![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laagje stof heeft wel zijn gewicht mee. Maar dat stof was er, de onzin is wel van jou kamp gekomen. kernkoppen, brandversnel, springstoffen.waar zijn de bewijzen dat die er waren? Of kan je het niet meer weerleggen wat ik heb geschreven en bewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En let ook eens op die foto van die Steve Pak. ![]() Op de zuidkant linksonder lijkt er een heel stuk van de hoek van het gebouw weggeslagen, een stuk of 7 verdiepen hoog over een breedte van een meter of 5 �* 10! Klaar voor den afbraak. Da zwart laag gebouw is nog een van die blokken tussen de north tower en WTC 7. Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 3 september 2006 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
Jantje, Kan jij vooral de laatste eens bekijken want daar wringt het schoentje in jouw verklaringen rond het instorten van WTC 1 & 2. Hoe zou kunnen dat uw 'aluminiumbranden' één of andere rol hebben gespeeld in het ganse verhaal ... maar al vanaf het begin vond ik het heel eigenaardig dat de 2-de impact van een Boeing op het WTC gebeurde in de hoek van het gebouw door een projectiel dat diagonaal kwam aangevlogen. Het kan mijns inziens niet dat de torens, en zeker de tweede, zo symetrisch naar beneden kwamen rekeing houdend met de NIET-centrale impact én de constructie van de core. Graag jouw verklaring hiervoor.
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Citaat:
2. Ik heb nooit het scenario van de kernkoppen van naderbij gevolgd of op één of andere manier ondersteund 3. Bekijk de foto's en stop met de onzin over het gewicht van uw laagje stof 4. Springstoffen zijn inderdaad een gevoelig onderwerp. Al tijdens het neerstorten van de Buildings maakten experts gewag van controlled demolition ... de beste manier om dit te weerleggen is de staalresten te laten onderzoeken op resten van explosieven ... goedkoop en eenvoudig ... maar het staal mocht niet worden onderzocht ... waarom niet denkt U? 5. U hebt NIETS bewezen, U hebt een theorie neergezet waar inhoudelijk een aantal interessante onderdelen in zitten verwerkt ... MAAR U HEBT NIETS BEWEZEN ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 3 september 2006 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij, als wiskundige, al eens berekend welke de vereiste kinetische energie is om massief stalen columns zover horizontaal weg te slingeren? ![]()
![]() |
![]() |
#267 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb uiteindelijk in krantenartikels uit de jaren '60 en '70 (tijdens de constructie) nogal wat bruikbare info (die de officiele rapporten ons onthouden) kunnen vinden. Ik dacht toen ook steeds, hoe is dit nu mogelijk? Google op andere (veel minder bekende) wolkenkrabbers en je vind zowat alles wat je moet weten om een exact beeld te krijgen van dat gebouw. Behalve dus over het WTC. Daarvoor moet je willens nillens naar de "conspiracycites". (hierbij moet ik steeds terug aan één van de "wensen" van de PNAC die ze - inmiddels 6 jaar geleden al- neerschreven , nl, "controle over het internet") Hoever zouden ze daarin staan?
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() Het is ongelooflijk hoe men tegenwoordig fotootjes kan 'veranderen'...
![]() Hopelijk geloven de believers dat ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() wtc ergens in een woestijn terug opbouwen en een vlieger erin smakken.
En kijken hoe het verloopt!! is natuurlijk onmogelijk om alles identiek te krijgen als toen. Daarboven was een enorme vuurhaard met sterke wind, als de constructie het begeeft dan is het zo ver. En kan het idd als een kaarthuisje in elkaar vallen, ontploffingen elders zijn idd mogelijk leidingen die springen, detergenten die brandbaar zijn,.... Vuur die door de airco&ventilatie kokers gaat....... Ooit een brand gezien ivm blauwdruk papier voor plannen op te drukken, dit brand ook enorm snel & een enorme rookontwikkeling. enz........... Er zijn genoeg andere bewijzen om aan te tonen dat die Moslim fundamentalisten ziek zijn. Zelf als was het WTC incident nooit gebeurd. Laatst gewijzigd door colargo : 4 september 2006 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Jim Marrs heeft een nieuw boek uit getiteld "The Terror Conspiracy: Deception, 9/11 and the Loss of Liberty".
![]() Een review: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 4 september 2006 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je info zoekt over eender wat en je moet net niet die info hebben die enigsinds wat te maken heeft met de heersende ontzettende populariteit rondom dat onderwerp of de intresse van het collectief erin , kan je het al bijna vergeten je kan daar natuurlijk gelijk wat achter zoeken maar dat hoeft dus niet Citaat:
als ik me bedenk dat ik me hier in 't verleden ook heb laten verleiden bepaalde info, waar we ( beiden groepen ) toen van dachten dat er niets mis met zou zijn, en daarop verder borduurde leek het me vaak ook zus of zo nogal wiedes... er is pas wat te zeggen als je over info beschikt ... blijkt die achteraf niet juist kom je uiteraard tot foute conclusies Laatst gewijzigd door praha : 4 september 2006 om 13:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel disneyland is een mogelijke uitzondering. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 4 september 2006 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |