![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Burger
|
![]() In Brussel ging het helemaal niet over politiek, maar over dat we 'elkaar' moeten liefhebben! Dit was de boodschap die ik had verstaan...
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() ![]() <H2>100.000 bezoekers luisteren naar meer verdraagzaamheid</H2> In Antwerpen, Brussel, Gent en Charleroi is het feest voor de verdraagzaamheid losgebarsten. Tienduizenden mensen luisterden naar artiesten als Arno, Clouseau, dEUS of Urban Trad.Wat gaan ze nu weer zitten zeveren, die Vlaams-nationalisten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Staatssecretaris
|
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
dat heeft ie door. En toch durft ie zijn mening nog verkondigen, bedreigingen ten spijt. Goed wetende dat er daardoor mensen zijn die z'n platen niet meer kopen en dat ie daardoor z'n eigen portemonnee raakt. Chapeau. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Gouverneur
|
![]() Het was inderdaad maar en mager beestje op de gedempte zuiderdokken in Antwerpen: zeker niet de massa's volk die pers en media ons willen doen geloven en die zoals naar gewoonte mensen die er niet bij waren andere cijfers en informatie voorschotelen. Ik zag zeker geen massa volk, hooguit een paar duizend en GEEN 40 000 zoals ATV de kijkers leugenachtig wijsmaakt. Het waren hoofdzakelijk TIENERS en jonge twintigers. Jeugdbewegingen, scouts die met de trein naar Antwerpen zijn afgezakt....en ze kwamen van overal te horen aan de dialecten die er werden gesproken: van West-Vlaanderen tot Limburg, zelfs Franstalige jongeren. Zo'n tieners manipuleren is natuurlijk makkelijk hé. Voor de rest zag ik hier en daar nog wat oudere volwassenen, zij het overjaarse hippies en wat dertigers veertigers in slonzige kledij die twintig jaar in de tijd zijn blijven stilstaan.
De modale gewone burgers heb ik er NIET gezien, het is duidelijk dat de weldenkende massa die gedrogeerde, wereldvreemde Tom Barman die in een irreël wereldje leeft niet lust. En de media strooit de lijkers maar verder zand in de ogen en geeft GEEN juiste informatie over de geflopte concerten. Bovendien was in Antwerpen de muziekinstallatie van een erg slechte kwaliteit waardoor het soms niet meer om aan te horen was. Ook het gekrijs en geroep van sommige groepen, vooral Dheus was niet om aan te horen. Toch onvoorstelbaar hoe de media de kijkers gewoon BELIEGEN. VRT heeft het over een evenement met 100-duizenden personen (hoor ik net), gewoon een grove leugen. In Antwerpen zag ik in elk geval vooral TIENERS en de gewone modale burgers waren er NIET. Bovendien begon het iets voor 18 uur hevig te stormen en te hagelen (echte dikke kegels), het begon te stortgieten, donderen en bliksemen. Vele concertgangers dropen druipnat af.... Weggedonderd, uitgeregend... En laat die 'nuttige idioten' zichzelf maar verder illusies wijsmaken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet overdrijven hé. Barman is een has been die al jaren niks meer gepresteerd heeft en nu énorm veel media-aandacht geniet. Hij zal dit nog maanden kunnen uitmelken en wie weet zit er wel een 'carrière' in op de vrt als (vetbetaalde?) gast in allerlei programma's aan overhouden. Ik zeg niet dat hij het voor zijn portefeulie doet, maar zichzelf in de voet schieten doet hij denk ik ook niet hoor. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 1 oktober 2006 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() helaas voor de hagel en de regen maar het was bijzonder fijn en ik heb op de zuiderdokken echt een massa volk gezien.
![]()
![]() |
![]() |
#274 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deus heeft absoluut een paar goeie nummers, maar hun ego en hun beloftes staan in schril contrast tot wat deze gekgehypte band en zijn frontman gerealiseerd hebben. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 1 oktober 2006 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
|
![]() Uhu, en is het nog plezant op jouw planeet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
![]() 's middags waren er veel tieners. tegen de avond al veel minder. er stond 's avonds ook veel meer volk van overdag. kijk gewoon de beelden op tc, er stond echt een massa. tijdens de regen dropen er velen af, na de hagelbui kwam er een nieuwe massa. de invalswegen werden de hele dag door op en af gelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
|
![]() Je weet toch dat bekroonde films geld opleveren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
idioot bedrieger ik was er zelf waar was jij? hing je uit een raampje op de vlaamse/waalse kaai? de zuiderdokken zaten afgeladen vol overal mensen, zover je kon zien ik ben al veel naar massaevenementen geweest, werchter, pukkelpop,... en ik kan je verzekeren, het waren er zeker 40.000 dus ga ergens anders liegen en bedriegen op het congres van het vb zou je niet misstaan
![]() |