![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() Het succes van de partij heeft niets met verzachting te maken.Ge leeft in een droomwereld en het gaat niet om groei ten allen prijze;dat lukt overigens niet.De partij kan niet blijven groeien.Ge zijt het levende bewijs van het feit dat in het VB een aantal mensen door de opeenvolgende overwinningen hun werkelijkheidszin verloren hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() raar eigenlijk......
Een grote partij,de VLD,verlaat zijn oorspronkelijke kant van het politiek spectrum en dan gaan we gezellig met zijn allen zitten speculeren hoeveel procent een andere partij(het VB),die aan het uiteinde van dat spectrum ,en met dit verhaal niks te maken heeft,eventueel ZOU KUNNEN verliezen aan een nieuwkomer in dat gat.... .............terwijl wij ons van HONDERDUIZENDEN kiezers in Vlaanderen kunnen afvragen of ze zullen meestappen met de VLD,maw hoeveel "blauwe liberalen" zitten er in de VLD... ![]() de splinter en de balk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Nee, serieus. Het is geweldig simplistisch om alles onder de noemer racisme te plaatsen en om de publieke opinie te beschouwen als een statisch gegeven. Of om het effe even plat uit te drukken: mensen kunnen ook racistisch worden. En ondertussen zijn we weer hopeloos off topic. Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 7 januari 2007 om 16:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of met andere woorden: "ik sympathieseer met jou maar laat ons even hypocriet doen de massa trekken en daarna echt zeggen wat we denken... Zo komen we er toch ook..." ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Citaat:
Dat de VLD een paar stemmetjes gaat verliezen is oud nieuws (zij het nu aan JMDD of andere partijen). Gaat het VB nu stemmen verliezen is de vraag? Is JMDD niet een zeer goed alternatief voor mensen die het beu zijn (en die dus VB stemmen)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
|
![]() Dit geloof ik dus niet he... Het is gewoon omdat het VB het altijd veel luider riep en veel extremistischer dat valt nooit in dovemansoren... Vooral niet bij degenen die er het zwaarste probleem mee hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
|
![]() Citaat:
En meer blauw op straat En...(ik weet het zelf niet allemaal eerlijk maar hoorde er al genoeg) Gelooft nog iemand dat allemaal? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enfin, corporatisme dus, zoals ik al zei. Met bijbehorende überverzorgingsstaat en -overheid. Citaat:
Dat van die aanpak van de nefficiënte overheid wil ik nog wel eens zien. Citaat:
Citaat:
![]() En Dedecker is géén ultraliberaal. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 7 januari 2007 om 17:08. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 2.Als u denkt dat iets goed is wanneer mensen in tenten moeten slapen dan idem u puntjes ![]() 3. Jawel maar daar had ik het niet over...nu als u wilt! http://mistermoney.rtl.nl/nederland-...-pensioen.html "ma ma ma...bij de buren ist gras zeker groener hoor kheb der alleen nog nie naar gekeken" ![]() Laatst gewijzigd door largo_w : 7 januari 2007 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Minister-President
|
![]() (BELGA) Op 19 januari maakt Jean-Marie Dedecker (ex-VLD, ex-N-VA) de naam van zijn nieuwe partij bekend. Senator Dedecker vergaderde zaterdag in Oostende met een 15-tal medestanders over de toekomst van zijn partij.
Dedecker wil bij de federale verkiezingen in elke kieskring een lijst in te dienen. ,,Dat moet lukken, gezien de enorme respons'', zegt Dedecker. ,,Ik heb inmiddels een paar duizend mails verzameld. Er bieden zich hele afdelingen aan, niet alleen van de VLD, maar ook van de N-VA.'' ,,Het grootste probleem op dit moment is geld. Wettelijk gezien mogen we niet zomaar middelen verzamelen, we moeten werken met een overheidsdotatie. De wet op de partijfinanciering is wat dat betreft een echte schande. Maar we zoeken naar oplossingen.'' (aho) |
![]() |
![]() |