![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het feest van Tom Barman is al in 2005 aangekondigd en haalde toen al alle voorpagina's. Dus het lobbyen is blijkbaar mislukt en de artiesten gaan gewoon door. Waarom zouden partijen Tom proberen te verhalen? Ruikt me een beetje naar het soort censuur dat het VB probeert door te drukken met vlaamstalige artiesten onder druk te zetten via dreigementen over dalende verkoopscijfers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zal er in elk geval zijn, daar in Antwerpen.
Niet alleen is dit een nobel initiatief, het geeft me ook nog eens de kans om geweldige groepen als dEUS en Zita Swoon in eigen stad bezig te zien, op een paar 100 meter van mijn deur!!
![]() |
#265 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het kan best. Maar hoe weet/meet je het ? Hoe weet je dat ze buitengewoon is ?
![]() |
![]() |
#266 |
|
![]() Zeg het maar gerust hoor... als je het dan toch weet...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() gij hebt nog nooit van nen impactmeter gehoord zekers....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
|
![]() Maw als het verder was geweest hadden ze daar met hun "verdraagzaamheid" de boom in gekunnen! 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb mijn bronnen aan de top van een grote (nu ja, ondertussen iets minder grote) Vlaamse partij.
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 5 juli 2006 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
|
![]() Ik kan het U al voorzeggen hoe het gaat gaan.
Enorme media aandacht over de concerten tegen het VB... Dewinter die wat op tv komt en kan zeggen : zie je we worden langs alle kanten belaagd.... Op het concert : iedereen geïnterviewd en stijf van de verdwazing komen ze allemaal zeggen dat ze nu toch wel echt een signaal hebben gegeven en dat het nu zondag het begin van het einde zal zijn, als het al niet ineens het einde zal zijn van het VB. Vol euforie naar 08/10/2006 om dan 's avonds wakker te worden en dan blijkt dat de mooie droom een nachtmerrie geworden is... Zo is het met alle initiatieven geweest tegen het Vb.... Maar zoals den Tura zong bij de begrafenis van den Bobo : Hoop doet leven. (Doet me denken na de opstoot van Belgisch nationalisme keek iedereen uit naar de verkiezingen die daarop volgden..... Velen waanden het VB dood.... maar uiteindelijk bleek alleen den Boudewijn dood en het VB leefde meer dan ooit tevoren....) |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
weet ge dat nog ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Beke komt overigens op 8 oktober niet meer op. Dit bewijst het volgende: wat u ook uithaalt om het Belang te counteren, het brengt hen alleen maar extra stemmen op. Het enige wat echt helpt zijn politici die de burger respecteren en een goed beleid voeren. Als 0110 daar nu eens voor opkwam, dan zou het echt iets doen tegen et Belang. Nu zal het alleen maar meer mensen boos maken en het ultieme duwtje geven om - sommigen met neusknijper op - voor het Belang te stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Overigens heb ik de buik vol van 'statements'.
De afprijsbakken van alle kranten liggen vol met historisch laag geprijsde 'statements'. Goedkoper kan je ze niet meer vinden. Tuurlijk ben je voor verdraagzaamheid. Ook al kun je zelf misschien niets verdragen. het gaat uiteindelijk over verdraagzaamheid van anderen t.o.v. jou. Het 'statement' moet dan duidelijk maken dat je bereid bent je gedrag te veranderen, maar toch liever eerst afwacht wat de anderen gaan doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Patrick Jansens zal dan toch van emning verschillen met jou ![]()
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Eur. Commissievoorzitter
|