![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Pluche : 18 december 2006 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(Mensen van andere partijen mogen ook hun voorstellen doen ![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
|
![]() Citaat:
Alweer: verzuimd om het Zwitsers voorbeeld tijdig te copiëren.
![]() |
![]() |
#264 |
|
![]() Daar zit zeker iets in, ja; de EU had denk ik toch beter kunnen opstarten als een uitvergrote copie van Zwitserland.
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andersom echter..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwitserland heeft dan ook geen "samendrukken" gekend, daar Zwitserland een bond is, een eedgenootschap van gebieden die vrijwillig en onder voorwaarden elkaar vonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens natuurlijk de staat voor het volk is bereikt, ontstaat natuurlijk "staatsnationalisme". Alleen, dan is er een organische band tussen volk en staat. Die bestaat in België niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kim wordt ook door iedere flamingant op het forum gerespecteerd alhoewel ze een totaal tegenovergestelde mening heeft. Het laatste wat je van Kim zeggen kan is dat wat je daar gezegd hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toch moeilijk,hé voor de sprekers van molière. Die voelen zich alsof hun rechterhand wordt afgehakt als je hen vraagt of ze nog maar bereid zijn Nederlands te leren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() EDIT Het was dus toch niet mijn slaapkop Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 18 december 2006 om 17:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Minister
|
![]() Hans zei ook iets in de aard van dat het belgische leger de vlamingen mooi zal opvangen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zulke uitspraken van de bub zijn ronduit fascistsich, zoals het leger in te zetten tegen de meerderheid van de bevolking, de democratie opheffen indien het voor nodig geacht wordt, de bijna heiligverklaring van leopold 2, hun positie die de kerk moet innemen, de moordpartij van Hans VT in schoenen van de vlaams-nationalisten schuiven, de altijd wederkerende vergelijking met het NS-regime, ... Ik weet niet waarom je echt uit de bub bent gestapt, maar ik kan het vermoeden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
![]() Weetje wel zo een middel om de mensen aan te zetten tot ideën die jij zelf wilt! Een "volk" is waarschijnlijk het woord dat het meeste doden op zijn naam heeft nogtans wordt het nog steeds gebruikt (lees: misbruikt). Even rechtzetten (ik heb het al geprobeert maar het werkt meestal niet doch herproberen ; de aanhouder wint ![]() Eenmaal een volk gekozen (wat al zeker niet makkelijk is) wat is het gemeenschappelijk doel van dit volk? We krijgen een soort volks-republiek (je weet wel "de natte droom van menig separatisten"; één grote happy family) waar binnen de leden gaan samen spannen tot een "natie" (nog zo één van die moordende woordjes). We krijgen dus een volksnatie hoe behouden we dit? Hekken zetten? Maar neen want we hebben massas van de buitenwereld nodig! Onze natie zal mensen buiten en binnen laten (anders krijg je ussr gedoën en daar willen we toch niet mee worden vergeleken+anders lijken we toch wat teveel op http://en.wikipedia.org/wiki/Nationa..._point_program dat zouden we ook niet willen he) iedereen zal gerespecteerd worden zoals het hoort onze natie zal een echte staat worden die werkt zoals het hoort! En hoeda volksnationalisme is nog nooit aan de macht geweest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Miguelito u bent misschien niet op de hoogte maar vlaanderen telt massas franstaligen... Waar u nu weer uw voordelen haalt is mij een raadsel... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Het frans was lange tijd de bestuurstaal van Gent (cfr. la gantoise), dus de mensen van gent hebben het lange tijd moeten aannemen. Citaat:
Citaat:
Het nederlands is en blijft de enige officiële bestuurstaal.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 18 december 2006 om 17:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ontwaart u dan wel die "Franstalige massa"? Kunt u eens concreet aangeven hoeveel % Franstaligen er wel zijn op het geheel van de Vlaamse bevolking en door welke gegevenheid die Franstaligen zich niet zouden moeten schikken naar het bestaand taalregime?
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 18 december 2006 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |||
|
![]() Citaat:
btw:Land, landsstreek, landsdeel, stad, gehucht,...allemaal tzelfde! Citaat:
Waarom voelt u mijn tenen soms aankomen? Citaat:
En ja inderdaad de bestuurstaal is nederlands heb je mij daarover horen zagen? Ik pak niet uit naar u u pakt hier uit naar mij! |
|||
![]() |
![]() |