mestkevers 3. Dan moet ik zelf wel inzien dat er mest is, was en dat die door iemand of door een groep op z'n minst getolereerd is geweest. 4. De mest moet duidelijk aangepakt worden.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 22 mei 2006 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
Verder ga ik niet concluderen waarom hij het gedaan heeft. Ik vrees dat ik dat als normaal mens niet kan vatten. Daarnaast vraag ik me af hoe betrouwbaar de eerste verklaring is van iemand die zelf ook hetsteld van een schotwonde. |
|
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#271 |
|
![]() Was jij er dan bij? Ik niet en daarom ga ik niet op de media af. Enkel echte feiten kunnen me overtuigen. Hiermee bedoel ik beelden van Hans Van Themsche, die zijn verklaring aflegt. Verder is alles en iedereen (onbewust) te bevooroordeeld om een juiste versie te geven.
|
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Dutroux heeft een eerlijk proces gekregen. Ik hoop hetzelfde voor Hans Van Themsche, al vrees ik er voor, want een pedofiel kan blijkbaar nog op meer sympathie rekenen dan een gestoorde jongen. Volgens mij gaat het in beide gevallen om geesteszieken. |
|
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor het tweede deel koos je helaas enkel het verkeerde systeem, PhDW en FvH zorgen daar wel voor ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 mei 2006 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() wél een enigszins vreemde school: maken lange zwarte jassen en geweren daar deel uit van het schooluniform?
![]() http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/...F-89F565D7DE84} 23/05 Gewapende man in Kortrijkse Hogeschool had zelfmoordplannen Dinsdagavond om kwart over zeven is een achttienjarige man uit Brugge door de speciale interventiediensten van de federale politie opgepakt. De jongeman, die gewapend was met een jachtgeweer, had zich voordien urenlang verschanst op een braakliggend terrein aan de Marksesteenweg in Kortrijk, pal naast de Provinciale Industriële Hogeschool. Dat deelden de Kortrijkse burgemeester en procureur dinsdag mee op een persconferentie. De man bevond zich bovendien op honderd meter van de woning van zijn ex-vriendin. Het meisje liep, net als de gewapende jongeman, school aan het Vrij Agro- en Biotechnisch Instituut in Roeselare, waar ook Hans Van Themsche, de dader van de racistische moorden in Antwerpen, les volgde. De jongeman was sinds dinsdagmorgen als vermist opgegeven. Hij verscheen niet op het VABI-instituut in Roeselare. De directie meldde de afwezigheid aan zijn pleegvader. De politiediensten verspreidden een opsporingsbericht. Dinsdagnamiddag rond 17 uur merkten arbeiders die aan de slag waren in een nieuw gebouw aan het PIH een jongeman op die op een braakliggend terrein lag. De jongeman droeg een zwarte lange jas en had een jachtgeweer bij. De politiezone VLAS legde de link met de oproep van de vermiste jongen in Brugge en stuurde haar interventieploegen ter plaatse. Het korps kreeg assistentie van het speciale interventieteam van de federale politie. De arrestatie verliep zonder problemen. Het jachtgeweer van de jongeman was geladen met één patroon. De jongeman werd geïdentificeerd door de sms'jes die hij naar zijn ex-vriendin stuurde. In die tekstboodschappen zaten verwijzingen naar mogelijke zelfmoordplannen. Laatst gewijzigd door filosoof : 23 mei 2006 om 23:14. |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() Ik heb geen lange, zwarte, lederen jas. Moet ik er dan 1 gaan kopen volgens jou?
|
![]() |
![]() |
#280 |
Schepen
|
![]() |
![]() |