![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als je met vijf man en een paardekop bent, en alle vijf stemmen voor deelname aan de verkiezingen, dan ben je nog geen stap vooruit. Het is niet omdat je anders niet weet voor wie je zal stemmen dat je moet meedoen. Met een cijfer na de komma ben je geen stap vooruit. Integendeel. Een ernstige verzameling van links zal na een debacle zeker 10 jaar uitgesteld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Parlementslid
|
![]() Anderzijds: een baby die te vroeg begint te lopen, krijgt hele kromme pootjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij al veel baby's gezien met kromme poten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ken je het geslacht der engelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. We hebben echter geen religieuze ambities met CAP.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 25 februari 2007 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
da was van de flikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks "gezonden"! De man met lange grijze baard, himself!!
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Minister-President
|
![]() man?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb in elk geval al wel heel wat eenheidsinitiatieven van klein links die wilden rennen voor ze konden gaan op hun bek zien gaan (Regenboog, Debout,..) en straks dus CAP.
Ik ben geen lid van SAP maar kan me helemaal vinden in hun bedenkingen: nog maar 250 aanwezigen op de tweede conferentie, een breuk met UAG, een totale dominantie van LSP, geen budget voor een verkiezingscampagne, enzovoort. Er zijn geen middelen en geen mensen om CAP te kunnen doen doorbreken en dus zal, zoals ik reeds een tijdje stel, een verkiezingsdeelname door CAP een averechts effect hebben, nl bij veel syndicalisten en SPa-ers het idee versterken dat een politiek alternatief links van de Spa niet van de grond kan komen. Ik kan alleen maar hopen dat de PvdA, toch zowat 10 maal groter dan CAP, wel zal doorbreken. Wat ik in elk geval wel heel zeker weet: als straks bij de verkiezingen CAP ergens tussen 0,5 en 1 procent haalt, dan is het ook meteen gedaan met CAP. Wat ik nog het meest lachwekkende vind is dat sommige LSP-ers zich hier zitten te verkneukelen over hoe klein Vonk, de KP en SAP wel zijn. De dwerg die de lilliputter uitlacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Parlementslid
|
![]() Als God op de Capconferentie was, is hij allicht een man. Want op de foto's van 03/02/07 zie ik, afgezien van een enkele spreekster, geen vrouwen. Jef Sleekx moet niet alleen de lijst trekken maar ook een seksoperatie ondergaan indien CAP enige kans op succes wil hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister-President
|
![]() nog enen die dringend een hobby moet zoeken.
![]() (obsessief bestuderen van foto's van politieke bewegingen die ge nie af kunt is mijn inziens geen hobby btw.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |