![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Vreemdeling
|
![]() Als men, trots als men daarop mag zijn, uitkomt voor zijn nationaliteit door een wapenschild van de Vlaamse Leeuw te dragen (of iets met een leeuw op) wordt men al snel de term racist toegeroepen door zijn rode vrienden.
Ik weet niet of jullie goed geïnformeerd zijn over de geschiedenis van ons landsdeel maar dit is een symbool dat met fierheid mag gedragen worden. Verder begrijp ik ook niet hoe jullie kunnen ontkennen dat ons land (Vlaanderen) een rijke geschiedenis, een goede economie en de perfecte economische ligging heeft. Genoeg nu over dit onderwerp, laat ons verdergaan. Na mij goed te hebben ingelicht over jullie organisatie vond ik de volgende leuze bij jullie:”Alles wat ons verdeelt, scheidt ons.” Toch als ik even logisch nadenk kan ik uitmaken dat er volgens jullie 2 grote groepen aan mensen zijn nl. de racisten en jullie ‘de ruimdenkende’……volgens mij is dit een onderscheid. Om even terug te komen op de betoging (deze op 11/03 onder de slagzin van Europa, Europees vrij en weerbaar) wil ik het met jullie kort hebben over de toetreding van Turkije tot de Europese Unie. In hoeverre jullie geïnformeerd zijn weet ik niet maar ik hoop dat jullie weten dat Turkije een land is dat de mensenrechten nog steeds aan zijn laars lapt. Dit land heeft hoegenaamd ook geen enkel raakvlak met de Europese Unie noch geschiedkundig noch religieus noch demografisch. In het achterhoofd houdende dat dit land slechts voor 10% in Europa ligt. Eeuwen lang is Turkije een vijand van ons geweest en ze hebben nog maar weinig inspanningen gedaan sinds de Middeleeuwen om iedereen gelijke rechten te geven en af te stappen van hun vrouw –en kindonterende systeem. Wat me ook tegen de borst stoot is het feit dat jullie ontkennen dat er nood is aan landsverdediging terwijl er dagelijks aanslagen zijn tegen de westerse landen. Vinden jullie dan dat het rechtvaardig is dat deze mensen (moslimfundamentalisten) honderden en duizenden onschuldige westerse burgers de dood injagen om zo hun geloof aan andersdenkenden en andersgelovigen opdringen. Het afbouwen van het Belgische leger is natuurlijk geen goed initiatief in een tijd waarin ‘onze’ belangen dagelijks aangevallen worden. En is het nodig de gruweldaden van de nazi’s anno 1940 steeds terug op te rakelen in plaats van onze ogen te openen en te zien dat wij nu het slachtoffer zijn van gelijkaardige wandaden. Dit weliswaar in een andere vorm maar ook op een lafhartige manier en voor ongegronde redenen. Er wordt steeds met de verwijtende vinger naar Duitsland gewezen (zelfs 60 jaar later) maar Turkije is volgens jullie een volk met een rooskleurig verleden. Onthoudt wel dat dit een land is waarvan de burgers streden tegen onze vrijheidlievende voorvaders. Als we Turkije toelaten tot de Europese Unie, dan laten we een gehele onbekende en gevaarlijke ‘bondgenoot’ binnen. Vergeet niet dat het niet met de toetreding van dit land stopt. Eens we dit land toelaten tot onze (nog steeds niet super stabiele) Unie zal er een onophoudelijke stroom aan onderwikkelde en ongeciviliseerde landen zijn. Als jullie zo doorgaan met het verpesten van een van ’s wereld best economisch welvarende streken (Vlaanderen), dan valt er voor onze kinderen van niet veel meer te doen dan….te bidden voor Allah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Burgemeester
|
![]() "Rechts gedachtegoed", gelieve dezelfde tekst niet op verschillende threads tegelijk te posten.... laat ons de discussie verderzetten op de andere thread waar je dit schreef (en waar ik al op een gedeelte geantwoord heb)
http://forum.politics.be/viewtopic.p...&start=233 |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een tip: http://www.politicsinfo.be. |
|
![]() |
![]() |