Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2006, 23:16   #261
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Dat er iets moet gebeuren is duidelijk, ik zou ook pleiten voor 'terug naar land van herkomst' hier geboren of niet... of gevangenisstraf ginder, in dit geval Marokko, niet in onze luxehotels. We zouden op dat gebied moeten samenwerken met die landen, zou dan nog veel minder kosten dan ze hier in 'den bak' te draaien.
Wat ik het ergste vind is dat de goeie het met de slechte moeten bekopen. Doet me plezier te zien dat de schuld hier nog niet op de islam wordt geschoven al gaat dat waarschijnlijk niet lang meer duren.
je zegt daar zo iets?...Waarom doet dat je plezier? Deze aanval is duidelijk religieus geïnspireerd: een ongetrouwd, zwanger meisje word gemolesteerd door verontwaardigde mannen die haar voor hoer uitschelden...in moslim-landen zou dat meiske ter dood veroordeeld kunnen worden!Steniging!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 23:20   #262
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik denk dat in conservatieve autochtone kringen hetzelfde gedacht wordt, het is een hoer.
dat kan zijn, maar die gaan haar niet inéénslagen.Heb ik toch nog nooit van horen spreken, in ieder geval.Zulke stoten worden enkel door moslims begaan...
Oud 4 oktober 2006, 23:20   #263
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
je zegt daar zo iets?...Waarom doet dat je plezier? Deze aanval is duidelijk religieus geïnspireerd: een ongetrouwd, zwanger meisje word gemolesteerd door verontwaardigde mannen die haar voor hoer uitschelden...in moslim-landen zou dat meiske ter dood veroordeeld kunnen worden!Steniging!
Ja, ik vind dat ze hier de Sharia maar eens moesten invoeren. Gedaan met de hoertigheid van de Vlaamse vrouw! En ik vind ook dat ik als Vlaamse man het recht heb mijn vrouw te slaan, en te pakken wanneer ik wil! Ik wil de Sharia, nu! Ik wil stenigingen zien, onthoofdingen en ik wil armpjes pletten van kinderen die stelen! Sharia nu!
Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren.
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 23:22   #264
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Wat ik mij afvraag : heeft hij zijn dochter nooit seksuele voorlichting gegeven ?
hij was te druk bezig met Blok te watchen. Had beter zijn kinderen gewatcht blijkbaar...
Oud 4 oktober 2006, 23:25   #265
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
hij was te druk bezig met Blok te watchen. Had beter zijn kinderen gewatcht blijkbaar...
Zou da ne voyeur zijn? 't Is allemaal toch wel raar ze???
Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren.
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2006, 23:32   #266
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Die jongeren hebben geen cultuur, zij zijn het product van twee culturen en zij worden door beide culturen verstoten.
ze verenigen in zich het slechtste van beide kulturen...triestige zaak.
Oud 4 oktober 2006, 23:43   #267
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Even tussen haakjes; we hebben het hier toch nog altijd over die gastjes die het zwangere meisje molesteerden?

Die waren daags na de feiten al gewoon terug thuis hoor.
tja, dat meisje was niet dood hé...dus mogen ze direkt terug naar huis gaan. Had ze dood geweest, zou men waarschijnlijk gezegd hebben dat ze een nazi was, die één van hen had willen wurgen...
Oud 5 oktober 2006, 02:20   #268
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dus, er zijn allochtonen die gewelddadig zijn, dus alle allochtonen zijn gewelddadig?
Herhaal je die stomme praat tot je het zelf gelooft en telkens als je geen antwoord kunt verzinnen om de miserie van de multicul te ontkennen?
Neen, alle allochtonen zijn niet geweldadig. In verhouding tot hun groep zijn er echter te veel die geweldadig zijn, en die moeten het land uitgeschopt worden ipv ze hier verder te kweken op de kosten van de belastingbetaler.
Zo beter?
Oh ja: en wat met diegenen die Belg zijn geworden enz enz... nog zo een steeds weerkerend liedje...
Gewoon, samen met al de voordelen die dat meebrengt, Belgische nationaliteit weer afpakken en buiten ermee, naar hun land van oorsprong of naar de maan.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 02:24   #269
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dus, er zijn allochtonen die gewelddadig zijn, dus alle allochtonen zijn gewelddadig?
Herhaal je die stomme praat tot je het zelf gelooft en telkens als je geen antwoord kunt verzinnen om de miserie van de multicul te ontkennen?
Neen, alle allochtonen zijn niet geweldadig. In verhouding tot hun groep zijn er echter te veel die geweldadig zijn, en die moeten het land uitgeschopt worden ipv ze hier verder te kweken op de kosten van de belastingbetaler.
Zo beter?
Oh ja: en wat met diegenen die Belg zijn geworden enz enz... nog zo een steeds weerkerend liedje...
Gewoon, samen met al de voordelen die dat meebrengt, Belgische nationaliteit weer afpakken en buiten ermee, naar hun land van oorsprong of naar de maan.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 05:30   #270
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet overdrijven, hé. Niet allemaal.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 05:55   #271
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Dat heeft de maatschappij zichzelf aangedaan. Zo'n beetje situaties creëren waarin mensen zo opgroeien en dan de verantwoordelijkheid gemakkelijkheidshalve bij henzelf leggen, terwijl ze hun leefomgeving niet zelf hebben gecreëerd en zichzelf niet hebben opgevoed. Wa zoude gij als allochtoon doen? Beter weten?
Wat 'n belachelijhke posting.

Niemand creëert zijn eigen leefomgeving en niemand voedt zichzelf op. Om daar een excuus van te maken om zich niet te hoeven gedragen? Awel merci!

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 06:42   #272
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Bhairav
Dat heeft de maatschappij zichzelf aangedaan. Zo'n beetje situaties creëren waarin mensen zo opgroeien en dan de verantwoordelijkheid gemakkelijkheidshalve bij henzelf leggen, terwijl ze hun leefomgeving niet zelf hebben gecreëerd en zichzelf niet hebben opgevoed. Wa zoude gij als allochtoon doen? Beter weten?

Niemand creëert zijn eigen leefomgeving en niemand voedt zichzelf op. Om daar een excuus van te maken om zich niet te hoeven gedragen? Awel merci!

Paulus.
Paulus,

Wat Bhairav Schrijft is echt niet belachelijk, het is zelfs de waarheid.

Het is onze cultuur en onze maatschappij die de echte verantwoordelijke is dat deze jongeren zich zo gedragen.
Drie, vier generaties lang hebben wij nooit naar de migranten om gekeken en hebben wij ze hun plan maar laten trekken.
Zolang ze hier het vuile werk maar deden was er niets aan de hand en mochten ze eigenlijk doen waar ze zin in hadden.

En zelfs nu nog staan we te roepen dat ze zich moeten gedragen en dat ze braaf moeten zijn.
Maar als er straks een meisje in het midden van een overvol marktplein word verkracht en vermoord, zullen de meeste mensen de andere kant op kijken en is het te hopen voor dat meisje dat er een paar allochtonen in de buurt zijn .
Ja, een paar allochtonen, want deze zullen zich dan tussen haar en haar verkrachter en moordenaar zetten en haar helpen, want de Vlaming zal zich hier niet mee bemoeien want dat is haar probleem en niet dat van hem.

En dit is ook de reden waarom de meeste van onze politici nu nog steeds niet weten dat een multiculturele maatschappij niet bestaat.
Zij leven nog in hun ivoren torens ver weg van de maatschappij en weten niet wat er in die maatschappij gebeurt.
En hoewel ik geen Vber ben en zeker niet op het Vb stem, moet ik toch toegeven dat het Vb op vele punten hierin anders is dan de andere partijen.
Zij roepen op naar de politici om hun kop niet meer om te draaien en uit hun ivoren torens te komen.

En nu maar hopen dat dit het laatste voorval is waarbij de Belgische politici hun verantwoordelijkheid ontlopen en hun kop omdraaien. En dat zij eindelijk de onruststokers aan beide kanten gaan aanpakken en behoorlijk op hun plaats gaan zetten.

Want ik vrees dat zondag de laatste waarschuwing is die ze zullen krijgen.
De volgende verkiezingen zouden wel eens de echte zwarte zondag voor Vlaanderen kunnen zijn en ons land onbestuurbaar kunnen maken.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 07:04   #273
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Jantje, wat voor een hoop gezeik kraam je uit?

Neme 1 Vlaming en transplanteer deze naar ergens in de wereld. Tenzij het een echte xenofoob of semi idioot is, kan die binnen de 2 jaar de lokale taal gebruiken in dusverre dat hij echte conversaties kan voeren, en heeft die op zijn minst de publieke locale cultuur zodanig begrepen dat die geen "faux pas" gaat maken. Zoals bijvoorbeeld zwangere vrouwen slaan.

Ook, Italianen, Spanjaarden, Portugezen en nog vele anderen met hen- hebben hier even lang of langer een inburgering moeten ondergaan, met een pak minder knuffelbeleid.
Waarom hoor ik van deze groepen niet zulke stoten?

Zou het dan toch aan de Islamitische godsdienst liggen?

Laatst gewijzigd door maddox : 5 oktober 2006 om 07:05.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 07:07   #274
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht

Paulus.
Eew "excuus" is misschien wat veel gezegd, maar gij zou impliceren dat een hoop mensen gewoon pech heeft en er gerust mogen gestraft voor worden. Gij zou u in hun situatie u natuurlijk zeer voorbeeldig gedragen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 07:27   #275
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bhairav, zoals gewoonlijk ben je gewoon een semi anarchotische eikel.
Oud 5 oktober 2006, 07:40   #276
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Of ik dat al dan niet ben (dat even terzijde); wat heeft dat daarmee te zien? Kunde ni inhoudelijk/logisch reageren? Emotionele uiting van radeloosheid lijkt mij da eerder.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 07:56   #277
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Jantje, wat voor een hoop gezeik kraam je uit?

Neme 1 Vlaming en transplanteer deze naar ergens in de wereld. Tenzij het een echte xenofoob of semi idioot is, kan die binnen de 2 jaar de lokale taal gebruiken in dusverre dat hij echte conversaties kan voeren, en heeft die op zijn minst de publieke locale cultuur zodanig begrepen dat die geen "faux pas" gaat maken. Zoals bijvoorbeeld zwangere vrouwen slaan.

Ook, Italianen, Spanjaarden, Portugezen en nog vele anderen met hen- hebben hier even lang of langer een inburgering moeten ondergaan, met een pak minder knuffelbeleid.

Zou het dan toch aan de Islamitische godsdienst liggen?
Als eerste heeft Goddienst hier niets mee te maken en als tweede Waren er niet echt minder problemen met de Europeanen dan met de Marokanen.
De problemen werden door de media minder uitgebazuind en de bevolking was toen veel kleiner.
Wij leven nu in een Vlaanderen dat overbevolkt is en waar geen plaats meer is.
En men zal idd naar een veel strengere behandeling moeten van criminelen om Vlaanderen leefbaar te houden.

Citaat:
Ik denk dat het eerder het verregaand individualisme en blind materialisme is die onze maatschappij verziekt. Zolang de brede banden onder de auto belangrijker zijn dan de opvoeding van je kinderen, zolang zullen die kinderen zich onopgevoed gedragen, en evolueren naar onopgevoede volwassenen.

Allerhande éénvoudige retoriek van idiote politici via idiote media kunnen dan maximaal werken. Weg met de nuance, welkom éénheidstaart en zwart-wit tegenstellingen.

Ik ben tegen oppervlakkigheid, dus ook tegen het Belang als partij, wat niet wil zeggen dat (al) de problemen die ze aankaarten per definitie onwaar zijn omdat ze van het Belang komen. En daar wringt het schoentje al eens, je lost problemen niet op door ze weg te lachen of te ontkennen. Je lost ze op door ze te ontkrachten met objectief aantoonbare feiten, en door ze aan te pakken.

Dit vereist natuurlijk een beetje moed en visie, wat niet zo éénvoudig te vatten valt in oneliners en infantiele prietpraat.

In het kort dan: voer een degelijk beleid en het Belang verdwijnt zoals de vijanden in gewelddadige computergames, snel en efficiënt! Maar willen onze politici het Belang wel weg?
Citaat:
Er is veel meer aan de hand. Alhoewel er ooit een immigratiestop werd afgekondigd, in 1974 geloof ik, ging de immigratie gewoon door, en dat terwijl ons land al een van de dichtstbevolkte van Europa was. Vlaanderen: 443 personen per vierkante kilometer. Nederland: 470. Frankrijk: 111. Denemarken: 124. Zweden: 20. Ierland: 58. Je moet je afvragen waarom een landsdeel dat al zo dichtbevolkt is als het onze, toch voortdurend immigranten toelaat. Die immigranten vestigen zich, wat normaal is, meestal in de steden, want buiten is er minder woongelegenheid. Dat leidt tot de vorming van getto’s, afzondering en isolatie. Andere en vreemde culturen, andere talen, een andere religie. Er ontstaan twee werelden. Twee samenlevingen naast elkaar. Door zijn dichte bevolking en omdat het een transitland is, rijden hier meer auto’s en trucks dan in de meeste buurlanden. We hebben de zwaarste luchtvervuiling van heel Europa (samen met delen van Nederland en het Duitse Rurhgebied) en de meeste fijne stofdeeltjes in de lucht. Waardoor velen ademhalingsziekten krijgen en bij mannen de kwaliteit van het sperma daalt. Terwijl vrouwen hun eerste bevalling steeds maar later uitstellen om dan vaker hun toevlucht tot in vitro fertilisatie te nemen. Op kosten van de gemeenschap. En steden en dorpen ondertussen tot openbare parkings worden herschapen. En we in het huishoudbudget meer voorzien voor de auto dan voor de voeding. En toch inmiddels blijven bouwen en steeds maar meer ruimte opofferen. Steeds meer beton. Maar ook meer overstromingen, want het regenwater kan niet zoals vroeger de grond in. En de perceeltjes steeds kleiner worden. Economisch doen we het niet slecht, maar er werken te weinig mensen. 1,125 miljoen Belgen krijgen een uitkering van de RVA. Nog eens 2,865 miljoen mensen zijn gepensioneerd. Hierin niet begrepen de gepensioneerde staatsambtenaren. Noch zieken en invaliden. Er zijn net iets meer mensen in ons land die een inkomen ontvangen dat niet uit arbeid komt dan er mensen zijn die een salaris verdienen door te werken. Dat verklaart waarom we de zowat hoogste belastingstarieven van heel Europa kennen. En productiever moeten zijn dan in de buurlanden. Uit een recente studie bleek dat één op vier werkenden vreest om werkloos te worden. Allochtonen (wat een akelig woord) klagen dat ze gediscrimineerd worden en de autochtonen racisten zijn. De werkloosheid onder de allochtinen is vele malen hoger dan onder de autochtonen. In de gevangenissen (ca. 9800 gedetineerden) is 40% van de gestraften allochtoon, terwijl allochtonen maar 10% van de bevolking uitmaken. Lees dan onder andere wat Tom Lanoye (een autochtoon) op 12.05 na de Antwerpse moorden schreef: “Als men jarenlang illegalen en migranten betitelt als criminelen is dit de uitkomst.” Waarmee hij doelt op Antwerpen. Maar Lanoye en allen die zo spreken, vergissen zich. Ja, sommige mensen zijn racist. De meerderheid is dat echter niet en wijst op de zeer complexe oorzaken van een algemeen gevoel van onbehagen waarvan racisme slechts een onderdeel is, net zoals een te hoge bevolkingsdichtheid, milieuvervuiling, gezondheidsproblemen (depressie), werkloosheid, te vroeg op pensioen gaan, te hoge belastingen en… te veel migranten want noch voldoende werk, noch voldoende ruimte en geen mogelijkheid om de belastingen nogmaals te verhogen. Je kunt je afvragen wat de drempel is: wat kan een samenleving aan lasten torsen om toch nog gezond te functioneren in ALLE aspecten. Dat evenwicht is zoek. We hebben een drempel overschreden. En moeten nu in alle aspecten tegelijk ingrijpen. Niet alleen iets doen aan het racisme en het groeiende geweld, maar evenzeer iets doen aan arbeidsherverdeling, lagere lasten op arbeid (want de lonen stijgen niet meer en we verliezen koopkracht), de migratie streng beperken en/of volledig stoppen, het milieu zuiveren, een bouwstop of andere manieren van wonen aanvaarden om niet nog meer ruimte op te offeren, enz. Ik vrees dat we momenteel een fase zien waarin allerlei symptomen bewijzen dat we het evenwicht kwijt zijn: ongenoegen, groeiende agressiviteit en geweld, werkdruk, te weinig ruimte, te grote stress, verlies van waarden, eenzaamheid, isolement… Kortom, er wordt van ons allen te veel geëist. Sommigen houden zich goed staande, bij anderen is dat niet het geval. Sommigen zoeken een oplossing door te consumeren (indien er geld is) – gelukkig zijn door dingen te kopen - anderen kunnen niet consumeren wegens gebrek aan voldoende financiële middelen en raken gefrustreerd en zoeken de schuld bij de “rijken”, de migranten, de politici. Sommige gefrustreerde zielen flippen. Hoe voeden mensen, die de pedalen kwijt zijn, hun kinderen op? Nu al blijkt dat depressiviteit ook bij kinderen een plaag wordt. Gebroken huwelijken. Vaders en moeders die nooit tijd hebben en aan de arts vragen om Rilatine voor te schrijven om de kinderen kalm te houden. Onderwijzend personeel dat gedemotiveerd raakt. Ook bij onze kinderen verlating, onzekerheid en stress, en normvervaging. Welke waarden geven we onze kinderen eigenlijk nog mee. Ze verwekken is makkelijk, ze opvoeden niet. Er zou een diepgaande studie en een heel boek nodig zijn om deze stellingen verder uit te werken. Om de verbanden aan te tonen. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat een simplistische benadering �* la Tom Lanoye volgens mij kortzichtig is. De ziekte heeft veel meer dan één orgaan aangetast. Een doemdenker zou spreken van de ondergang van het Avondland. Ik blijf optimistisch en hoop dat onze beleidsvoerders de moed zullen hebben om eens één keer op lange termijn te denken. Niet voor mij, maar voor onze kinderen en kleinkinderen. Uithalen naar racisme als unieke oorzaak van de moorden te Antwerpen haalt niets uit. De hele ziekte op de naam van één racistische partij schrijven, is zeker niet de oplossing. Er werd al vaker gepleit om meer aandacht te hebben voor welzijn, en minder voor welvaart. We zijn allen een beetje medeplichtig.
Je vergelijking van een Vlaming in het buitenland gaat dus niet echt op.

Voor een Vlaming die de Benelux verlaat is er plots veel meer plaats.
Voor een buitenlander die naar Vlaanderen komt is er plots veel minder plaats.
En dan moet je er ook nog eens rekening mee houden dat Vlaanderen en Nederland tot de rijkste regio's van de wereld behoren.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 08:26   #278
Chyron0
Partijlid

Chyron0's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Het probleem is dat zijn een buiten-cultuur hebben, en wij een verzadigde schijterige binnehuiscultuur. En vergeleken met hen enorm associaal zijn onder elkaar. Iedereen leeft buiten in hun cultuur, dat was hier vroeger ook zo. Maar zoals ik al zei: wij zijn verzwakt door onze moderne "beschaafde" binnenhuiscultuur.
We verdienen niet beter dan vreemdelingen die ons kloten.
Typisch voorbeeld van westerse zelfkastijding.
Zet liever een SM-filmpje in je berichten met jezelf in de hoofdrol.
Je projecteert teveel van jezelf in het beeld dat je van anderen geeft en daardoor geef je jezelf tegelijk bloot.

Ik heb geen enkele waardering of respect voor de o zo "sociale" kudde of bloeddorstige meute die spontaan mobiliseert wanneer één van haar leden, hoe crimineel ook, in de problemen komt te zitten. Dat is pure, fanatieke en onbegrensde Eigen Volk Eerst, in een mate zoals het vroegere Vlaams Blok het niet had kunnen of durven bedenken.

Kom jij zelf eigenlijk ooit wel buiten ? Je lijkt totaal niet te weten wat er onder de (Vlaamse) mensen leeft, hoe sociaal zij zich opstellen, hoe sterk hun karakter is en hoe gezond hun verstand. Daar is de door jou verheerlijkte kuddementaliteit niks tegen, maar het is waar dat je voor onze levenswijze veel sterker in je eigen schoenen moet staan.

Bij jou mag er ook wat ruggegraat in gestoken worden.
Je bent in nood. Dat is geen schande. Het is alleen maar een schande als je in je nood zwelgt in plaats van er iets aan te doen.
Komaan, jong, word normaal en gooi die "binnenhuis"zwakte van je af.
Chyron0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2006, 08:28   #279
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ga dit effe herhalen. Ik besef ter dege dat er serieuze knokpartijen, ruzies, zelfs maffioseuze zaken waren tussen de nieuw geimmigreerden en de lokale bewoners..

Maar er is een verschil.
IK heb in het verleden nog niet gehoord van "Immigraten van niet islamitische afkomst, die een zwangere jongedame belaagden in zo'n manier dat de ongeboren vrucht als doelwit werd."

Is het religie of gewoon onmenselijkheid die de groep idioten aanspoorde om 1 van hun symphatisanten zodanig te behandelen dat een ongeboren kindje in gevaar kwam. Erger nog, de acties waren zodanig dat het ongeboren kind het voornaamste doelwit was.
Oud 5 oktober 2006, 08:40   #280
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Voor wat het waard is.

Ik vond dit:

Citaat:
Gelezen op be.politics
het verhaal krijgt nog een staart: de bezwangeraar is een 18-jarige
marokkaan en één van de vechtersbazen was zijn minderjarige broer. het lijkt dus wat eerst een racistische aanslag bleek, eerder een poging tot afgedwongen abortus was omdat de vader het vaderschap niet ziet zitten (niet dat hij tegen babies is, maar in zijn omgeving werd hij bekritizeerd omdat hij sexuele omgang had met een blank meisje).
Iemand daarover nog iets gehoord?

Laatst gewijzigd door circe : 5 oktober 2006 om 08:41.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be