![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Is er een grote gelijknis tussen de Islam en het VB? | |||
Ja, het VB straalt een zekere demagogie uit en kiezers stellen zich geen kritische vragen |
![]() ![]() ![]() |
50 | 60,24% |
Neen, het VB is een volledig zuivere partij |
![]() ![]() ![]() |
33 | 39,76% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() 1. Wanneer de moslims zich niet integreren zetten ze zich buiten de samenleving en krijg je segregatie. Waarom vind jij segregatie zo leuk? Waarom wil jij hier een apartheidsregime? 2. Wanneer de moslims zich niet integreren, dan krijg een een "zij-en-wij" gevoel en kan je eindeloos discutteren wie van beide er bevoordeligd en voorgetrokken wordt. 3. Ik had het niet enkel over integratie, maar ook over de huwelijksmigratie. De moslimgemeenschap groeit. We moeten daarover ernstig nadenken. Maar d�*�*r krijgen we leugens over. Net in dat licht deed ik die uitspraken van het Vlaams blok. 4. Wanneer je naar Saudi-Arabië gaat, willen ze van multicul ook niet veel horen. Dan moet je je daar ook aanpassen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#262 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar goed als het dan niet verplicht erbij vermeldt dient te worden volgens jouw, dan bestaat er geen probleem hé. In dat geval is en blijft het de vrije keuze van de journalist in kwestie om te beslissen of het al dan niet relevante informatie betreft en of hij zaken als nationaliteit, overtuiging, schoenmaat en haarkleur het vermelden waard vindt of net niet. Probleem opgelost.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|||
![]() |
![]() |
#263 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#265 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#266 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar kom, ik ben het hier eigenlijk een beetje beu aan het worden. Oorspronkelijk begon ik de discussie met het volgende: Ik probeerde, overduidelijk tevergeefs, duidelijk te maken dat het Vlaams Blok - en het verschilt hierin niet van de andere politieke partijen - absoluut niet geïnteresseerd is in het verstrekken van correcte informatie. Het mooiste voorbeeld dat hiervan bestaat is het onveiligheidsgevoel: enerzijds zijn er de (traditionele) partijen die beweren dat het onveiligheidsgevoel een creatie van het Vlaams Blok is en alzo het bestaan van dit probleem ontkennen, anderzijds is er het Vlaams Blok dat het bestaan van het probleem onderkent, maar er overduidelijk niet naar streeft om de werkelijke oorzaken van dit probleem te achterhalen of het probleem zelf op te lossen, daar het Vlaams Blok er blijft op wijzen dat het onveiligheidsgevoel een gevolg van (stijgende) criminaliteit zou zijn, dit in tegenstelling tot wat blijkt uit onderzoek. Zijn we het hier nu ondertussen reeds over eens of zijt ge zelfs hier nog steeds niet van overtuigd?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||||
![]() |
![]() |
#267 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#269 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#270 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#271 |
Minister-President
|
![]() Dies, dit is geen exacte wetenschap. En een correct en voldoende genuanceerd beeld, dat is eigenlijk het punt niet. Het punt is dat de VRT de openbare omroep is. Zij zouden dus een genuanceerd beeld moeten schetsen en proberen om correct te zijn of om zo correct mogelijk te zijn. Jij vindt die toestanden bij de VRT precies normaal. En nee, je hebt dat misschien niet ondubbelzinnig ontkend, maar waarom dan die aanvallen aan mijn adres? Waarom was je dan zo bitsig tegen mij? Waarom dan dat hele gedoe? Waarom doe jij zo theatraal? "Een correct en voldoende genuanceerd beeld en de PERFECTE bron van informatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Soit, ik stelde u een vraag op het einde van de vorige pagina. Ik hul mij in afwachting van uw antwoord in stilzwijgen.
|||||
![]() |
![]() |
#273 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik herhaal trouwens nogmaals: Ik probeerde, overduidelijk tevergeefs, duidelijk te maken dat het Vlaams Blok - en het verschilt hierin niet van de andere politieke partijen - absoluut niet geïnteresseerd is in het verstrekken van correcte informatie. Het mooiste voorbeeld dat hiervan bestaat is het onveiligheidsgevoel: enerzijds zijn er de (traditionele) partijen die beweren dat het onveiligheidsgevoel een creatie van het Vlaams Blok is en alzo het bestaan van dit probleem ontkennen, anderzijds is er het Vlaams Blok dat het bestaan van het probleem onderkent, maar er overduidelijk niet naar streeft om de werkelijke oorzaken van dit probleem te achterhalen of het probleem zelf op te lossen, daar het Vlaams Blok er blijft op wijzen dat het onveiligheidsgevoel een gevolg van (stijgende) criminaliteit zou zijn, dit in tegenstelling tot wat blijkt uit onderzoek. Zijn we het hier nu ondertussen reeds over eens of zijt ge zelfs hier nog steeds niet van overtuigd?
|||
![]() |
![]() |
#275 |
Burger
|
![]() Stefanie, nu heb je na al die posts nog altijd niet gezegd wat volgens jou integratie dan inhoudt. Anwtoord aub eens op die vraag. Wat de media betreft geef ik je wel een beetje gelijk. De VRT is nogal links georiënteerd, maar je kan de VRT niet beschuldigen van het bewust geven van foutieve informatie hoor. Naar mijn aanvoelen hebben ze tijdens de vorige verkiezingscampagne het Vlaams Blok zelfs te veel aan het woord gelaten. Maar als je 'rechtse' media wilt lezen, moet je bij de Gazet van Antwerpen of het Laatste Nieuws en soms zelfs de Standaard zijn. Zij hebben een andere invalshoek als de traditionele linkse media en dat is volgens mij een verrijking voor het medialandschap al ben ik het dikwijls niet met hun analyses eens.
Je hebt ook nog altijd geen commentaar gegeven op de kritiek van de Antwerpse universiteitsprofessor op het rapport Van San. In plaats daarvan, ga je constant met dies en superstaaf in de clinch. Laat ons nu eens een echt inhoudelijke discussie voeren over het migratie en integratieprobleem; anders hou ik me in het vervolg wel met andere dingen bezig want dan is dit volledige tijdverspilling dieter
#276 |
Minister-President
|
![]() Die indruk? Sinds wanneer gaat het hier over indrukken? Waarom is het zo moeilijk om te zien wat er staat, Dies? Er stond dat ik het gegeven dat een crimineel van Marrokaanse afkomst is, interessant vond. Meer niet. En dat is enkel vanwege de huidige integratieproblemen. Omdat er nu eenmaal problemen zijn met vreemdelingen en integratie, is het gegeven of een crimineel van Marrokaanse afkomst voor mij belangrijk geworden. Waarom is dat zo moeilijk te begrijpen?
Wat betreft het Vlaams blok en de media: Het natuurlijk niet alleen over correcte informatie. Het gaat hem ook om argumenten, de selectie van onderwerpen die aan bod komen enz... Ik merkte op dat men in Nederland nu wél goed bezig is. |
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#278 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#279 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
DE achterlijke geesten van in de tijd van Galilei zijn nog niet verdwenen. Die twee spasten hebben alleen een mening over hun eigen. Ze zijn goddelijk. Doei, superstaaf, en dries! (geef maar van katoen) ![]() |
||
![]() |
![]() |
#280 |
Minister-President
|
![]() Het was helemaal niet mijn bedoeling om het Vlaams blok op te hemelen. Het is jammer dat de VRT het zo liet afweten.
|
![]() |