![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amai, het duurt blijkbaar 13 pagina's voor ze dat bericht eens gaan lezen...
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lach me een breuk met de media én met de waarschuwing van het Centrum voor GedachtenControle en repressie! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() had je dat bericht nu eerder gelezen eh, dan had je die lol net zoals ik gisteren al gehad ipv vandaag.
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke, vette titels hebben nu eenmaal meer invloed op mensen dan de kleine lettertjes, nee?
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet omdat ik zo laat kwam 'schreeuwen'?
![]() |
![]() |
#267 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan achteraf afkomen met de titel als excuus is nogal belachelijk. Enfin, ik ga hier echt niet nog verder over palaveren. Ik hoop dat Circe en haar fanclub het verstand hebben om dat ook niet meer te doen. Laatst gewijzigd door Edina : 8 augustus 2007 om 11:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat is een beetje dom, want zo grappig is het nu ook weer niet.
![]() |
![]() |
#270 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alvorens er een ONDERZOEK wordt gestart doet men een vooronderzoek. Volgens de titel van HBVL werd het ONDERZOEK reeds gestart. Als men dan in de tekst leest dat er een vooronderzoek plaatsvond, lijkt het me op het eerste zicht normaal. Gezien bovendien de prominente plaats die deze aanklacht kreeg in de verschillende journaals, met interviews van de belaagde persoon én met Jozef van het Centrum, leek me de ontvankelijkheid reeds een feit. Ik meende namelijk dat non-events niet zulke prominente plaats in de nieuwsgaring innamen. Weeral fout van me. Morgen dien ik klacht in wegens het snuiten van je neus in mijn omgeving! Wedden dat de journaals ermee openen? Mijn nederige excuses en onderdanige hoofse hoogachting dat U de misleidende titel vanaf het eerste moment hebt doorzien terwijl ik, armzalige duts dit niet in de gaten had. Heil o heil aan Edina! goed zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 augustus 2007 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei. niet politiek correct genoeg.
anyway, ik heb sjans dat ik nu leef of ze hadden me in een kweekprogramma gestoken.
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=222 niks 'ik heb me laten misleiden door de titel'. Of heb je daar personeel zitten die voor u woordjes in 't vet zet?
![]() |
![]() |
#276 |
Minister
|
![]() voor zover ik weet, zijn het CGKR en hyperpolitiek correcte denken synoniemen maw ze waarschuwen voor zichzelf.
ze hebben zichzelf ontdekt, lang leve de verlichting. en wat da album betreft, dikke zever dat dat racistisch is een een belediging voor hergé. hij draait zich om in zijn graf. hergé, moge hij rusten in vrede, RIP !!!
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 8 augustus 2007 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier namelijk wel degelijk over iets dat in grote vette letters in de media wordt gesuggereerd en waar op m�*g gereageerd worden, ook al vindt jij dat niet leuk. Er trokken hier echter ook een aantal 'hypercorrecten' gewillig het schoentje aan. Niemand houdt jou echter tegen om je eigen raad op te volgen en te doen wat je graag had dat eerst alleen Circe deed maar nu al iedereen: stoppen met 'palaveren' en er verder het zwijgen toe doen.
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|