Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2006, 16:25   #261
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Pas op soms kan een witproduct beter zijn dan het A merk.
Zo vind ik de chips van de witte producten beter dan die van bv Croky
Rascist!
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 16:25   #262
BUB
Schepen

BUB's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar BUB
Standaard antwerpen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Zelfs in DE belangrijkste stad van het land komen jullie niet op, met name Antwerpen; een stad waar meestal alle ogen op gericht zijn.
Met alle respect, maar de belangrijkste stad van het land is en blijft Brussel-Bruxelles hoor...
BUB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 16:41   #263
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BUB Bekijk bericht
Met alle respect, maar de belangrijkste stad van het land is en blijft Brussel-Bruxelles hoor...
Bedoel je Brussel-Bruxelles-Brüssel?
Oud 12 september 2006, 17:19   #264
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Ten eerste, kunt U zichzelf eens bekend maken ?

Ten tweede, wie is Connetjé ?

Ten derde, is er iets concreet aan de werking van de BUB dat U stoort of is het gewoon een zoveelste zinspeling door mensen van andere partijen die Uw, en neem me niet kwalijk, niet rechtlijnige geest hebben beïnvloed.

Ten vierde, statuten worden binnen de partij besproken en niet op het politics formum of zocht U steun uit Vlaams-Nationalistische hoek ?
Philippe Leclercq voormalig voorzitter West-Vlaanderen

Statuten horen binnen een partij besproken te worden dat is een feit, maar statuten moeten niet per definitie geheim blijven.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 17:24   #265
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zijn het niet afgetrapt, maar buitengegooit, dat is iets anders. Ruben heeft die discussies meegemaakt, deze mensen wilden de partij onbestuurbaar maken en dat net voor de gemeente en provincieraadsverkiezingen. Indien ze zich hadden toegelegd op dit verkiezingsjaar dan zou de BUB meerdere lijsten hebben kunnen indienen dan nu het geval is...maar ja het zij zo...
Voor de duidelijkheid, ik ben Rogier, niet Ruben, ik ben dus de secretaris van Ruben Cottenjé de Dauphin en ik merk alleen maar dat ondanks de eerder strakke statuten van BUB de partij een loyale en gemoedelijke werking heeft en dat we hier in West-Vlaanderen niets voelen van wat U verziekt noemt. U was net zoals Ruben provinciaal voorzitter, dus U had ook de macht om zelf Uw provincie te organiseren zoals Ruben dat succesvol doet. U moet nu niet op dit forum met vuile was gaan gooien voor zaken die geheel binnen Uw eigen "macht" lagen.
U ontbrak duidelijk wel bij deze besprekingen in tegenstelling tot u. Deze personen werden niet ontslagen maar hebben ontslag genomen. Indien u dit wenst stuur ik u de mail door.
Die loyale partij is zelfs zo loyaal dat alle beslissingen gestemd worden binnen een tijdsduur van vijf dagen en zelfs kan geschieden via internet of volmacht uitgezonderd wanneer het over de verkiezing van de voorzitter betreft. Dan hebben enkel de aanwezigen stemrecht. Ook de wijze waarop en wie uitgenodigd moet worden is niet opgenomen in de statuten.
Als voorzitter mag u alles ondernemen maar Hans kan voor alles zijn veto stellen m.a.w. ik mocht doen wat Hans of Bruno wilden dat ik deed.
Ik veronderstel dat BUB niet uw echte naam is
Oud 12 september 2006, 17:25   #266
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niets is gelogen zolang je het tegendeel niet kan bewijzen...motiveer dan toch tenminste Uw uitspraken...
Geef me je mailadres en ik stuur je heel wat pittige info door. Klaar om geconfronteerd te worden met de werkelijkheid?
Oud 12 september 2006, 17:26   #267
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD Bekijk bericht
Ik veronderstel dat BUB niet uw echte naam is
Zijn echte naam is Rogier, secretaris van Flipper.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 17:26   #268
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Welke leugens? Ik denk eerder dat jij een beetje gebrainwasht bent en daardoor ongewild in de kaart speelt van de Vlaams-nationalisten.

Ik vind dat triestig.

Wij doen niet onnozel over jullie. Doe dat dan ook niet over ons. Belgisch-gezinden moeten elkaar respecteren. Eéndracht maakt macht, weet je wel, al zit je nu bij het mini-partijtje dat die leuze helemaal niet heeft begrepen.

Wat wij hebben gezegd was waar. Woord tegen woord. Hoe zou jij kunnen weten dat wij ongelijk hebben? Per slot van rekening ken ik mijn partij wel een beetje beter dan jij.
Hans wat jij doet is nog erger of moet ik de mails gericht aan onze leden eens terugsturen?
Oud 12 september 2006, 17:27   #269
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hans wat jij doet is nog erger of moet ik de mails gericht aan onze leden eens terugsturen?
Dat mag u hier ook
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 17:30   #270
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Mulnard, welke bijdrage heb jij ooit geleverd aan de partij, als provinciaal voorzitter of als lid?
De vraag in de andere richting stellen mag niet zekers?
Oud 12 september 2006, 17:32   #271
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach man, waar ben jij mee bezig...
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 17:37   #272
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad maar ze moeten volwassen worden: als je vertrekt, vertrek je en blijf je er niet oeverloos over doorbomen. Trek dan de deur achter je dicht en spreek er niet meer over.
Ik heb vroeger dezelfde fout gemaakt, jaren geleden, dat geef ik toe. Ik was toen jong en onvolwassen, maar de mensen van UNIE zouden ondertussen toch tot de jaren van verstand gekomen moeten zijn. Wij zeuren toch ook niet onophoudelijk over hun partijtje.
Als je als Belgische partij wordt aangevallen door Belgen! ja dan moet je gewoon de klappen incaseren en eens vriendelijk lachen zeker. Zeker wanneer die constant gefundeerd worden op leugens. Ik zou jullie vriendelijk willen vragen ons niet meer aan te vallen anders zie ik mij genoodzaakt de waarheid voor het grote publiek prijs te geven. En ze noemen dat wettelijke zelfverdediging
Oud 12 september 2006, 17:39   #273
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Ach man, waar ben jij mee bezig...
Het wordt gewoon zielig, hun geïntrigeer en ruziegestook. Laten we hen maar gewoon negeren, dan kunnen zichzelf wat entertainen met zagen over de BUB.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 17:40   #274
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Als je als Belgische partij wordt aangevallen door Belgen! ja dan moet je gewoon de klappen incaseren en eens vriendelijk lachen zeker. Zeker wanneer die constant gefundeerd worden op leugens. Ik zou jullie vriendelijk willen vragen ons niet meer aan te vallen anders zie ik mij genoodzaakt de waarheid voor het grote publiek prijs te geven. En ze noemen dat wettelijke zelfverdediging
Zelfverdediging? Heb jij deze topic gelezen? De éérste post, de titel zelfs? Dan zie je wie wie aanvalt. Maar wees gerust, op jullie provocatief gezever gaan we niet meer in.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 17:44   #275
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het wordt gewoon zielig, hun geïntrigeer en ruziegestook. Laten we hen maar gewoon negeren, dan kunnen zichzelf wat entertainen met zagen over de BUB.
Zoals je gisteren zei: vergadering UNIE:

na het koffiegebak zagen over de B.U.B., vervolgens zeveren over statuten en dan nog eens zagen over de B.U.B. tot een stuk in de nacht.

Resultaat van al dat onnozel gepalaver: geen kieslijsten.

Het is niet voor niets dat Wikipedia dat zielig carnavalgroeperinkje heeft geschrapt. Ze zijn daar ook niet dupe.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 12 september 2006 om 17:49.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 17:53   #276
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De ad interim benoeming van Jérémy Mulnard was inderdaad een vergissing. Zijn naam wordt verwijderd. Het probleem is dat sommige mensen zich soms zeer goed kunnen voorstellen terwijl ze een andere dag teleurstellen. Dat was het geval met deze labiele persoon spijtig genoeg.
Lees= stabiel bij BUB labiel bij vertrek volgens de voorzitter die hem persoonlijk aanstelde

Citaat:
De screening is veel strenger dan vroeger. Het bewijs daarvan is dat we nu benoemen a.i. en dus een testperiode hebben ingelast. A.i.-voorzitters hebben geen stemrecht. Bovendien hebben we Oost-Vlaanderen en Luxemburg voorlopig toegekend aan reeds bestaande voorzitters in afwachting van degelijke vervangers.
LEES= de screening of a.i. functies moeten Hans en Bruno de mogelijkheid geven het Hans-gehalte van de persoon te kunnen natrekken. waarom dan ai en geen lid omdat de site gevuld moet.

Citaat:
Dat alles neemt niet weg dat vergissingen kunnen worden begaan, zeker in een partij die door zijn onbekendheid en zijn magere financiële middelen niet gemakkelijk grote figuren aantrekt.
LEES= vergissingen zijn mensen die na verloop van tijd hun Hans-gehalte verloren zijn en daarom een hinder vormen voor Bruno of Hans.
Citaat:
Maar ook op dat laatste vlak maken we goede vooruitgang. Bavo De Mol is een schitterend politicus ondanks zijn zeer jonge leetijd. Je zou hem 25 geven als je hem ziet. Maar hij is slechts a.i. in afwachting van zijn meerderjarigheid
Bavo is inderdaad een zeer intelligente jonge man met goede inzichten. Toch is hij sterk beïnvloedbaar door de eenzijdige informatie, sorry leugens, die BUB vertelt over haar oud-leden
Oud 12 september 2006, 18:03   #277
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Hans en Rogier, joehoee!
Als jullie niet willen dat je statuten openbaar worden gemaakt moet je ze ook niet blijven citeren hoor.
http://http://forum.politics.be/showpost.php?p=1972544&postcount=42
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 18:08   #278
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

UNIE zal lijsten neerleggen in

-Brussel het is tenslotte de hoofdstad van België

-Schaarbeek waar Onckelinkx zich voordraagt als kandidaat Burgemeester terwijl ze een luxe-villa aan het bouwen is in Lasne met de bedoeling na de verkiezingen te verhuizen.

-Anderlecht is dichtbevolkt en stelt in de mogelijk sterk in Brussel op te komen, naast Brussel en Schaarbeek

- Charleroi omdat er veertig percent van de kiezers er blanco stemt.

-Provincie Henegouwen (Charleroi en Doornik) omdat het de basis is van de PS en dat een sterk Wallonië binnen België maar succes kan worden indien de PS zijn monopolie verliest.

De rest van onze inzet en beperkte financiële middelen zullen gebruikt worden om een sterk Belgisch front te vormen voor de verkiezingen van 2007. Deze verkiezingen zullen zwaar communautair geladen worden en vormen een bedreiging voor het algemene beleid. Zowel de Vlaamse, Waalse, Duitstalige, Franstalige en Brusselse beleidsorganen zullen schade leiden indien er geen werk wordt gemaakt van een degelijk Belgisch beleid dat oplossingen bied aan bestaand problemen en niet aan politiek gewenste problemen.
Oud 12 september 2006, 18:10   #279
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Het is m.i. hoog tijd geworden om te stoppen met deze kleutertuin. Komaan zeg, er zijn strubbelingen tussen BUB en UNIE maar moet dat per se allemaal hier in detail verschijnen?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2006, 18:10   #280
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Nu na dit alles is één ding duidelijk met uitzondering van BUB(forumlid), die nog geen lid was van BUB bij ons felbesproken vertrek, ontkent niemand anders van de BUB wat hier gezegd wordt door de oud-leden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be