Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2007, 21:29   #261
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
In de middeleeuwen was in europa het reinigen een belachelijke iets zoals de hoofddoek dat nu ook is, mss als europa genoeg gemoderniseerd is dan pas zal men inzien dat een hoofddoek een iets sjeck is,.
Ik hou mijn chronoloog horloge zeker alvast !
gekodeerd of wat?Versta niks van die charabia...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2007, 21:34   #262
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard Gesluierde moslima's uit zwembad gezet

Online,
Je hebt geen argumenten tegen de mensen zélf om een minderheid hier te bashen, maar het zit toch zo diep in je (in je wat eigenlijk? Genen, opvoeding, complexen?) dat je er redenen uit de ganse wereld bijsleurt om het toch maar een schijn van rechtvaardiging te geven...
Alles is je goed in verband met (afstammelingen van) Marokkanen en Turken hier dat je er alles bij betrekt:
-een door de USA ontketende burgeroorlog in Irak,
-daden van zwakzinnigen
-een afschuwelijke Afrikaanse tribale gewoonte, verboden en veroordeeld door moslimregeringen en geestelijken, en ginds ongeveer evenveel toegepast door christenen als door moslims...

en me daarbij ook nog wat scheldwoorden gooit...
Allemaal omdat een redder in een provinciestadje naar de correspondent van een krant liep omdat een hoofddoek hem stoorde en hij geen artikel vond in zijn reglement om zijn optreden te staven(want daarover gaat de thread..)
Zwak en klein, zéér zwak en zéér klein van argumentatie... Enfin, nu kén ik je... en ik ken nu je haat....

En dan spreek uitgerekend jij over mensenrechten:

Citaat:
Gerolf Annemans (VB-Kamerlid) op 15 juni 1992: "Het Vlaams Blok voelt zich niet gebonden door de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in Borgerhout geen rekening mee houden "
Citaat:
Filip Dewinter:"Wat mij betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan het principe van Eigen Volk Eerst, al de rest is larie en apekool."
Filip Dewinter op 14 juni 1992 in het VRT-programma De Zevende Dag.

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 21:42.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2007, 21:35   #263
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
gekodeerd of wat?Versta niks van die charabia...
Chronometer.
Oud 6 maart 2007, 22:17   #264
Banneling

Standaard

[
Citaat:
quote=filosoof;2496801]Online,
Je hebt geen argumenten tegen de mensen zélf om een minderheid hier te bashen, maar het zit toch zo diep in je (in je wat eigenlijk? Genen, opvoeding, complexen?) dat je er redenen uit de ganse wereld bijsleurt om het toch maar een schijn van rechtvaardiging te geven...
Ik bash geen mensen, ik bash een verderfelijk ideologie : de islam, tegenwoordig geëvolueerd tot islamofascisme.
En natuurlijk associeer ik de belijders van die ideologie, de moslims dus, met hun verderfelijke ideologie : zij brengen dat soort verrijkingen (enfin, volgens jouw zijn massaslachtingen en andere mensenrechtenschendingen 'verrijkingen', ten minste als ze in naam van de islam of door moslims gepleegd worden) dagelijks in de praktijk.
Heb je d'r een probleem mee dat ik de wreedheid en het dagelijks bloedvergieten in naam van de 'vredelievende' islam aanhaal? Het is niets anders dan de dagdagelijkse realiteit hoor. Zit je haat tgo de kritische, nuchtere mens dan zo diep (in wat eigenlijk : in je genen, je opvoeding, je complexen, je toenemende frustraties als beroepspoco?).

[quote]

Citaat:
Alles is je goed in verband met (afstammelingen van) Marokkanen en Turken hier dat je er alles bij betrekt:
-een door de USA ontketende burgeroorlog in Irak,
-daden van zwakzinnigen
-een afschuwelijke Afrikaanse tribale gewoonte, verboden en veroordeeld door moslimregeringen en geestelijken, en ginds ongeveer evenveel toegepast door christenen als door moslims...
Je kan proberen de gruwelijkheden gepleegd in naam van de islam goed te praten en te minimaliseren tot je een ons weegt Filosoof, het bevestigt enkel je onmacht.

Citaat:
en me daarbij ook nog wat scheldwoorden gooit...
Allemaal omdat een redder in een provinciestadje naar de correspondent van een krant liep omdat een hoofddoek hem stoorde en hij geen artikel vond in zijn reglement om zijn optreden te staven(want daarover gaat de thread..)
De draad gaat over de pogingen van moslims om hun achterlijke en provocatieve symbolen te introduceren en de wijze waarop een beschaafde maatschappij daarop reageert : door ze te verbieden. Als je dan toch zo tuk bent op die achterlijkheden, ga ze dan persoonlijk belijden in een moslimparadijs maar probeer ze hier niet op te dringen. In Rome act as the romans ...

Citaat:
Zwak en klein, zéér zwak en zéér klein van argumentatie... Enfin, nu kén ik je... en ik ken nu je haat....
Jouw haat kennen we al langer dan vandaag : je enorme zelfhaat, de haat voor de Westerse cultuur, je haat tegenover politiek andersdenkenden, je haat tgo kritische forumleden, je onnoemelijke haat tgo eenieder die niet binnen de politiek en multicultureel correcte lijntjes wil lopen (op dat vlak reageer je precies op dezelfde manier als een oude, verzuurde ayatollah tgo een afvallige reageert). En argumenteren ? Daar kom je zelfs niet aan toe. Het enige dat je doet is vergoeilijken, verdraaien, er heel heel oude koeien bijslepen, en zoals het echte poco-hypocriet betaamt heel selectief doen. En over je vulgariteit zullen we maar zwijgen.

Citaat:
En dan spreek uitgerekend jij over mensenrechten.
Die heb ik nog nooit geschonden. Uw islamitische idolen echter ...Hoeveel doden hebben ze vandaag op hun geweten?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2007, 22:23   #265
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Gerolf Annemans (VB-Kamerlid) op 15 juni 1992: "Het Vlaams Blok voelt zich niet gebonden door de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in Borgerhout geen rekening mee houden "
Filosoof, uw grote islamitische rolmodellen die vandaag 100 burgers de lucht inbliezen in Irak voelden zich blijkbaar nog minder gebonden door de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.
Die vaststelling zie je natuurlijk weer heel selectief boven het hoofd. Tja, hypocrisie is duidelijk jouw way of life.

Citaat:
Citaat:
Filip Dewinter:"Wat mij betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan het principe van Eigen Volk Eerst, al de rest is larie en apekool."
Wat moslims betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan de koran, het eigen islamitisch religieus volk eerst. Vraag het maar eens na aan al de religieuse minderheden in moslimlanden.Opnieuw een vaststelling die je in al je selectiviteit en hypocrisie liever weer niet onder ogen komt hé Filosoof.
Oud 6 maart 2007, 22:31   #266
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Mjah, de rechten van de mens...van een hoax gesproken
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2007, 22:34   #267
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Tja, Filosoof is dan ook zo'n onvoorwaardelijke adept van de 'beschaafde' shariarechten van de mens ...
Oud 6 maart 2007, 22:36   #268
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Tja, Filosoof is dan ook zo'n onvoorwaardelijke adept van de 'beschaafde' shariarechten van de mens ...
Ik ook...maar dan enkel in die landen waar zulke 'culturen' heersen.
Lijkt mij nog wel eens 'leuk' zo live een steniging mee te maken...moet cultureel verrijkend zijn.
Oud 6 maart 2007, 22:45   #269
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ook...maar dan enkel in die landen waar zulke 'culturen' heersen.
Lijkt mij nog wel eens 'leuk' zo live een steniging mee te maken...moet cultureel verrijkend zijn.
Indien de maatschappij clowns als Filosoof zou laten doen, zouden we dat soort verheven praktijken binnenkort hier als verrijking kunnen meemaken. Ze hebben hun zedigheidvodjes al geïmporteerd, hun besnijdenissen, hun apartheidssystemen (verkocht door de poco's onder het labeltje 'cultuur'), hun erewraak, hun rituele martelpraktijken op dieren (halal-slachtingen, tegenwoordig ook al door de strot geduwd van alle Antwerpse leerlingen in het stadsonderwijs), over hun kinderhandel (gearrangeerde eigen volk eerst huwelijken) reppen de poco's ook al geen woord.
Oud 6 maart 2007, 22:54   #270
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet wat het VuilB daarover denkt...
Citaat:
(Dat op het ogenblik van het opstellen en ondertekenen van de UVRM
Senegal en Ivoorkust nog geen lid waren van de VN, d�*�*r gaat G.A. gemakkellijk aan voorbij...)

Citaat:
Oud 6 maart 2007, 23:03   #271
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

(Dat op het ogenblik van het opstellen en ondertekenen van de UVRM
Senegal en Ivoorkust nog geen lid waren van de VN, d�*�*r gaat G.A. gemakkellijk aan voorbij...)
Het heeft niks te maken dat Senegal of Ivoorkust of wie dan ook dat prul ondertekend, ze worden toch altijd en overal geschonden.
Dus de rechten van de mens zijn een fucking HOAX.
Oud 6 maart 2007, 23:20   #272
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Indien de maatschappij ¤¤¤ als Filosoof zou laten doen, zouden we dat soort verheven praktijken binnenkort hier als verrijking kunnen meemaken. Ze hebben hun zedigheidvodjes al geïmporteerd, hun besnijdenissen, hun apartheidssystemen (verkocht door de poco's onder het labeltje 'cultuur'), hun erewraak, hun rituele martelpraktijken op dieren (halal-slachtingen, tegenwoordig ook al door de strot geduwd van alle Antwerpse leerlingen in het stadsonderwijs), over hun kinderhandel (gearrangeerde eigen volk eerst huwelijken) reppen de poco's ook al geen woord.
Citaat:
Indien de maatschappij mensen als Filosoof zou laten doen...
Ik lees dat je dus censuurdrang hebt: ben je d�*�*r fier op? Is d�*t de maatschappij die je wil?
Hoe komt het toch dat me dat niet verwondert?

Al de rest, 90% wind... (en de overblijvende 10% veroordeel ik ook!)
Eremoorden?
-Als in Brugge een notaris zijn vrouw met messteken vermoordt, omdat ze hem bedriegt, wordt hij vrijgesproken...
-Als een para zijn kinderen in de Maas verdrinkt omdat zijn vrouw een vriend heeft wordt hij vrijgesproken...
-Als een VB-mandataris zijn vrouw aftuigt op straat, wordt het dossier "geklasseerd".
Besneden?
Jongens, ja, en dan? BTW, je weet toch dat in de VS de helft van de mannen besneden zijn?

Apartheidssystemen?
't Zijn rechtsen hier die daar 't meest om vragen, die 't ergste klagen als een vreemdeling of iemand van een ander ras binnen hun leefwereld komt, die die mensen uit hun leefwereld zouden willen bannen...

Hallalslachtingen?
Slachting is slachting. Dacht dat andere slachtingen altijd beter of pijnloos zijn? Keep on dreaming...

Irak?
Na wat het Westen daar aanrichtte omwille van de controle van de olie, dacht je nu écht dat er niets zou gebeuren, denk je écht dat de islam meer is dan een excuus daarvoor? D�*n is het christianisme schuldig aan de doden d�*�*r en in ex-Joegoslavië (en nog héél wat meer).

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 maart 2007 om 23:38.
Oud 6 maart 2007, 23:32   #273
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hallalslachtingen?
Slachting is slachting. Dacht dat andere slachtingen altijd beter of pijnloos zijn? Keep on dreaming...
Ik dacht, maar ik kan mis zijn, dat in de wet staat dat slachten zonder verdoven verboden is.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2007, 23:37   #274
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik dacht, maar ik kan mis zijn, dat in de wet staat dat slachten zonder verdoven verboden is.
Ik zou 't niet weten...maar ik weet wel dat thuisslachtingen voor eigen consumptie als Vlaams boerengebruik niet nieuw zijn, dat er een tolerantie voor bestaat op het platteland en dat ze niet door de moslims ingevoerd werden.
Oud 7 maart 2007, 00:03   #275
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou 't niet weten...maar ik weet wel dat thuisslachtingen voor eigen consumptie als Vlaams boerengebruik niet nieuw zijn, dat er een tolerantie voor bestaat op het platteland en dat ze niet door de moslims ingevoerd werden.
Dat klopt.
En toen werd het voor de vlaamse boeren verboden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 00:06   #276
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat klopt.
En toen werd het voor de vlaamse boeren verboden.
Klopt volledig wat je zegt...dit is al een tijd verboden.
Nu nog gevleugeld lekkers en een konijn...that's it...alles wat groter is gaat naar het slachthuis.
Oud 7 maart 2007, 06:49   #277
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
we hebben al genoeg aan onze eigen gebruiken dat we ook niet die van mensen van aan de andere kant van de wereld moeten invoeren.Dat ze hun schapen in de badkamers van marokkaanse steden gaan slachten.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 09:02   #278
Banneling

Standaard

Citaat:
filosoof;2497089]Ik lees dat je dus censuurdrang hebt: ben je d�*�*r fier op? Is d�*t de maatschappij die je wil?
Hoe komt het toch dat me dat niet verwondert?
Censuurdrang op mensenrechtenschendingen geïnspireerd op de islam?
Uiteraard Filosoof !

Citaat:
Al de rest, 90% wind... (en de overblijvende 10% veroordeel ik ook!)
Eremoorden?
-Als in Brugge een notaris zijn vrouw met messteken vermoordt, omdat ze hem bedriegt, wordt hij vrijgesproken...
-Als een para zijn kinderen in de Maas verdrinkt omdat zijn vrouw een vriend heeft wordt hij vrijgesproken...
-Als een VB-mandataris zijn vrouw aftuigt op straat, wordt het dossier "geklasseerd".
Besneden?
Ja ja Filosoof, die notaris en para en VB-mandataris deden dat allemaal omdat Allah het zo wil. Om de eer van de familie te redden.

Citaat:

Apartheidssystemen?
't Zijn rechtsen hier die daar 't meest om vragen, die 't ergste klagen als een vreemdeling of iemand van een ander ras binnen hun leefwereld komt, die die mensen uit hun leefwereld zouden willen bannen...
Pure fantasie van een linkse verzuurde. Zoals gewoonlijk, zonder maar één vorm van bewijs.

Citaat:
Hallalslachtingen?
Leve de marteling van dieren als het in naam van Allah gebeurt. Hoort dat soort sadisme ook al tot de multiculturele verrijking naast de dagdelijkse islamitische zelfontploffersbloedbaden?
Oud 7 maart 2007, 09:18   #279
Banneling

Standaard

[quote=filosoof;2497034]Ik weet wat het VuilB daarover denkt...
quote]

Wat de adepten van de Vuilislam erover denken, dat zie hij dan weer zeer hypocriet en selectief boven het hoofd.
Filosoof moet maar eens een telling houden van de mensenrechtenschendingen die de leden van het VB plegen, en de mensenrechtenschendingen die elke seconde in naam van de islam gepleegd worden. En daar staat hij dan met zijn mond vol tanden....
Oud 7 maart 2007, 12:16   #280
filosoof
Banneling

Standaard Gesluierde moslima's uit zwembad gezet

[quote=Online;2497581]
Citaat:
quote]

Wat de adepten van de ¤¤¤islam erover denken, dat zie hij dan weer zeer hypocriet en selectief boven het hoofd.
Filosoof moet maar eens een telling houden van de mensenrechtenschendingen die de leden van het VB plegen, en de mensenrechtenschendingen die elke seconde in naam van de islam gepleegd worden. En daar staat hij dan met zijn mond vol tanden....
Als je misdaden uit een groep van méér één miljard mensen die in slechte omstandigheden leven numeriek gaat vergelijken met die uit een groep van een paar honderdduizend die in comfort leven, kom je fataal altijd op een groter cijfer voor de grootste groep...
Eén Hans Vanthemsche, één Wim Félix, één Philippe L'hiver, één Xaver Buisseret, één Robklop etc (de lijst is te lang) zijn al véél te veel!!

Laatst gewijzigd door filosoof : 7 maart 2007 om 12:28.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be