![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Patient: Mevrouw het doet zo'n pijn hier. knelpuntberoeper : cchrrqqrquqrqouououqqcej,ljmumrqnmjmqsj Patient: blaas... laatste adem... Wat je moet doen ? De hier aanwezigen VERPLICHTEN om te studeren voor die knelpuntberoepen. Niet willen ??? geen centen meer en indien bezitter van een andere nationaliteit ? Buiten ermee. Niet kunnen ? idem.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#262 | |
|
![]() Citaat:
http://www.limburg.be/studiecel/publ.../13/03_06.html "Sinds de migratiestop van 1974 is het voor niet Europese onderdanen " Dat was het einde van de import van werkkrachten. Sindsdien gaat het om vluchtelingen, gezinsherenigingen,... Maar dit gaat uit van de miranten zelf, niet meer van de belgsiche regering.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#263 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Als ze vreemdeling zijn en niet d ebelgische nationaliteit hebt kan je ze idd terugsturen . Maar dan blijf je nog steeds met het proleem dat je in bepaalde beroepen mensen tekort hebt.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
En als het van niet willen is dan moeten ze met ne sjot onder hun gat buitengeschupt worden. Als men niet van goede wil is, dan heeft men hier niets verloren. Buitengezette mensen kosten het ocmw niets meer trouwens...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#265 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Bob : 20 oktober 2006 om 11:22. |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Bob : 20 oktober 2006 om 11:22. |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zal dan wel het verdriet van Belgie zijn. De inwoners van deze landen, waar geen fabrieken niet naar toe gaan, omdat de inwoners aldaar niet erg betrouwbaar zijn, niet opgeleid zijn..., die komen naar hier... Laatst gewijzigd door Bob : 20 oktober 2006 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
#269 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
#270 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is aan het VB om hun interne keuken te regelen. Zolang een VB'er niet uit de partij is gezet, engageert hij de partij met zijn of haar woorden én daden. Het drukken van een doodsprentje van Patrick Janssens getuigt niet alleen van arrogantie, maar ook van een totaal gebrek aan respect voor de democratie en de politieke tegenstrever. Dit is een typische methode van extreem-rechts. Zo onthoofde Le Pen op een FN-congres ooit het standbeeld van de vrouwelijke PS-burgemeester van Straatsburg.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#271 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar staat ook(ik citeer): Dat er mensen zijn die illegaal in Limburgs verblijven is een feit: het aantal mensen in die situatie kan uit de aard der zaak alleen maar worden geschat. De opgegeven aantallen variëren afhankelijk van diegene die er een uitspraak over doet. Vandaar besloten we om in dit dossier geen aantallen te noemen. Het nieuwe decreet etnisch culturele minderheden stipuleert dat ook vreemdelingen die hier niet legaal verblijven recht hebben op een menswaardige opvang en begeleiding. Daarnaast staat ook dat uitgewezen mensen al legaal worden gerekend (ik citeer): Eén categorie van mensen die illegaal in ons land verblijven wordt gevormd door definitief afgewezen asielzoekers die het grondgebied niet hebben verlaten. Ter verduidelijking nog even benadrukken dat een asielzoeker die zijn asielaanvraag indient, tijdens het onderzoek van zijn dossier hier volkomen legaal verblijft. Moet er nog zand zijn? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze politieke tegenstrevers hebben helemaal geen respect voor het vb en zijn kiezers,laat staan dat wij er respect voor zouden hebben voor zo'n mensen. En welke democratie?Dat men steeds 1M kiezers uitsluit?Dat men steeds 1M kiezers uitmaakt voor randdebielen en mestkevers en dergelijke meer? |
|
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Burgemeester
|
![]() Als de Walen nog geen nederlands kunnen vb in brussel in de ziekenhuizen waarom zou je dat dan wel verlangen van een migrant?
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan net zo goed vragen: Als de Walen niet betalen voor Vlaanderen, waarom zouden de Vlamingen dan moeten betalen voor de Walen? Ook de Walen moeten Nederlands spreken in Brusselse ziekenhuizen. Jij doet net alsof ze dat niet zouden moeten en redeneert van daaruit verder. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#276 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Respect moet je verdienen niet afdwingen!
![]() |
#277 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mijn bedoeling was om duidelijk te maken dat er geen migrant nederlands zal leren zolang de walen daar geen voorbeeld in geven ![]() Voorts ben ik het uiteraard helemaal eens met uw bovenstaand standpunt over de vernhoudingen vlaanderen/wallonië ![]()
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Minister
|
![]() Abou jajah heeft de politiek toch vaarwel gezegd of is er weer zo'n nieuwe partij?
|
![]() |
![]() |
#280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel dat gedoe rond stemmenkannibaal Janssens trekt op niets. Ben zeer benieuwd hoe het weer over een paar maanden zal verlopen: de VB stemmers blijven... maar wat er in de andere partijen zal gebeuren na het schaamteloze gefoefel waarbij ze elkaar voor gek zetten? En ja, in bepaalde steden waar het krioelt van de vreemdelingen en ex-vreemdelingen krijgen de verkiezingen een ander gezicht. Echt iets om blij en fier over te zijn, de uitverkoop van je eigen land... Laatst gewijzigd door andev : 21 oktober 2006 om 01:56. |
|
![]() |