![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of van de jarenlange pesterijen ??? Mss ligt het aan de dader zelf wel ... Citaat:
![]() |
![]() |
#263 |
Schepen
|
![]() In die zaak heb ik er met de politie over gepraat:
Mijn standpunt. Dit gebeurde op wandelafstand van hier, had politie gekomen net zoals dit in de omzendbrief col04/2006 staat en ter plaatse gegaan als de vader politie belde dat zijn kind wordt achtergehouden door de moeder, dan had die vrouw mogelijks nog geleefd maar de politie weigerde. De agent, die zijn dochter ook jaren lang zijn dochtertje niet gezien had trad me bij. RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze zaak wel.
Ik beweer niet dat het nooit zo kan zijn. Maar in dit geval, was het niet zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk dat ik er niet ver naast zal zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor al die mannen die het wel goed bedoelen, wel voor hun kinderen willen zorgen, wel mee voor de opvoeding willen instaan, heb jij meer dan 150% gelijk. Maar voor al die mannen, staan er evenveel tgo, die dat niet willen. Daar kan je toch niet blind voor blijven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En had het kind nog een moeder ... Maar dat gaat meer in den draad passen die u al van gisterenavond aan't openen bent hé ... ![]()
![]() |
![]() |
#268 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men maar een goede reden heeft ??? ![]() Of begrijp ik u (hopelijk) verkeerd .... Per slot van rekening weten we al wel dat er tegen de man al een 20' tal klachten zijn ingediend ... Voor stalken ...
![]() |
![]() |
#270 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik zeg wel kunnen en nogmaals over deze zaak vind ik het van iedereen hier ongepast om te oordelen bij gebrek aan adequate informatie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Schepen
|
![]() Er was een voorwaarde gesteld, namelijk als iemand kon verklaren of het zijn rust niet zou storen als zijn kind wordt achtergehouden. Niemand heeft verklaart dat zijn rust niet zou verstoort zijn als zijn kind wordt achtergehouden, meer nog men men focust zich op hen die de rust stoort, die moeten zwaar gestraft worden, opgesloten in psychische instellingen en ga zo maar door.
Hier wordt echt gepleit om als kinderen worden achtergehouden hetzij door de vader hetzij door de moeder deze op te sluiten in een psychische instelling omdat iedereen het toch inmiddels eens is hoop ik dat dit een vorm van geweld OP HET KIND, maar ook op de ouder die stillaan vervreemd van zijn kind endat is waar we niet blind kunnen voor zijn RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is het nog altijd geen reden om het te tolereren of om niet in te grijpen. Iemand die tot zo'n gedrag overgaat, heeft geestelijk ergens een kronkel verkeerd zitten. Draai of keer het hoe je wil. Ongeacht de redenen/feiten. Het wil niet zeggen, dat als ik een moordenaar kan begrijpen in een motivatie van waaruit hij handelt, dat ik de moord op zich goed keur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in dit eigenste geval, draaide het niet om het kind, maar omdat de man het niet kon kroppen dat zijn ex-vrouw een nieuwe vriend had. En ik wil er nog ff dit aan toevoegen : moest die man al zo ingezeten hebben met zijn kind, had hij er in de eerste plaats goed voor gezorgd, dat doe je nog altijd niet door de ene na de andere veroordeling op te lopen. Laatst gewijzigd door Duupje : 12 september 2007 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#276 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik wel wil zeggen is dat we langs geen kanten weten wat die man er heeft toe gebracht om zijn frustratie (welke frustratie?) om te zetten in stalking. WE KENNEN GEWOON DE FEITEN NIET. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien een persoon te veel last verkoopt ( en dat kan voor slachtoffers heel uiteenlopend zijn) dient men die persoon in kwestie te behandelen. Niet door jaren opsluiten in de gevangenis, wel door een opname in een psychiatrie en behandeling door de dokters psychiaters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee dus. Je hoort me wel zeggen dat we zo goed als geen feiten kennen (tenzij die van de media) en wat ik ook al heb gezegd is dat stalking een uiting van frustratie is en dat men best die frustratie kan aanpakken om erger te voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Schepen
|
![]() Herhaling voor die niet willen lezen wat er in deze draad geschreven wordt
De PDK “blijkbaar is het motief het feit dat hij tijdens een ganse periode in de gevangenis heeft verbleven, hoe langer hoe minder zijn gewezen echtgenote op bezoek zag komen met de dochter. En hij zegt dat dien gevolge haat heeft opgebouwd die geleid heeft tot de feiten die hij gepleegd heeft.” RR |
![]() |
![]() |