![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij woont dan ook wel dicht tegen holland e, mss is hij daar naar school geweest
![]()
![]() |
#262 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
1. depressief 2. zelfmoordenaar, volgens van dale, is iemand die zelfmoord pleegt. Sta een mens toe om niet met politiek bezig te zijn, wanneer hij een knoop rond zijn nek aan het binden is. En om op de inhoud van uw compleet misplaatste oneliner terug te komen : een beetje medeleven zou dergelijke mensen, waar u op doelt, 100 keer meer helpen dan hen her en der af te breken. Laatst gewijzigd door kweekmans : 4 januari 2007 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat ik een verklaring gevonden heb voor de Kafferse logica:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat ben jij een gevoelige jongen zeg. Een beetje relativeren mag wel. Ik antwoorde louter met een, weliswaar onnozele opmerking, op de nog onnozelere stellingen van Kaffer. Ik weet trouwens wel wat zelfmoordenaar betekent (ik meen dat Kaffer deze hier op een bepaald moment ook links noemt).
![]() |
![]() |
#265 |
Banneling
|
![]() Het blijft opvallen .
Wie is voor drugs ? Links . Wie is voor abortus ? links . Wie is voor euthanasie ? Links . Wie is wortelt over het gat in de ozonlaag ? Links . Wie wortelt over het co2 effect ? Links . Wie liep in de jaren ' 80 met miljoenen tegen kernraketten te betogen ? Links . Wie is geobsedeerd door de dood ? Links . Wie luistert naar depressieve blues en nog donkerder hippie-muziek ? links . Is de favoriete kleur van links rood ? Nee . Kom een zwartgeklede persoon tegen en je kent zijn politieke voorkeur . |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 4 januari 2007 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
straf e? (lees men vorige posts)
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nee serieus, ik heb er anders wel gekend die zich eerder als rechts beschouwen en ook niet vies zijn van een occassioneel jointje of een lijntje coke. Zowel hier als aan de andere kant van de oceaan. Maar ik snap wel waar je naartoe wil. Je denkt aan de typische naieve hippie- of zuipende en snuivende punkertypes die je aan de rand van de maatschappij frequent kan tegenkomen. Niet alle gebruik is te vergelijken met heroine shotten. Ik wil hier druggebruik niet zitten verdedigen, enkel een aantal feiten duidelijker maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Minister
|
![]() En ik ken ook een zeer conservatieve en solidaristische bedrijfsleider die ter ontspanning graag naar katoenplukkersblues luistert...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Minister
|
![]() Een mens moet ook niet te bekrompen zijn hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Man man ik ben ook niet wat je noemt links maar zo'n prietpraat zal ik toch ook niet als "gezond boererechts" accepteren! 1 doses LSD zit hoogstens een uur of 8 in je lijf. Het vreemde ervan is zelf dat wanneer men na een uur of 6 nog volledig onder invloed naar het WC gaat het grootste deel ervan eruit gaat. Alcohol wordt zeer traag verteerd door de lever. Ja, ik heb er al meer dan één in 't UZ of in Beernem zien belanden door geestesgestoord door overmatig alcohol gebruik. Ik ben er zowat mee opgegroeid. Zoek eens op: de ziekte van Wernicke-Korsakoff. En een andere fout in je argumentering hier is dat je inactieve afbraakstoffen verward met de actieve stof zelf. De reden waarom alcohol en tabak wel kunnen is puur sociale aanvaarding. Hetzelfde kan gezegd worden voor de makkelijk voorgeschreven psychoactieve middelen als Valium en Xanax. Veel doodgewone mensen nemen deze puur omdat ze er zich beter van voelen en beter kunnen slapen. Toch zijn ze zeer verslavend en weigeren steeds meer dokters ze nog gemakkellijk voor te schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalisator ![]() Kunnen we nu niet gewoon met zijn allen afspreken dat we niet meer reageren op dat Orakel van Assenede? Dat nooit! Ik vind hem wel amusant. Mijne pintje smaakt dubbel zo goed als ik z'n posts lees. ![]() Ja,, maar kaffertje is nu voorgoed verbannen! Moderator, laat hem terug komen onder één voorwaarde, met zijn echte naam, Werner Crucke ![]() Maar, laat deze man geen kweek school zijn voor meerdere nicks Laatst gewijzigd door dereien : 5 januari 2007 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |