![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Burger
|
![]() oei, ik dacht dat het hier over moeders voor moeders ging.
Blijkbaar is dit forum niet in staat om over de HAAT heen te stappen! ![]()
![]() |
#262 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kritisch denken leert men nochtans op school. Als je je nick enigszins waardig wil zijn, zou ik toch maar eens je hersens gaan gebruiken, hoor! Ik heb al meer dan eens de leugens van Peterke onderuit gehaald, maar d�*t zal je nu net toevallig niet gelezen hebben zeker? Vraag aan Peterke maar eens van zijn stelling te bewijzen? Als Ward Beysen op een VB-lijst zou staan, zou hij dan de moeite doen om een Liberaal Appel kiescampagne voor te bereiden, denk je? Ga naar onze site en lees de Discussietekst (ontwerp verkiezingsprogramma voor 2004). Wij hebben tevens een tijd geleden een PM geschreven met de volgende belangrijke passage: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En niet in de val trapte van de gezegdes als: "Ik heb het van die raadslid" of "Mijn informant zegt" Gewoon zwart op witte bewijzen, die hij je NIET kan geven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
d�*t komt toch vreemd over, geef toe ![]() Er gebeuren vreemde zaken bij het LA schijnbaar In die omstandigheden... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
U moet in opdracht van uw Voorzitter deze waarheid ontkrachten op dit forum. Wanneer vernemen wij iets over het Liberaal Appel via de media of via de pers ![]() Toch vreemd om een paar maanden voor de verkiezingen geheel niets meer te vernemen over een politieke partij ![]() Waarom vermeld men op de nationale website van het Liberaal Appel( http://www.liberaalappel.org ) enkel de gemeenten waar men zogezegt een lokaal bestuur heeft opgericht en niet de bestuursleden ![]() Waarom komen de dissidenten bij de komende verkiezingen in Halle-Vilvoorde-Brussel op onder de naam van uw partij Mijnheer Van nespen(o.a.Alain Matton) ![]() Waarom is Guy Clauwaert in Halle-Vilvoorde-Brussel waarnemend Voorzitter nadat Alain Matton en volledige aanhang het Liberaal Appel van Ward Beysen verlaten heeft ![]() Deze persoon heeft mij persoonlijk laten weten dat hij geen steun heeft,omdat hij de enige achterblijver is Mijnheer Van Nespen. ![]() Dit is geen alleenstaand geval. Meer dan de helft van de leden van het Liberaal Appel heeft de partij verlaten omdat zij gedurende maanden niets meer vernamen. De ondemocratische houding van Ward Beysen,en het verwijderen van de medestichters en lijsttrekkers uit zijn partij, onder fysische bedrijging,omdat zij tegen een kartelvorming waren met het Vlaams Blok heeft de doorslag gegeven bij de achterban(meerderheid). Hendrik Boonen(tweede plaats Senaat verkiezingen 2003) heeft mij bevestigd dat het Liberaal Appel niet deelneemt aan de komende verkiezingen omdat dit financieel niet haalbaar is. Waarom zou mijn persoonlijke vriend en gebuur hierover liegen ![]() Dit werd inmiddels bevestigd door verschillende raadsleden en lokale Voorzitters van het Liberaal Appel waar ik regelmatig persoonlijk contact met heb. Ward Beysen staat wel op de lijst van het Vlaams Blok bij de komende verkiezingen. Ward Beysen heeft een duidelijk akkoord met Frank Vanhecke betreffende het kartel in 2006. Ward Beysen werd de tweede plaats belooft binnen het Europees parlement,terwijl Antoin Denert een mandaat krijgt binnen de Vlaamse raad. De kiezers en de leden van het Liberaal Appel werden bedrogen en verkocht aan het extremistisch,racistisch en facistisch Vlaams Blok. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot het stelsel voor werknemers omvat het stelsel voor zelfstandigen slechts drie sectoren: ![]() ![]() ![]() Voor de werknemers is dat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De totale werknemersbijdrage bedraagt 13,07% van het brutoloon. Voor de werkgever is de totale bijdrage 25,06 % van het brutoloon, dus 38,13 % van het brutoloon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Minister-President
|
![]() Om deze Liberaal Appel discussie op de juiste topic plaats te laten grijpen, verwijs ik naar volgende topic:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=7238 |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Minister-President
|
![]() Om deze Liberaal Appel discussie op de juiste topic plaats te laten grijpen, verwijs ik naar volgende topic:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=7238 |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Duidelijk dat onze ''vriend wéér niet nuchter is. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kan jij dat echt niet laten, dat stalken, leugens en bedrog dat is het enige dat jij hier post. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() U heeft inderdaad gelijk wanneer u zegt dat ik lijstduwer wordt,al is het niet binnen de partij waar ik ooit een betoging tegen organiseerde. |
||
![]() |
![]() |