![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw eloquentie is grenzeloos
![]()
![]() |
#262 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#263 | |
|
![]() Citaat:
Daartegenover staat dat het gezond verstand van de Vlamingen binnenkort wel eens deze maffia praktijken zou kunnen gaan ondermijnen wanneer blijkt dat er zich stilaan een meerderheid vormt die aan dit perfide volksbedrog een einde wil maken... het is trouwens daarom dat nu reeds de sossen en blauwe trawanten liggen te gillen dat het propagandaapparaat moet gevrijwaard worden van andere dan linkse invloeden... een futiele poging tot status quo zal binnenkort blijken...
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Graag wou ik dit topic nog eens onder de aandacht brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Europees Commissaris
|
![]() Als actie tegen het verwerpelijke VB maak ik hiervan mijn meldpunt van iedere racistische uitlating die ik lees op dit forum.
Te beginnen met: Discussie: Binnenland, Recht op veilig zwemmen. phoebe Schepen Geregistreerd op: Dec 2004 Berichten: 470 -------------------------------------------------------------------------------- Citaat: Oorspronkelijk bericht door boer_bavo Pfttt. Ga gewoon werken en koop zelf een zwembad. Dan kan je zelf beslissen wie erin mag en wie niet. Ik moet zelf geen zwembad gaan kopen om rustig te kunnen zwemmen, het onbeschoft groepje marokanen die het niet kunnen verdragen dat er meisjes zijn in bikini, en dat de zwembaden gemengd zijn, moeten buiten gezet worden. Ik moet niet wegblijven uit een zwembad omdat een stelletje ongeregeld er amok mag maken.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Europees Commissaris
|
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#270 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#271 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang is niet tegen de sociale zekerheid, enkel tegen het onrechtmatig leegmelken van die zekerheid, door gratis geld uit te delen, aan jan en alleman, die niet van hier is, maar naar hier immigreert, omdat ze hier "gratis" geld krijgen zonder ne klop te doen. Dat men eerst de financiele wanverhoudingen tussen het eigen volk oplossen, voor men de rest van de wereld gaat voorzien van een onderhoudspremie.
![]() |
![]() |
#272 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 22 juli 2005 om 11:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Leer lezen, het is al meer dan 1 keer uitgelegd.
![]() |
![]() |
#274 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VB denkt enkel aan keiharde repressie. Ooit aan gedacht dat veel gedetineerden weer zich in de samenleving moeten integreren ? Je moet ze daarom zeker niet in de watten leggen, maar nog minder ze berooid terug op straat gooien als hun straf erop zit. Wie honger heeft zal vlugger hervallen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Belg zijn volstaat zeker niet ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het bewijs dat iedereen aanwezig hier kan lezen is er door die aanwezigheid alleen al. De kans dat je via willekeurig klikken hier terecht komt en dan nog woorden intikt van de nederlandse taal, puur door toeval, is zo goed als onbestaande. Dit gezegd zijnde, het zou handig zijn als je verwijst in welke discussie, en het tijdstip (dag en uur/min) je dit heeft neergeschreven, ik (en ik vrees velen onder ons) volgen niet iedere topic. 1 reden is alvast tijdsgebrek, een andere is dat alles volgen niet meer plezant zou zijn, maar eerder een taak die te zwaar zou doorwegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
wat weet u nu af van intollerantie?, U bent daar een mooi voorbeeld van Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#278 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang is een democratische partij, zij zijn op een democratische manier verkozen, of gaat u beweren dat verkiezingen niet democratisch zijn. Het zijn zelf proclamerende onozelaars die zichzelf democraat noemen en ondertussen er alles aan doen om de oppositie uit te schakelen, om een dictatuur te kunnen verkrijgen.
![]() |
![]() |
#279 |
Europees Commissaris
|
![]() Geachte VB'ers
waarom worden jullie steeds weer vergeleken met die nazi's ? Is dat een zo uit de lucht gegrepen gegeven ? Een complot of een afleidingsmaneuver van de VB-tegenstanders ? Pure domheid van enkele miljoenen tegenstanders ? Of pure demagogie van de "gevestigde politieke partijen" die eigenlijk enkel maar wat de macht onder elkaar verdelen en niemand anders ooit nog gaan toelaten ? Of is er iets anders aan de hand ? Enlighten me, please ! 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
eeuch ?
|
![]() |
![]() |